Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-05@20:44:39 GMT

برگزاری بزرگداشت شهید اصغر پاشاپور+تیزر

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۳۸۱۵

برگزاری بزرگداشت شهید اصغر پاشاپور+تیزر

‍‍‍‍‍‍

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم، اصغر پاشاپور در گلزار شهدای تهران برگزار می‌شود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم، اصغر پاشاپور در گلزار شهدای تهران برگزار می‌شود. این مراسم در روز پنجشنبه، 12 تیرماه 1399 از ساعت 18:30 در قطعه 40 گلزار شهدای بهشت زهرا(س) برپا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مراسم بزرگداشت با رعایت دستور العمل‌های بهداشتی برگزار خواهد شد.

شهید اصغر پاشاپور که اکثراً او را با همراهی‌ سردار قاسم سلیمانی در فیلم‌های میان مدافعان حرم می‌شناسند، یک ماه بعد از شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی در حلب توسط تروریست‌های تکفیری به شهادت رسید.

پیکر مطهر او که توسط تروریست‌های تکفیری جبهه‌النصره ربوده و سر از بدنش جدا شده بود، همزمان با اولین شب از ماه رجب و مصادف با پنجم اسفند ماه 98 به کشور بازگشت. او از فرماندهان ارشد جبهه مقاومت، مستشار نظامی رزمندگان دفاع وطنی سوریه و فرمانده قرارگاه عملیاتی شمال سوریه بود که حدود هشت سال به منظور مقابله با تروریست‌های تکفیری داعش و احرار الشام در این جبهه حضور فعال داشت و عمده آموزش‌های رزمندگان سوری بر عهده او بود.

آخرین مأموریت شهید اصغر پاشاپور با شهادت تکمیل شد

انتهای پیام/

 

R1013186/P/S4,38/CT12 واژه های کاربردی مرتبط جبهه مقاومت اسلامی گلزار شهدای تهران شهدای مدافع حرم بیشتر بخوانید... تصاویر دیده نشده از فرمانده جبهه مقاومت، شهید اصغر پاشاپور نخستین تصویر از محل تدفین شهید اصغر پاشاپور کلیپ| ماجرای شهید اصغر پاشاپور و حاج قاسم چه بود؟

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جبهه مقاومت اسلامی گلزار شهدای تهران شهدای مدافع حرم جبهه مقاومت اسلامی گلزار شهدای تهران شهدای مدافع حرم شهید اصغر پاشاپور گلزار شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ در این مراسم حاضران ضمن قرائت فاتحه و نثار شاخه گل به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

در ادامه مسئولان با حضور در منزل شهید عبدالله جنگلی و شهیدان علی پنجه از سالها صبر و استقامت خانواده شهدا قدردانی و بر ادامه راه آنان تأکید کردند.  

رسولی، مدیرآموزش و پرورش شهرستان مهاباد در این مراسم گفت: شهدا مایه افتخار و عزت ایران اسلامی هستند و امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خودگذشتگی و خون آنان است.

شهرستان مهاباد از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز  11 شهید فرهنگی و 67 شهید دانش آموز را تقدیم انقلاب اسلامی کرده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • غبارروبی و عطر افشانی مزار شهدای مهاباد
  • ️پیکر شهید «غلامی» در گلزار شهدای گناوه آرام گرفت
  • برگزاری مراسم بزرگداشت آیت الله رئوفی
  • برگزاری یادواره شهدای روستای ثانی آباد
  • بزرگداشت شهدای مدرسه فیضیه در قم
  • پیکر مطهر شهید «محمد رنجنوش» در گلزار شهدای همدان آرام گرفت
  • تشییع و خاکسپاری شهدای تازه شناسایی شده در خوزستان
  • مراسم بزرگداشت سردارشهیدجواددوربین درانزلی برگزار می شود
  • برگزاری مراسم سالگرد شهدای «خان‌طومان» در ساری
  • گلزار مطهر شهدای شهر بوشهر غبارروبی شد