Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@22:05:35 GMT

بخش شمالی صحن حرم حضرت زینب (س) مسقف می‌شود+عکس

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۴۷۵۶

بخش شمالی صحن حرم حضرت زینب (س) مسقف می‌شود+عکس

متولیان حرم حضرت زینب (س) از فرصت کاهش تعداد زائران این آستان نورانی استفاده کرده و در حال مسقف کردن بخش شمالی حرم به منظور افزایش فضای زیارتی هستند.

به گزارش خبرنگار حج و زیارت خبرگزاری فارس، حرم حضرت زینب (س) پس از شیوع کرونا به روی زائران بسته شد و بعد از مدتی با تصمیم متولیان حرم درهای ورودی شبستان بازگشایی و نماز جمعه هم برپا شد تا اینکه در نهایت ضریح و تربت‌خانه نیز با رعایت نکات بهداشتی پذیرای زائران شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با وجود باز بودن درهای حرم عمه سادات، به دلیل عدم اعزام زائران از شهرها و کشورهای مختلف، حرم حضرت زینب (س) خلوت و غریب‌تر از گذشته است تا جایی که زمان باز بودن حرم شاید در طول روز در مجموع ۳۰ زائر به حرم مشرف شوند.

با توجه به گرمای هوا و با استفاده از خلوتی حرم حضرت زینب (س)، متولیان این مکان مقدس تصمیم بر ایجاد فضای مسقف در بخش شمالی حرم ام المصائب حضرت زینب (س) کردند.

بر همین اساس، ستون‌هایی در بخش شمالی شبستان برافراشته شده و قرار است این بخش مسقف شود تا فضای زیارتی زائران افزوده شود.

به گزارش فارس، سفر ایرانیان به سوریه پس از داعش از اواخر آذرماه سال گذشته به صورت محدود آغاز شد اما با شیوع کرونا این سفرها از اسفندماه لغو شدند. البته مسؤولان حج و زیارت کشورمان همچنان پیگیر از سرگیری این سفرها با رعایت نکات بهداشتی هستند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حج حرم حضرت زینب کربلا نماز جمعه حرم حضرت زینب بخش شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۴۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، مدیر حج و زیارت استان قزوین گفت: اعزام زائران به حج عمره پس از ۹ سال دوباره از سر گرفته شده است و این کاروان ۸۵ نفره حج عمره را به مدت ده روز بجا خواهند آورد.
سلیمی با بیان اینکه مدت زمان سفر حج تمتع ۳۰ تا ۶۰ روز خواهد بود، افزود: ۸ کارون با جمعیت هزار و ۵۵ نفر راهی سفر حج تمتع خواهند شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • انجام ۲ پرواز به مقصد مدینه منوره
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از ایلام به سرزمین وحی
  • دفاع مقدس برگرفته از تاسوعا و عاشورای حسینی است/ عملیات وعده صادق نتیجه خون شهداست
  • اعزام ۸۵ زائر عمره از زنجان به سرزمین وحی
  • زائران قزوینی راهی مدینه النبی شدند + فیلم
  • زائران قزوینی در مدینه النبی + فیلم
  • کدام برخورد گشت ارشاد با زنان تذکر رهبری را در پی داشت؟
  • اعزام زائران حج عمره خوزستانی به سرزمین وحی
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • تجلیل از متولیان ورزش پهلوانی/۷ زورخانه در منطقه ۱۲