Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، ادل که پیش‌تر از کاهش وزن شدید خود خبر داده بود، پس از مدت‌ها دوباره حساب کاربری‌اش را در اینستاگرام به‌روز کرد. به نظر می‌رسد این خواننده و آهنگساز ۳۲ ساله پس از ۴۴ کیلو کم کردن وزن از زندگی‌اش بیشتر لذت می‌برد و در دوران شیوع ویروس کرونا هم همچنان ماندن در خانه را به دیگر لذت‌ها و سرگرمی‌ها ترجیح می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عکس قدیمی ادل حدود ۱۲ میلیون لایک خورده و دو عکس تازه‌اش را بیش از چهار میلیون نفر پسندیده‌اند. او در پاسخ به کاربری که از زمان دقیق انتشار آلبوم یا کاری جدید از این خواننده و ستاره جوان پرسیده، گفته است: «البته که هنوز خبری نیست. کرونا هنوز به پایان نرسیده و من در قرنطینه هستم. ماسک بزنید و شکیبا باشید.»

ادل اوایل سال جاری میلادی در مراسم ازدواج یکی از دوستانش گفته بود سپتامبر ۲۰۲۰ یک آلبوم تازه روانه بازار می‌کند؛ وعده‌ای که به نظر می‌رسد به دلیل شیوع کرونا تا آینده نامعلوم به تعویق می‌افتد. او نخستین خواننده‌ای نیست که برنامه‌هایش قربانی کووید-۱۹ شده است؛ لیدی گاگا و سم اسمیث هم هنوز معلوم نیست آلبوم‌هایشان را چه زمانی منتشر می‌کنند.

کد خبر 526648 برچسب‌ها كروناويروس موسیقی‌‌ جهانی

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كروناويروس موسیقی جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، هواداران الهلال عربستان پس از شکست دو بر یک مقابل العین امارات در دیدار برگشت مقابل این تیم، در لیگ قهرمانان آسیا، به صفحه خواننده کویتی العفاسی حمله کردند، چرا که این خواننده عرب زبان، در صفحه شخصی خود در X (توییتر سابق) پیامی مبنی بر استفاده و دخالت الهلال از تصمیمات داوری در طول تاریخ منتشر کرد. 
میزان حملات به گونه‌ای بود که این خواننده کویتی، بلافاصله پیامش را پاک کرد و با انتشار پیامی دیگر از هواداران الهلال عذرخواهی کرد. 
وی با انتشار توییتی دیگر نوشت: من از جریان برگزاری بازی الهلال و العین هیچ اطلاعی نداشتم و از هواداران الهلال بابت ناراحتی به وجود آمده عذرخواهی می‌کنم. 

دیدار الهلال و العین با توجه به پرطرفدار بودن هر دو تیم در امارات و عربستان، برای هواداران فوتبالی جهان عرب یک دیدار خاص و مهم محسوب می‌شد که در نهایت با حذف الهلال از لیگ قهرمانان آسیا خاتمه پیدا کرد.

دیگر خبرها

  • (ویدئو) قرنطینه مطلق برای طراحان سوالات کنکور
  • معماری و شهرسازی، آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است 
  • معماری آلبوم هویتی یک منطقه در تاریخ است + تصویر
  • تخلیه غلات 101 فروند کشتی در بندر امیرآباد بهشهر
  • فیلمی بامزه از متهم اصلی کرونا!
  • حذف الهلال دامن خواننده کویتی را گرفت! (عکس)
  • نظارت بهداشتی قرنطینه‌ای ۲۳ هزار تن نهاده دامی درسیستان وبلوچستان
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کلنگ زنی احداث پست قرنطینه دامپزشکی در خانمیرزا
  • آغاز ساخت پست قرنطینه دامپزشکی در شهرستان خانمیرزا