Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@16:44:01 GMT

آغاز جذب پلیس افتخاری در سوادکوه

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۵۸۴۸

آغاز جذب پلیس افتخاری در سوادکوه

عبدالله اکبری از آغاز جذب پلیس افتخاری در شهرستان سوادکوه خبر داد و گفت: از نیروی پلیس افتخاری سطح دو معمولا در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در شهرستان به‌صورت نیمه‌وقت استفاده می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از بلاغ، عبدالله اکبری صبح امروز در جمع خبرنگاران شهرستان سوادکوه با اشاره به اهمیت نصب دوربین‌های پلاک‌خوان در شهرستان، از شناسایی فردی که 4 صبح روز جمعه در شهر آلاشت اقدام به آتش‌زدن عمدی دو دستگاه خودرو کرده بود، خبر داد و افزود: با انجام کارهای اطلاعاتی دقیق، کمتر از 5 ساعت خودرو فرد خاطی که از استان همجوار وارد شهرستان شده بود، با کمک دوربین‌های پلاک‌خوان منطقه شناسایی و دستور توقیف خودرو به‌صورت سیستمی و دستی داده شد و شخص خاطی شناسایی و پرونده تشکیل و تحویل مراجع قضایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی با بیان اینکه شهرستان سوادکوه یکی از مبادی ورودی استان است، خاطرنشان کرد: کشفیات مواد مخدر شهرستان نه برای مردم شهرستان بلکه از خودروهای رهگذری است که قصد ورود به استان را دارند.
 
فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه، از آغاز جذب پلیس افتخاری سطح یک و دو اعم از زن و مرد در شهرستان خبر داد و در رابطه با وظایف آنها گفت: از نیروی پلیس افتخاری سطح دو معمولا در برگزاری مناسبت‌های ملی و مذهبی در شهرستان به‌صورت نیمه‌وقت استفاده می‌شود و پلیس افتخاری سطح دو، پس از بررسی و سنجش، در رده‌ها و دسته‌های تخصصی تقسیم شده، کارت شناسایی دریافت کرده و حتی تجهیزات نیز در اختیار این افراد قرار داده می‌شود و در کنار همکاران ما در اجرای برخی ماموریت‌ها و طرح‌های اداری از این افراد استفاده می‌شود.
 
اکبری با بیان اینکه در حال حاضر تعداد پلیس افتخاری در شهرستان بسیار انگشت شمار است، ابراز امیدواری کرد تا با اطلاع‌رسانی بیشتر و انجام ثبت‌نام، افراد بیشتری، اعم از زن و مرد، عضو افتخاری پلیس شوند.

وی افزود: محدودیت تعداد برای عضویت افتخاری پلیس شهرستان وجود ندارد و افراد با تحویل مدارک مورد نظر به ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان و دارا بودن شرایط اعلامی می‌توانند به عضویت افتخاری نیروی پلیس درآیند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پلیس افتخاری سطح شهرستان سوادکوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله

رییس پلیس آگاهی پایتخت گفت: از شناسایی و دستگیری عامل ربودن دختر ۱۶ ساله شناسایی و دستگیر شد و این متهم خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال برای آزادی دختر به خانواده اش شده بود.

به گزارش ایسنا، سردار علی ولیپور گودرزی روز یکشنبه اظهار کرد: اواسط فروردین ماه امسال خانواده‌ای در جنوب تهران با مراجعه به اداره یازدهم پلیس آگاهی اظهار داشتند که دختر ۱۶ ساله‌شان توسط فردی ربوده شده است.

وی ادامه داد: آدم‌ربا با تماس تلفنی و تهدید به قتل، خواستار دریافت ۱۰۰ میلیارد ریال پول برای آزادی دختر شده بود که پس از ثبت شکایت خیلی زود تیمی از کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تجزیه و تحلیل‌های اطلاعاتی را برای آزادی گروگان آغاز کردند.

سردار ولیپور گودرزی عنوان کرد: تیم جنایی در نخستین گام با اقدامات کارآگاهی اطلاعاتی هویت صاحب خط تلفنی که با تهدید به قتل، درخواست ۱۰۰ میلیارد ریال پول مطرح کرده بود را شناسایی کردند و متوجه شدند که او حدوداً ۲۵ ساله است و به تازگی از استان‌های غربی کشور به تهران آمده و در جنوب تهران زندگی می‌کند.

وی متذکر شد: کارآگاهان پلیس آگاهی در ادامه عملیات شناسایی، راهی مخفیگاه موردنظر شدند و پس از تعقیب و مراقبت چند دقیقه‌ای آدم‌ربا را طی یک عملیات ضربتی به دام انداخته و دختر نوجوان را آزاد کردند.

سردار گودرزی اظهار کرد: متهم در جریان تحقیقات ابتدایی در اظهارات ضد و نقیضی منکر آدم‌ربایی شد و ادعا کرد که با دختر نوجوان در فضای مجازی آشنا شده و همه این تماس‌ها برای دریافت پول صحنه‌سازی شده بود.

وی اضافه کرد: با صدور قرار قانونی از سوی مرجع قضائی، متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزگ قرار گرفت و تحقیقات درباره ادعا‌های مطرح شده از سوی مرد جوان ادامه دارد.

tags # اخبار حوادث سایر اخبار (تصاویر) این گوسفند غول‌پیکر چینی از پورشه هم گران‌تر است! قارچ‌های زامبیِ سریال آخرین بازمانده (The Last Of Us) واقعی هستند! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • کلاهبرداری با رسید جعلی
  • قاتل ۱۰۰ هزار دلاری دستگیر شد
  • شهادت مدال افتخاری که بر سینه شهید محبعلی می‌درخشد
  • (عکس) بازداشت رباینده دختر ۱۶ ساله
  • سرقت همراه با ضرب و جرح در این استان
  • پاتک پلیس امنیت به یک شرکت هرمی در شهریار/۲۸ نفر دستگیر شدند
  • توقیف خودروی حامل چوب قاچاق در سوادکوه
  • آشنایی با چهار نامزد انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه قائمشهر، سوادکوه و جویبار
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • بازداشت ۷ نفر اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز