Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه بازدید امروز صالحی امیری از فدراسیونها، او از فدراسیون تیروکمان بازدید کرد و قول کمک یک میلیارد ریال برای خرید تجهیزات تیروکمان داد.

به گزارش ایسنا، در این بازدید سیدرضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک به همراه کیکاووس سعیدی دبیر کل کمیته و بهداد سلیمی از فدراسیون تیروکمان بازدید کرد و در جریان مسائل و مشکلات این فدراسیون و ورزشکاران قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در این بازدید سیدنصرالله سجادی سرپرست کاروان ایران در بازیهای المپیک توکیو و  مربیان تیم های ملی ریکرو و کامپوند نیز حضور داشتند.

افتتاح خوابگاه تیروکمان در هفته دولت
غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون تیروکمان در حاشیه این بازدید گفت:  این فدراسیون ۲،۵ میلیارد بدهی داشت که عمده آن پرداخت شده است.
وی افزود: برای فدراسیون برنامه پنج ساله تعریف کردیم و بر این اساس فعالیت را دنبال می کنیم.
شعبانی بهار تصریح کرد: دوره های مربیگری در این رشته نسبت به گذشته ۱۱۰ برابر شده است. زمانی که وارد فدراسیون شدم  ۲،۵ میلیارد بدهی داشت که بخش عمده ـن یعنی یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان پرداخت شده است.
شعبانی بهار افزود: در بخش تجهیزات با مشکلات روبرو هستیم و خوابگاه هم نداریم. البته سالن بدنسازی که برای تیم ملی در نظر گرفته شده هفته آینده افتتاح می‌شود.
وی درباره وضعیت خوابگاه سایت تیروکمان گفت: تلاش بر این است که این خوابگاه را در هفته دولت افتتاح کنیم.

کمک یک میلیارد ریالی کمیته المپیک برای تجهیزات تیروکمان

صالحی امیری در بازدید خود از فدراسیون تیروکمان گفت: اقداماتی که در دو سال اخیر در این فدراسیون صورت گرفته نشان از داشتن برنامه است.
وی افزود: این رشته جزو رشته های پرمدال است و کسب سهمیه در تیروکمان نشان می دهد که ظرفیت بالایی دارد.

رییس کمیته المپیک در پایان گفت: امیدواریم روزی برسد که همه شهرها دارای سایت تیروکمان باشد. البته برای تهیه تجهیزات استاندارد تیروکمان جهت حضور در رویدادهای المپیکی و آسیایی و جهانی، کمیته المپیک ۱۰۰ میلیون تومان کمک خواهد کرد.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: تیم ملی تیروکمان كميته ملي المپيك فدراسیون تیروکمان کمیته المپیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۴۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، کمیته انضباطی فدراسیون اعلام کرد؛ نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و سپاهان جهت ادای توضیحات بابت رفتار تماشاگران منتسب به دو تیم در بازی روز چهارشنبه ۱۴۰۳/۰۲/۱۲، به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده شدند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حسن یزدانی پیش از بوداپست به اردوی تیم ملی اضافه می‌شود؟
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • پرسپولیسی‌ها و سپاهانی‌ها در کمیته انضباطی
  • احضار نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی
  • فراخوان ویسی به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال
  • خرید ماشین‌آلات برای شهرداری‌، نیازمند تخصیص اعتبار است
  • هزینه کرد ۲۰۰۰ میلیارد تومانی برای مددجویان استان کرمانشاه