Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم شهرستان‌های بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: مسئولان راه و شهرسازی استان در حوزه مسکن با توجه به گرانی‌ها راهکار ارائه دهید. - اخبار استانها -

 به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، حسین خسروی در دیدار با مدیرکل راه و شهرسازی خراسان جنوبی بر همکاری مسئولان این اداره کل با مجمع نمایندگان استان و ارائه مصادیق و مستندات لازم برای پیگیری امور مربوطه تاکید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به افزایش قیمت مسکن و اجاره بها در سطح استان اظهار داشت: متاسفانه این موضوع در تمام سطح کشور و به دلایل مختلف وجود دارد که به عقیده بنده یکی از دلایل افزایش قیمت‌ها در حوزه مسکن؛ عرضه کم و تقاضای زیاد است.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه در دولت یازدهم و دوازهم، عرضه مسکن بسیار کم بوده و بارها این موضوع مطرح شده است تصریح کرد: مسئولین دولت در حالی مخالف مسکن مهر هستند که زمانی رأی اعتماد گرفتند خودشان را جزو طراحان آن می‌دانستند و از طرف دیگر آن را مزخرف می‌دانستند. رئیس جمهور مطرح می‌کرد که چرا قوطی کبریت تحویل مردم می‌دهید؟ در حالی که فارغ از معایبی که این طرح داشت اکنون عده زیادی را صاحبخانه کرده است.

امام جمعه قزوین: دولت جلوی گرانی مسکن و کالاهای اساسی را بگیرد‌برگزاری دادگاه مفاسد اقتصادی فارس با حضور خبرنگاران؛ دستگاه قضایی به گرانی مسکن ورود می‌کندوزیر راه و شهرسازی: اخذ مالیات از خانه‌های خالی / 2 میلیون مسکن مشمول مالیات می‌شوند / علت گرانی مسکن و اجاره‌بها

خسروی با بیان اینکه موضوع افزایش قیمت و گرانی زمین، مسکن و اجاره یک موضوع کشوری است و مسئولان استانی نیز از سیاست‌های بالادستی تبعیت می‌کنند افزود: مسئولین اداره کل راه و شهرسازی به عنوان مسئول حوزه مسکن، حتماً در زمینه رفع این مشکل باید راهکار بدهند.

وی اظهار داشت: در حالی که مسکن به عنوان یک نیاز اولیه مطرح است اما تامین آن تقریبا برای همه اقشار مشکل شده است به طوری که جوانان حتی هوس تشکیل خانواده هم نمی‌کنند.

نماینده مردم بیرجند، درمیان و خوسف در مجلس شورای اسلامی گفت: شرایطی برای طرح مسکن ملی مطرح است که سبب شده تا هر کسی جرأت ثبت نام نداشته باشد اما در طرح مسکن مهر با کمک برخی نهادها، زمین رایگان تامین شد که هزینه‌ها را به نصف کاهش داد.

خسروی عنوان کرد: اگر برنامه‌ای برای کاهش قیمت مسکن و اجاره دارید و یا قرار است به سطوح بالادستی و کشوری ارائه دهید خوب است که آن را مطرح کنید تا در جواب سوالات مردمی، پاسخ امیدوار کننده‌ای برای آنها داشته باشیم.

وی همچنین خواستار ارائه برنامه‌ها و علت تاخیر چند ساله در واگذاری مسکن 04 بیرجند شد.

انتهای پیام/ 254/ ع

R41348/P/S6,56/CT11 بیشتر بخوانید... درخواست نماینده مجلس برای ورود قوه قضائیه به گرانی مسکن افزایش هزینه عوارض ساختمانی به گرانی مسکن دامن می‌زند رئیس جمهور تدبیری برای گرانی مسکن و خودرو کند

منبع: تسنیم

کلیدواژه: راه و شهرسازی مسکن و اجاره گرانی مسکن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۴۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس

به گزارش خبرگزاری صداوسیما آبادان، معاون اداره کل راه و شهرسازی استان خوزستان گفت: با هدف رصد و نظارت بر بازار مسکن، ثبت همه معاملات املاک و مستغلات اعم از خرید، فروش، پیش‌خرید، پیش‌فروش، رهن و اجاره مسکن در سامانه معاملات املاک و مستغلات کشور انجام می‌شود.
سامانه خودنویس جهت رفاه حال مردم و بمنظور نظارت و کنترل قیمت مسکن ایجاد شده است تا مردم بتوانند به صورت رایگان قرارداد‌های ملکی خود را ایجاد و ثبت کنند.
 محمد جامع می‌گوید: از ابتدای سال جاری تمامی قرارداد‌های اجاره برای دریافت کد رهگیری رایگان باید در سامانه خودنویس به آدرس https://khodnevis.mrud.ir/ ثبت شوند.
دریافت شناسه رهگیری در این سامانه علاوه بر مشاوران املاک برای مردم نیز امکانپذیر است.

دیگر خبرها

  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی
  • لزوم ثبت قرارداد اجاره مسکن در سامانه خودنویس
  • راه‌اندازی دستگاه لیزیک برای اولین بار در خراسان جنوبی 
  • همایش زائران حج تمتع خراسان جنوبی به روایت تصویر
  • پخش دور دوم مناظرات انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی حوزه انتخابیه بیرجند، درمیان و خوسف
  • گزارش آخرین وضعیت سیل در خراسان‌جنوبی 
  • مختاران سربیشه در صدر جدول بارندگی‌های خراسان جنوبی
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی خراسان جنوبی را مسدود کرد
  • سیل برخی از راه‌های روستایی و فرعی را مسدود کرد
  • تورم و گرانی مسکن زنگ خطر بحران را به صدا درآورد؛ 3 تصویر از افزایش قیمت مسکن