Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا امیدوار تجریشی گفت: با توجه به رویکرد مرکز توسعه اقتصادی جوانان  کشورهای اسلامی  در زمینه حمایت از کسب و کارهای نوآورانه و با عنایت به ظرفیت‌های منحصر به فرد صنعت لجستیک و حمل و نقل پیرو تعاملات گسترده با برندهای برتر صنعت حمل و نقل این مجموعه ایجاد مرکز نوآوری و کارآفرینی لجستیک و حمل و نقل را در  دستور کار خود قرار داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان نمود با توجه به موقعیت جغرافیای ایران و همچنین سبقه تاریخی کشور عزیزمان در جاده ابریشم و موقعیت لجستیکی در شاه راه جهان  می‌بایست نگاه ویژه به این صنعت داشت و در این مقطع زمانی می بایست با توجه به نقش آفرینی موثر کسب و کارهای نوین تمرکز لازم در حمایت از استارت آپ ها و ایده های خلاقانه این بخش معطوف گردد.

وی ابراز امیدواری کرد طی تعاملات ایجاد شده در آینده نزدیک این مرکز مورد بهره برداری قرار گرفته و به عنوان اولین مرکز نوآوری اختصاصی   صنعت لجستیک و حمل و نقل مورد بهره برداری فعالان این حوزه قرار گیرد.

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: جاده جهان حمل و نقل کشورهای اسلامی لجستیک لجستیک و حمل و نقل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است

علی بخش شجاعی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: در سطح استان ۹ مرکز خرید راه اندازی شده که از این تعداد ۲ مرکز خرید گندم و کلزا متعلق به کهگیلویه است

وی با بیان اینکه تجهیزات لازم در مراکز خرید فراهم شده است، خاطر نشان کرد: کشاورزان در مورد تحویل محصول مازاد بر مصرف خود دغدغه‌ای نداشته باشند.

مدیرکل تعاون روستایی استان تاکید کرد: سعی بر آن است در جهت رفاه حال کشاورزان مراکز خرید در کهگیلویه به صورت شبانه روزی فعال شود.

شجاعی با اشاره به ثبت اراضی کشاورزان در سامانه کشت خاطر نشان کرد: به کشاورزانی که قرارداد خود را در این سامانه ثبت کرده‌اند به ازای هر تن از مزرعه تا مرکز خرید مبلغ میزان ۱۵۰ هزار تومان پرداخت می‌شود.

وی تاکید کرد: تشویقی در نظر گرفته شده به ازای هر تن به فردی تعلق می‌گیرد که محصول خود را بنام خود در سامانه کشت قراردادی ثبت کند.

کد خبر 6097712

دیگر خبرها

  • راه اندازی دو مرکز خرید گندم در کهگیلویه/ مراکز شبانه روزی است
  • راه اندازی دو مرکز خرید در کهگیلویه/مراکز خرید شبانه روزی است
  • آیین تشییع و خاکسپاری شهید گمنام دوران دفاع مقدس در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • صنعت و دانشگاه دغدغه فرماندهان دفاع مقدس را رفع کردند
  • شکوفایی صنعت همدان با ایجاد بندر خشک
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر آرام گرفت
  • راه اندازی خانه بهداشت کارگری در مبارکه
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود