Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-08@08:16:16 GMT

خراسان شمالی با کمبود قاضی مواجه است

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۴۳۰۴

خراسان شمالی با کمبود قاضی مواجه است

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، حجت‌الاسلام اسدالله جعفری، یکشنبه نهم تیرماه در آیین تکریم و معارفه دادستان شهرستان مانه وسملقان افزود: با توجه به منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر تحول در نظام قضایی، خوشبختانه در ۲ سال اخیر اقدامات بسیار مهمی در این حوزه انجام شده و با مفسدان برخوردهای قاطعی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون در هیچ دوره‌ای قوه قضاییه در مبارزه با فساد همچون دوره کنونی درخشان عمل نکرده است و این روند با قدرت تمام ادامه خواهد داشت.

رئیس‌کل دادگستری خراسان شمالی اظهار کرد: مبارزه با مفسدان از مهم‌ترین مطالبات مردم است و بزرگترین حامی و پشتیبان قوه قضاییه در برخورد با فساد مردم هستند.

جعفری عنوان کرد: قوه قضاییه در راستای احقاق حقوق مردم و مبارزه با فساد با کسی تعارف نداشته و با قدرت عمل می‌کند و یقینا مبارزه با فساد و مفسدان رضایت مردم را در پی خواهد داشت که این مهم‌ترین سرمایه اجتماعی برای نظام است.

وی افزود: در راستای خدمت‌رسانی مطلوب به مردم، دستگاه قضا در شهرستان‌ها و استان در کنار مسئولان اجرایی است و به کمک آنها خواهد آمد تا روند خدمت رسانی به مردم تسریع شود.

در این نشست با قدردانی از خدمات ایزانلو، دادستان سابق مانه و سملقان، فیروز جاهی به عنوان دادستان جدید این شهرستان معرفی شد.

مرکز شهرستان ۱۱۰ هزار نفری مانه و سملقان در ۴۵ کیلومتری غرب بجنورد واقع است.

کد خبر 526531 برچسب‌ها قوه قضائیه استان خراسان شمالی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: قوه قضائیه استان خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک بهله سارگپه در طبیعت مانه و سملقان رهاسازی شد

کاظم شاکری در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: یک بهله سارگپه مصدوم که توسط یکی از دوستداران حیات وحش به اداره حفاظت محیط زیست مانه و سملقان تحویل داده شده بود، پس از تیمار و نگهداری و اطمینان از سلامتی کامل و قابلیت پرواز، در طبیعت رهاسازی شد.

کد خبر 6097876

دیگر خبرها

  • لزوم شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • قاضی نباید از مشورت کردن با صاحب‌نظران اجتناب داشته باشد
  • شناسایی شخصیت‌های بزرگ ایران و اسلام برای مبارزه با اسطوره‌های جعلی
  • افزایش تلفات سیل در برزیل؛ ساکنان با کمبود آب مواجه هستند
  • قاضی باید مشورت کند و در نهایت تصمیم خود را بگیرد
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • خسارت ۳۹ میلیارد تومانی سیلاب به حوزه کشاورزی خراسان شمالی
  • یک بهله سارگپه در طبیعت مانه و سملقان رهاسازی شد
  • ائتلاف دریایی اروپا در دریای سرخ با کمبود کشتی جنگی مواجه شده است
  • لبه تیغ