Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: عباس جعفری دولت آبادی دادستان سابق تهران روز یکشنبه ۸/۴/۱۳۹۹ اعلام کرد که فردی که در مردادماه سال گذشته خبر بازداشت او را منتشر کرده بود به مجازات جزای نقدی محکوم شد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا ،بر اساس متنی که در اختیار ایسنا قرار گرفته جعفری دولت‌آبادی در این باره گفته است:
در پی طرح شکایت علیه انتشار دهنده این خبر کذب و محکومیت متهم در شعبه ۱۰۵۷ دادگاه کیفری کارکنان دولت و اعتراض محکوم علیه به حکم صادره، شعبه ۶۹ دادگاه تجدید نظر استان تهران در تاریخ ۲۷/۳/۱۳۹۹، حکم دادگاه بدوی مبنی بر محکومیت محکوم علیه به دو میلیون تومان جزای نقدی را تایید کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با «تکذیب شایعات اخیر در فضای مجازی که به موجب آن خبر کذب قبلی با تغییراتی باز نشر شده است» تاکید کرده است: انتشار این گونه شایعات و اخبار کذب با هدف تشویش اذهان عمومی و تخریب وجهه مقامات قضایی که در مبارزه با فساد تلاش کرده اند صورت می گیرد و حق تعقیب کیفری عوامل انتشار دهنده چنین اکاذبی علیه اینجانب به قوت خود باقی است.
دادستان سابق تهران می‌گوید: در پی طرح شکایت‌های جداگانه دادستان سابق تهران علیه روح اله زم و رضا گلپور مبنی بر نشر اکاذیب، در دادسرای تهران، کیفرخواست های مستقل صادر و پرونده های مذکور در محاکم ذی صلاح تحت رسیدگی است. برچسب ها: عباس جعفری دولت آبادی

منبع: خرداد

کلیدواژه: عباس جعفری دولت آبادی دادستان سابق تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از شبکه «المنار»، روزنامه صهیونیستی «معاریو» به نقل از منابع آگاه اعلام کرد «بنیامین نتانیاهو» برای جلوگیری از صدور این قرار، تماس‌های فشرده و خاصی با مقامات آمریکایی داشته است.

این روزنامه با تاکید بر اینکه «نتانیاهو» از احتمال بازداشتش، بسیار نگران و مضطرب است، افزود: علاوه بر او ممکن است قرار بازداشت وزیر جنگ و رئیس ستاد کل ارتش رژیم صهیونیستی هم صادر شود.

دیگر خبرها

  • پرونده کثیرالشاکی موسوم گروه "ش" به دادگاه ارسال شد
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت در دادگاه بین المللی کیفری
  • ترس نتانیاهو از صدور قرار بازداشت دادگاه بین المللی کیفری
  • کنعانی تحریم‌های جدید آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • کنعانی تحریم‌های سه‌کشور آمریکا، انگلیس و کانادا را به شدت محکوم کرد
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین خواری
  • ماجرای کشف جسد بازپرس ویژه مبارزه با زمین‌خواری
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • انتقاد برنی سندرز از اظهارات نتانیاهو در محکوم کردن اعتراضات دانشگاهی در آمریکا
  • آخرین اخبار از اعتراضات دانشجویان در آمریکا علیه جنگ غزه