Web Analytics Made Easy - Statcounter

اُسقف اعظم ارامنه جنوب ایران، هدف از تحریم فرمانده ناجا و سازمان نیروی انتظامی از سوی دولت آمریکا را بی اعتماد کردن مردم نسبت به این نیرو عنوان کرد و گفت: این گونه اقدامات، ذره ای از حس برادرانه جامعه ارامنه ایران نسبت به این نیروی خدوم کم نمی کند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ سیپان کاشجیان که به همراه نماینده مردم ارامنه جنوب ایران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و رئیس شورای خلیفه گری ارامنه جنوب ایران در فرماندهی انتظامی استان اصفهان حضور یافته بود ضمن تبریک انتصاب سردار "محمدرضا میرحیدری" به سمت این فرماندهی، گفت: بر خود واجب می دانم از طرف خود، شورای خلیفه گری و آحاد جامعه ارامنه اصفهان و جنوب ایران از زحمات و تلاش های شبانه روزی نیروهای انتظامی در راستای تامین امنیت و آسایش شهروندان تقدیر و تشکر کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او به سیاست ایران هراسی رسانه های غربی و تلاش آنان برای القای عدم وجود امنیت در کشور با انتشار تبلیغات و اخبار منفی بین مردم دنیا اشاره کرد و گفت: برای ما مهم نیست که دنیا چه نگاه و رویکردی نسبت به نظام جمهوری اسلامی ایران دارد اما آنچه برای ما اهمیت دارد و بر آن باور داریم این است که بنابر تجربه، اعتقاد و ایمان خود مطمئن هستیم افراد توانمندی مانند فرمانده ناجا و همکاران وی در بدنه این نظام وجود دارند و از مردم این کشور حفاظت و حمایت می کنند.

اُسقف اعظم ارامنه جنوب ایران، درخصوص تحریم فرمانده ناجا و سازمان نیروی انتظامی از سوی دولت آمریکا نیز گفت: به نظرم هدف آمریکا این است که در بین مردم یک بی اعتمادی نسبت به پلیس و نیروهای انتظام بخش جامعه ایجاد کرده و آنها را تحریک کند که بر ضد این نیرو عکس العمل منفی نشان دهند.

کاشجیان با تاکید بر اینکه این گونه اقدامات ذره ای از حس برادرانه جامعه ارامنه ایران نسبت به این نیروی خدوم کم نمی کند خاطر نشان کرد: مطمئناً فهم و فرهنگ مردم ایران هم بسیار بالاتر از این است که بخواهند تحت تاثیر چنین القائاتی قرار بگیرند.

"روبرت بیگلریان"، نماینده ارامنه جنوب ایران در مجلس شورای اسلامی ایران در این دیدار گفت: برای من افتخار بسیار بزرگی است که به عنوان نماینده ارامنه جنوب ایران اولین دیدار رسمی خود را با یکی از مقام های ارشد نیروی انتظامی انجام می دهم.

او برخورد نیروی انتظامی با جامعه ارامنه را برادرانه توصیف کرد و اظهار داشت: نیروهای ناجا همیشه با سعه صدر، همدلی و همیاری به مسائل جامعه ارامنه ورود پیدا کرده و همواره سعی کردند مشکلات این قشر را به صورت برادرانه حل کنند که ما هم قدردان این نوع نگاه و رویکرد پلیس ایران هستیم.

بیگلریان، با بیان اینکه قوانین و شئونات جامعه ایجاب می کند نظمی که لازم است برقرار باشد و ما هم از آن بهره مند باشیم گفت: جامعه ارامنه به قوانین نظام جمهوری اسلامی پایبند بوده و به آن ها احترام می گذارند و دغدغه های نیروی انتظامی را درک کرده و سعی می کنیم در سایه تعامل و همدلی این دغدغه ها را رفع کنیم .

سردار "محمد رضا میرحیدری" نیز در این دیدار ضمن تشکر از حضور پیشوای مذهبی ارامنه جنوب ایران و حسن توجه وی نسبت به نیروی انتظامی گفت: بحمد الله جامعه ارامنه ایران جزو منضبط ترین و قانون پذیرترین شهروندان کشور محسوب می شوند و مطمئناً اقشاری که قانون پذیر تر و مطیع تر باشند ارتباط نیروهای پلیس نیز با آنها صمیمانه و عاطفی تر است.

او فرهنگ حاکم در ناجا را نشأت گرفته از دیدگاه امام علی (ع) نسبت به پیروان ادیان مختلف دانست و اظهار داشت: آن حضرت جایی که یک خرقه ای از یک دختر یهودی باز می شود می فرمایند:" اگر بشنوید علی به خاطر این موضوع جان داده شک نکنید."

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: ما هم با الگو قرار دادن همین نگاه پیشوای اول شیعیان برای تامین امنیت همه آحاد جامعه از جمله ارامنه را وظیفه خود می دانیم و برای تامین امنیت شهروندان تفاوتی بین ادیان و مذاهب قائل نیستیم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه نیروی انتظامی همانطور که خود را خادم مردم مسلمان می داند، خادم شهروندان ارامنه نیز خواهد بود برای آموزش شهروندان ارمنی توسط کارشناسان انتظامی در پلیس های تخصصی اعلام آمادگی کرد و گفت: تلاش می کنیم در این آموزش ها سطح آگاهی و دانش شهروندان ارامنه نسبت به تهدیداتی که وجود دارد را بالاتر ببریم تا آسیب کمتری ببینند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: نیروی انتظامی ناجا ارامنه جنوب ارامنه جنوب ایران نیروی انتظامی جامعه ارامنه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۱۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، سردار هادی رفیعی کیا در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور هدف از برگزاری این نشست را قدردانی از فعالان و دست‌اندرکاران اجرای این طرح دانست و اظهار کرد: مردم فهیم ما همیشه ثابت کرده‌اند که قدر خدمت صادقانه خادمان خود را می‌دانند و با حضور و حمایتشان در فضای مجازی و حقیقی به پلیس در اجرای این خدمات کمک می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه مهمترین هدف پلیس تأمین امنیت و آسایش شهروندان به شمار می‌رود افزود: پاسخ به مطالبات مردمی در مقابله با ناهنجاری‌ها تکلیف قانونی پلیس است که مأموران انتظامی برابر قانون به آن رسیدگی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به همراهی و همکاری خوب مردم فهیم و با بصیرت استان مرکزی با پلیس در اجرای طرح نور گفت: اجرای طرح نور (عفاف و حجاب) دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است.

سردار رفیعی کیا با اشاره به اجرای مطلوب طرح نور در استان مرکزی با همراهی و همکاری خوب و شایسته مردم اظهار داشت: پلیس در اجرای طرح نور با اتکا به برنامه‌های ارشادی به تذکر پرداخته و خوشبختانه تاکنون این طرح به دور از هر حاشیه‌ای و به خوبی در حال پیگیری است.

وی گفت: اولین قدم در اجرای این طرح مطالبه گری در حوزه مسئول سازی برای پای کار آمدن همه دستگاه‌های مسئول در راستای فرهنگ سازی به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی هدف دشمن از موضوع متزلزل کردن عفاف و حجاب در جامعه را فروپاشی بنیان خانواده و ارزش‌های دینی و معنوی دانست و افزود: در چارچوب قانون و مقررات با هرگونه ناهنجاری و قانون گریزی در جامعه مقابله می‌کند.

سردار رفیعی کیا با اشاره به برنامه‌ریزی ها و اقدامات صورت گرفته از سوی فرا جا برای اجرای طرح نور گفت: پلیس در خط مقدم اجرای طرح عفاف و حجاب در جامعه قرار دارد.

وی با اشاره به همراهی و همکاری خوب شهروندان با پلیس در اجرای طرح نور و مقابله با ناهنجاری‌های حوزه عفاف و حجاب گفت: خدمت به این مردم فهیم و با بصیرت بزرگترین افتخار پلیس در تأمین امنیت جامعه به شمار می‌رود.

فرمانده انتظامی استان مرکزی با اشاره به اینکه اجرای قانون عفاف و حجاب احیای امر به معروف و نهی از منکر در جامعه همان هدف امام حسین (ع) و یاران با وفایشان در حادثه کربلا به شمار می‌رود خاطر نشان کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به تبعیت از قیام عاشورا در راستای دفاع از ارزش‌های دینی و معنوی از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

کد خبر 748500

دیگر خبرها

  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • شوراها نماد مردم سالاری دینی در تصمیم‌گیری‌ها هستند
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • اجرای طرح عفاف و حجاب دغدغه پلیس و مطالبه بر حق مردم است
  • کعبی، نائب رئیس جامعه مدرسین: نیروی انتظامی تحت هیچ شرایطی نباید از طرح نور عقب نشینی کند
  • واکنش ایران به تحریم‌های آمریکا، انگلیس و کانادا
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به تحریم های سه کشور علیه ایران: دولت و مردم ایران از آمریکا و اروپا طلبکار هستند
  • واکنش ایران به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح
  • غیرت؛ دگرگونی عقلانی