Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالکریم جمیری با اشاره به موضوع الحاق کرانه باختری به رژیم صهیونیستی و پیام نتانیاهو به ابومازن درباره این موضوع گفت: دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در ادامه خوش‌خدمتی‌های خود به رژیم صهیونیستی،از طرح صلح ادعایی خود موسوم به "معامله قرن" با حضور "بنیامین نتانیاهو" نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی پرده برداشت؛ طرحی که واکنش‌های جهانی زیادی هم به همراه داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرح الحاق کرانه باختری به معنای نقض آشکار قوانین بین‌المللی است

وی با اشاره به اعلام آمادگی گروه های مقاومت برای پاسخ به طرح اشغال کرانه باختری اجرای افزود: اجرایی شدن طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری،به معنای نقض آشکار قوانین بین‌المللی،منشور سازمان ملل متحد و قطعنامه‌های شورای امنیت سازمان ملل متحد است و پیامدهای منفی برای امنیت منطقه بهمراه خواهد داشت.

عضوکمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه فلسطین باید حلقه اتصال مسلمانان جهان باشد، اظهار داشت: آنها می خواهند به اجبار طرح معامله قرن را محقق کنند، مقابله با این طرح به مقاومت و مجاهدت نیاز دارد؛ چرا که کشورهای اروپایی توان و انگیزه ایستادگی ندارند و برخی کشورهای زبون منطقه نیز مایه ننگ جهان اسلام هستند. متاسفانه برخی دولت‌های عربی از جمله عربستان سعودی، امارات، قطر و بحرین که به‌دنبال برقراری روابط با رژیم صهیونیستی هستند، هریک به‌نوعی از این طرح حمایت کرده‌اند.

نماینده دوره نهم و یازدهم مجلس شورای اسلامی حتی کشورهای اروپایی عضو شورای امنیت با صدور بیانیه ، به مقامات رژیم صهیونیستی هشدار داده‌اند که در صورت اجرای طرح الحاق بخش‌هایی از کرانه باختری حتی امنیت خود رژیم صهیونیستی نیز به خطر خواهد افتاد.مواضع آمریکا و صهیونیست ها در منطقه آنقدر خطرناک شده که حتی اردن هم ابراز نگرانی می کند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود:هیچ کدام از مقامات ارشد اتحادیه اروپا مشخص نکرده اند که قرار است برای جلوگیری از اجرای طرح گسترش اشغال در کرانه باختری چه کاری انجام دهند. یک روز اروپایی‌ها بخش‌هایی از فلسطین را به رژیم صهیونیستی دادند. امروز ترامپ تلاش می‌کند با معامله قرن بخشی از کرانه باختری را به صهیونیست‌ها بدهد به نظر من این می تواند آغاز انتفاضه دوم باشد.

نماینده مردم بوشهر ،گناوه و دیلم در مجلس مجلس شورای اسلامی با اشاره به وخامت شرایط انسانی در غزه ،مطرح کرد: رژیم صهیونیستی با اشغال، چپاول و کشتار ،محاصره غزه و اشغالگری کرانه باختری و شهرک‌سازی و یهودی‌سازی نمادهای فلسطینیان قصد تحمیل نقشه‌های خود را دارد.

بیشتر بخوانید:

محور مقاومت منطقه را به دست صاحبان اصلی خود بازمی گرداند
حمایت از فلسطین واجب اسلامی است

جبهه مقاومت توانمندتر از قبل درحال فعالیت است

عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس با بیان اینکه جبهه مقاومت توانمندتر از قبل در حال فعالیت است، مطرح کرد: نقشه های آمریکا نه تنها هیچ کمکی به بقای اسرائیل نخواهد کرد؛ بلکه آنها را هرچه زودتر به زوال نزدیک می‌کند چرا که هرچقدر هم علیه این مردم ظلم شود وعده الهی این است که در نهایت به دست مسلمانان خواهد افتاد به خصوص با بیداری که در میان فلسطینیان ایجاد شده و تجهیز حماس و محور مقاومت هرچه زودتر به این مهم دست خواهیم یافت.

گفتنی است؛ رژیم صهیونیستی قصد دارد بخش‌هایی از کرانه باختری رود اردن را که در جنگ ۱۹۶۷ میلادی به اشغال درآورده به قلمرو خاکی خود ضمیمه کند.طرح "دونالد ترامپ"که به "معامله قرن" معرفی شده است،منتشر و موجب خشم فلسطینیان و رد آن از سوی جامعه بین‌المللی شد.در این طرح، رژیم صهیونیستی مجاز می‌شود تا شهرک‌های کرانه باختری و منطقه راهبردی دره اردن را به سرزمین‌های اشغالی الحاق کند./

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرانه باختری رژیم صهیونیستی بخش هایی معامله قرن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد آمریکا به رژیم صهیونیستی برای کمک رسانی به غزه فشار می آورد.

به گزارش مشرق، سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید احتمال ارتکاب نسل کشی در غزه از سوی رژیم صهیونیستی را رد کرد.

«جان کربی» سخنگوی امنیت ملی کاخ سفید روز جمعه مدعی شد: هیچ مدرکی مبنی بر نسل کشی ارتش اسرائیل در غزه وجود ندارد، اما تعداد قربانیان بسیار زیاد است و مردم از گرسنگی می‌میرند.

سخنگوی شورای امنیت کاخ سفید مدعی شد: آمریکا همچنان به اسرائیل فشار می‌آورد تا برای کاهش درد و رنج مردم فلسطین و تلاش برای دستیابی به آتش‌بس بیشتر تلاش کند.

کربی این را هم به ادعاهایش افزود که دولت بایدن نسبت به نتانیاهو در مورد ضرورت کمک رسانی به غزه بسیار سختگیر بود، در غیر این صورت آمریکا تغییر سیاست خود را بررسی خواهد کرد.

این ادعاها در حالی مطرح شد که وزارت بهداشت نوار غزه امروز از افزایش شمار شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه از هفتم اکتبر ۲۰۲۳ تا کنون به ۳۴ هزار و ۳۵۶ نفر و شمار مجروحان به ۷۷ هزار و ۳۶۸ نفر خبر داد.

وزارت بهداشت نوار غزه همچنین اعلام کرد که رژیم صهیونیستی در ۲۴ ساعت گذشته مرتکب پنج جنایت کشتار جمعی در مناطق مختلف نوار غزه شد که طی آن ۵۱ نفر شهید و ۷۵ نفر زخمی شدند.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • افزایش شمار شهدا و بازداشت شدگان در کرانه باختری
  • شمار شهدای غزه به 34هزار و 388 و شهدای کرانه باختری به 491 شهید رسید
  • بازداشت ۸۴۸۰ فلسطینی در کرانه باختری از هفتم اکتبر
  • دولت آمریکا قصد اعمال تحریم‌هایی علیه یگان‌های نظامی اشغالگران را ندارد
  • شهادت ۲ فلسطینی در غرب جنین/ درگیری‌های مسلحانه مقاومت با اشغالگران در طولکرم
  • درگیری در جنین و شهادت ۲ جوان فلسطینی
  • اسرائیل مرتکب نسل کشی در غزه نشده است!
  • فرمانده تحت تعقیب و 26 ساله فلسطینی که عملیات‌های بسیاری در کرانه باختری علیه ارتش اسرائیل انجام داده، کیست؟
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت