Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/ایلام با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در جلسه معرفی دبیر جهادی قرارگاه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره) مقرر شد از طرف بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) ۳۵ هزار بسته معیشتی جهت آسیب دیدگان کرونا در ایلام توزیع شود.

 حجت الاسلام والمسلمین «الله‌نور کریمی‌تبار» ، نماینده ولی‌فقیه در استان ایلام،  در این نشست ضمن تشکر از زحمات و خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و بنیاد اجتماعی احسان و ابراز رضایت از نحوه برگزاری و اجرای مرحله اول رزمایش، خواستار تداوم اقدامات ویژه ستاد در ارتقای سطح معیشت اقشار محروم استان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه باتوجه به وضعیت نامناسب معیشتی مردم  تاکید کرد: بنیاد اجتماعی احسان در استان ایلام با توجه به تورم بالا و وجود مشکلات معیشتی مردم به ویژه در وضعیت کنونی که بیماری کرونا ایجاد کرده  باید کمک های معیشتی را  برای اقشار آسیب‌پذیر جامعه در نظر بگیرد.

نماینده ولی فقیه در استان با اشاره به کمبودهایی که در بازار وجود دارد پیشنهاد کرد: به منظور جلوگیری از التهاب و آرامش بازار سهمیه اقلام معیشتی استان به صورت تدریجی بین نیازمندان توزیع شود.

«محمد کریم رحیمی» دبیر جهادی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره در استان گفت: در همین راستا و در راستای برنامه ریزی و انجام مرحله دوم رزمایش همدلی و احسان جهت توزیع بسته های پروتئینی در بین جامعه هدف، در جلسه شورای استانی  مصوب شد: طبق پیشنهاد و تاکید نماینده معزز ولی فقیه در استان  بمنظور حفظ آرامش بازار و جلوگیری از التهاب احتمالی ، سهمیه استان با تاخیر یک هفته ای و بصورت تدریجی تامین شود و در حال حاضر 22 تن مرغ خریداری شده بین شاغلین و کارگران صنوف آسیب دیده از کرونا، خانواده های آسیب دیده از کرونا توزیع شود.

 وی سهمیه اقلام معیشتی بنیاد اجتماعی احسان در استان را ۳۵ هزار بسته اعلام و خاطرنشان کرد:  در مرحله اول ۶ هزار بسته توزیع می شود که از این میزان کمک های معیشتی 3000 بسته جهت مشاغل آسیب دیده از کرونا در اختیار شورای اصناف ، بازاریان ایلام قرار می گیرد، 400 بسته نیز به ناوگان حمل و نقل عمومی درون و برون شهری اختصاص می‌یابد و به مابقی صنوف نیز  هرکدام 200 بسته تعلق خواهد گرفت.

رحیمی گفت: مابقی این کمک ها که  3000 بسته است نیز  بین خانوارهای آسیب دیده از کرونا توزیع می شود.

در این نشست در  خصوص نحوه تقسیم سایر بسته ها در بین جامعه هدف و مناطق حاشیه شهر سهمیه شهرستانها گروه های جهادی،سمن ها،خیریه ها، هیاتهای مذهبی و فعالین اجتماعی بررسیهای مقتضی معمول و تصمیم نهایی گرفته شده است.

وی از برگزاری  جلسات هماهنگی با مدیر کل جهاد کشاورزی استان و رئیس اتاق اصناف استان در خصوص توزیع اقلام معیشتی خبر داد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام آسیب دیده از کرونا ولی فقیه در استان هزار بسته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۲۵۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام، سردار نوراللهی از فرماندهان دفاع مقدس، خسروی مشاور استاندار در امور ایثارگران، سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام به مناسبت هفته بزرگداشت معلم، از ۲۲ خانواده معظم شهید فرهنگی استان تجلیل به عمل آمد.

حضور پرشور دانش آموزان از دیگر نکات مهم این مراسم بود.

این تجلیل در حاشیه مراسم «سه شنبه های شهدایی» که هر هفته در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار می شود، انجام شد.

کد خبر 6093632

دیگر خبرها

  • آغاز رسمی طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای با پلاستیکی در بروجرد
  • تجلیل از ۲۲ خانواده شهید فرهنگی ایلام در «سه شنبه های شهدایی»
  • شناسایی سه واحد متخلف غیراستاندارد در یزد
  • ۳۰۰۰بسته گوشت قرمز بین مددجویان کهگیلویه و بویراحمدی توزیع شد
  • بارش شدید باران در ایلام آغاز شد
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • بازدید هیات تجاری و اقتصادی هرمزگان از مراکز توزیع میوه و تره بار کشور چین
  • ۱۸ درصد جمعیت جامعه عشایری ایلام در شهرستان آبدانان زندگی می‌کنند