Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-29@12:59:15 GMT

نشست نقد جریان «احمد الحسن» برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۴۴۰۲

نشست نقد جریان «احمد الحسن» برگزار می شود

نشست علمی بررسی انتقادی جریان «احمد الحسن» دوشنبه، ۹ تیرماه، با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شهبازیان از سوی جامعةالمصطفی(ص) برگزار می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نشست علمی پژوهشی بررسی انتقادی جریان «احمد الحسن» که مدعی مهدویت است، از سوی جامعةالمصطفی(ص) برگزار می‌شود.

این نشست دوشنبه، ۹ تیرماه، از ساعت ۱۱ تا ۱۳ با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین محمد شهبازیان، استاد و عضو هیئت علمی مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه، در مرکز مطالعات کوتاه مدت المصطفی(ص) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یادآور می‌شود، احمدالحسن، شاید آخرین جریان انحرافی مهدوی در سال‌های اخیر است که در عراق و به دروغ مدعی مهدویت شد؛ این جریان با حمایت برخی کشورهای مستکبر نضج و رشد کرد و از سرنوشت رهبر این فرقه و جریان، خبر موثقی در دست نیست.  

پایان پیام/49

منبع: شبستان

کلیدواژه: احمد الحسن جریان های انحرافی مهدویت برگزار می شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۴۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور

نشست خبری سالیانه دکتر روح‌الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری در محل معاونت علمی برگزار شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3075708 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت سالروز تولد سیمین دانشور برگزار شد
  • نشست «اقلیم، طبیعت، بیان هنری» برگزار شد/ نگاه فلسفی به زیبایی
  • صدور گواهی حفظ قرآن برای ۸۰۰ هزار نفر از شرکت‌کنندگان در طرح «زندگی با آیه‌ها»
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارد
  • جریان وقف باید به سمت دانش‌محور شدن برود / مبلغ ما در وقف شفاف‌سازی و نمایش کارهای علمی است
  • هم اندیشی علمی مساله حجاب؛ حکمرانی نرم و سخت برگزار می شود
  • چند واقعیت علمی که زیر پوست ما جریان دارند
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • نشست خبری معاون علمی رییس‌جمهور
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری