Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ سخنگوی سازمان ایمنی حمل و نقل غیرنظامی آمریکا اعلام کرد که نمایندگانی از این کشور در تحقیقات در زمینه «هواپیمای اوکراینی» حاضر می‌شوند.

این سخنگو افزود که حضور نمایندگان آمریکا در روند تحقیقات، به عنوان کشور سازنده هواپیما صورت می‌گیرد.

قرار است جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی در فرانسه تجزیه و تحلیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این، «فرانسیس فیلیپ شامپانی» وزیر خارجه کانادا گفته بود که از این موضوع که ایران متعهد شد تا ۲۰ جولای اطلاعات پروازی هواپیمای خطوط اوکراین را در سازمان تحقیقات و ایمنی پرواز فرانسه تحلیل کند، استقبال می‌کنم.

اخبار مرتبط تیم ایران‌ رهبری تحقیقات جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی را بر عهده خواهد داشت استقبال کانادا از ارسال جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی به فرانسه جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی ماه آینده خوانده می‌شود اعلام تاریخ آغاز کار فنی روی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی چرا جعبه‌ سیاه هواپیمای اوکراینی به فرانسه فرستاده می شود؟ توضیحات وزارت خارجه کانادا درباره گفت‌وگو با ایران در مورد جعبه‌سیاه هواپیمای اوکراینی جزییات گفت و گوی ظریف با وزیر خارجه کانادا در مورد هواپیمای اوکراینی توضیحات رییس قضایی نیرو‌های مسلح در خصوص حادثه نوچه کنارک و سقوط هواپیمای اوکراینی واکنش وزیر راه به ادعای نخست وزیر کانادا در مورد جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی ادعای ترودو در مورد جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی توضیحات ربیعی در رابطه با جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا هواپیمای اوکراینی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۳۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

 مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو

یک افسر پلیس در ایالت اوهایو آمریکا، یک مرد سیاه‌پوست ۵۳ ساله را با خفه کردن درحالی‌که دستانش دستبند خورده بود، کشت.

به گزارش ایسنا، فرانک تایسون که بنا به گزارش‌ها از یک حادثه رانندگی در منطقه کانتون فرار کرده بود، بر اساس تصاویر دوربین بدنه پلیس که به‌صورت عمومی منتشر شد، در یک مورد مشکوک بر اثر خشونت پلیس کشته شد.

به نقل از آناتولی، این سیاه‌پوست آمریکایی در حین بازداشت می‌گفت: «نمی‌توانم نفس بکشم. آنها قصد دارند من را بکشند.» این وضعیت شباهت‌هایی به مرگ سیاه‌پوست آمریکایی دیگری به نام جورج فلوید دارد که در نتیجه خشونت پلیس در سال ۲۰۲۰ کشته شد.

تایسون توسط پلیس در یک کافه‌تریا به دلیل تصادف رانندگی دستگیر شد، او را روی زمین انداختند و دستانش را از پشت دستبند زدند.

دقایقی بعد، مأموران بررسی کردند که آیا تایسون زنده است یا خیر، متوجه شدند که تایسون دیگر نفس نمی‌کشد. آنها قبل از انتقال این مرد با آمبولانس به بیمارستان، عملیات احیا را انجام دادند.

طبق بیانیه پلیس، تایسون در بیمارستان درگذشت و افسران درگیر تا نتیجه تحقیقات از کار تعلیق شدند.

این اتفاق در حالی است که مرگ فلوید برای چندین هفته باعث اعتراضات ملی و بین‌المللی علیه نژادپرستی و خشونت پلیس در ایالات متحده شد.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • «جعبه سیاه» آدم‌ها رو می‌شود/ چالش‌هایی که گاهی از دست مهمان برنامه در می‌رود
  • حمله گسترده روسیه به زیرساخت‌های انرژی اوکراین در سه منطقه/ اعزام خلبانان اوکراینی به فرانسه برای آموزش جنگنده اف-۱۶
  • ویدیو/ سربازهای اوکراینی، با اسلحه‌های شوروی راحت‌ترند تا تجهیزات غربی‌ها
  • مشعل المپیک به فرانسه تحویل داده شد + ویدئو | واکنش تماشاچیان حاضر در استادیوم را ببینید
  • اولین خلبانان اوکراینی برای آموزش اف-۱۶ وارد فرانسه شدند
  • ببینید | ماجرای اذان عجیب در جعبه سیاه
  •  مرگ یک سیاه‌پوست آمریکایی توسط پلیس اوهایو
  • قتلگاه نیروهای آمریکایی در تهران کجا بود؟
  • زاخارووا: آمریکایی‌ها حملات تروریستی اوکراینی‌ها را هماهنگ می‌کنند
  • ادامه تحصن در ۴۰ دانشگاه آمریکا و کانادا برای حمایت از غزه