Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند استاندار بوشهر در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بوشهر گفت: بانک‌ها همکاری‌های خود را برای توسعه سرمایه‌گذاری در استان افزایش دهند.

 او با تبریک هفته صنعت، معدن و تجارت، تولید را در گرو فعالیت صنعتگران و فعالان اقتصادی دانست و افزود: افزایش ۵۲ درصدی صدور جواز صنعتی نشان از فعالیت رو به رشد تولید در استان بوشهر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار بوشهر با تاکید بر توسعه زیربخش‌های صنایع پتروشیمی گفت: استان بوشهر دارای ظرفیت‌های ویژه‌ای برای توسعه سرمایه‌گذاری است که برای تحقق این مهم باید زمینه رفع موانع سرمایه‌گذاری فراهم شود.

گراوند با اشاره به حمایت مسئولان استان از سرمایه‌گذاران ادامه داد: در شرایط تحریم‌های ظالمانه و ویروس کرونا که تمام جهان را فرا گرفته است، سرمایه‌گذاری و رونق تولید در استان توسعه یافته و اگر موانع برداشته شود زمینه جهش تولید، پیشرفت و آبادانی در استان بیش از پیش فراهم می‌شود.

او، تولید کود فسفات را یکی از ظرفیت‌های تولیدی و سرمایه‌گذاری استان دانست و بیان کرد: اکنون که کشور به کود فسفات نیاز مبرم دارد و این ظرفیت در استان بوشهر وجود دارد با تکمیل طرح تولید کود فسفات زمینه رونق اقتصادی فراهم شود.

استاندار بوشهر عنوان کرد: هم اینک کشتی حامل خاک فسفات در اسکله مجتمع بندری نگین بوشهر در حال تخلیه است.

او با تشکر از تسریع در تخلیه پهلوگیری کشتی‌های حامل کالا‌های اساسی، گفت: این مهم سبب شد هزینه‌های اضافی بر کشور تحمیل نشود.

استاندار بوشهر با تاکید بر نقش بانک‌ها در توسعه و پیشرفت، افزود: بانک‌ها برای تسریع در راه‌اندازی واحد‌های تولیدی و صنعتی باید بیش از پیش، نقش‌آفرینی کنند.

گراوند با تاکیدبر پرداخت تسهیلات بانکی به واحد‌های تولیدی و اقتصادی بیان کرد: تاکنون پرونده ۱۷۲ واحد تولیدی و صنعتی به بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات ارجاع شده که باید بقیه پرونده‌ها هم برای دریافت تسهیلات به بانک‌ها فرستاده شود و روسای بانک‌هاپیگیری کنند تا پرونده این واحد‌ها در بانک‌ها برای پرداخت تسهیلات معطل نشوند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تسهیلات بانکی موانع تولید سرمایه گذاری جهش تولید استاندار بوشهر سرمایه گذاری بانک ها استان بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد

بانک سرمایه با مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا و از محل آورده نقدی سهامداران، سرمایه خود را از مبلغ 4.000 میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال افزایش می دهد. ناطقان: به گزاش روابط عمومی بانک سرمایه، این بانک با اخذ مجوز بانک مرکزی ج.ا.ا سرمایه خود را از مبلغ 4.000میلیارد ریال به 104.000 میلیارد ریال معادل 2500درصد از محل آورده نقدی سهامداران افزایش می دهد.

شایان ذکر است این مرحله از افزایش سرمایه بانک سرمایه به ارزش 100 هزار میلیارد ریال و با هدف ورود نقدینگی و منابع مالی جدید، اصلاح ساختار مالی و افزایش کفایت سرمایه صورت می پذیرد و جایگاه این بانک را از نظر استانداردهای مالی به شدت تقویت می نماید.

دیگر خبرها

  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه
  • مشارکت‌های مردمی چشم انتظار تسهیلات پروژه‌های نهضت ملی هستند
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • شارژ۱۹میلیارددلاری صندوق توسعه/تزریق۱۰۰همت به مسکن در۱۴۰۳
  • بانک سرمایه افزایش سرمایه میدهد
  • ارائه تسهیلات کم بهره برای جهش تولیدات شیلاتی در استان بوشهر
  • بانک‌ها در پرداخت تسهیلات جوانی جمعیت همکاری کنند
  • تفاهم‌نامه همکاری اقتصادی بین استان‌های بوشهر و قزوین منعقد شد
  • ترافیک خارجی در اتاق تجارت
  • نیمی از رشد اقتصادی کشور مربوط به نفت و گاز است