Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدنبی موسوی‌فرد، هشتم تیرماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه نیازمند حضور گروه‌های جهادی در میدان مقابله با ویروس کرونا هستیم، اظهار کرد: همان‌طور که نیروهای جهادی و فرزندان انقلاب در صحنه‌های گوناگون مانند سیل سال گذشته و مشکلات عدیده، شب و روز خود را در کنار مردم خوزستان حضور داشتند، امروز هم که درگیری کشور و دنیا را با ویروس کرونا داریم، نیازمند حضور بیشتر این نیروها در میدان هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: با توجه به صحبتی که رهبر انقلاب در جمع مسئولان دستگاه قضا داشتند، نیازمند آن هستیم که ملزومات این مسأله را خوب رعایت کنیم. اگر خدای ناخواسته ما به جایی برسیم که کادر درمانی ما خسته شوند و نتوانند ادامه مسیر را داشته باشند، چه اتفاقی خواهد افتاد؟ لازم است نیروهای جهادی در عرصه و میدان، حضور بیشتری داشته باشند و کمک حال کادر درمانی و بیماران ما باشند.

امام جمعه اهواز ضمن دعوت از نیروهای جهادی برای حضور در خوزستان اظهار کرد: ما در استان خوزستان برای حضور نیروهای جهادی در موضوعات گوناگون مخصوصا در بحث ویروس کرونا لحظه‌شماری می‌کنیم. این حضور باعث دلگرمی مردم و مسئولان ما است و اگر خدایی ناکرده این ویروس ادامه داشته باشد، خوف این را داریم که کادر درمانی ما خسته شوند.

نماینده ولی‌فقیه در خوزستان گفت: اگر نیروهای جهادی کمک حال کادر درمانی باشند، طبیعتا خداوند متعال لطف می‌کند. این دوران مانند دوران هشت سال دفاع مقدس، نیازمند حضور نیروهای جهادی است.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: انقلاب سیل مشکلات ویروس رهبر انقلاب استان خوزستان هشت سال دفاع امام جمعه درمان مشکلات ولی فقیه ویروس نیروهای جهادی ویروس کرونا کادر درمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۸۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت

به گزارش خبرنگار استانی ایسکانیوز از خراسان شمالی، علی اربابی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز در خراسان شمالی با گرامی‌داشت روز شوراها درباره آسفالت معابر شهر بجنورد اظهار کرد: روند حرکت و توسعه این اقدام در شهر بجنورد تا حدی افزایش یافته است.

وی گفت: در سال ۱۴۰۰ به مساحت ۷۰ هزار متر مربع، در سال ۱۴۰۱ به مساحت ۱۸۰ هزار متر مربع و در سال ۱۴۰۲ به مساحت ۲۳۱ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت شدند.

نایب رئیس شورای شهر بجنورد اعلام کرد: در سال جاری نیز ۳۵۰ تا ۴۰۰ هزار متر مربع از معابر شهر بجنورد آسفالت خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: در مجموع هنوز می‌بایست چهار میلیون متر مربع از معابر این شهر آسفالت شوند.

اربابی همچنین تصریح کرد: آسفالت معابر مناطق کم برخوردار و حاشیه نشین این شهر نیز در برنامه اقدامات اجرایی شهرداری بجنورد قراردارد.

در عین حال، وی به کارخانه قدیمی تولید آسفالت شهرداری بجنورد نیز اشاره و بیان کرد: این کارخانه فرسوده است که موجب شده بر کیفیت تولید آسفالت این شهر اثرگذار باشد.

افزون بر این، نایب رئیس شورای شهر بجنورد با اشاره به میدان خرمشهر نیز اعلام کرد: به منظور روان سازی ترافیک در مسیر این میدان، مطالعات ایجاد تقاطع غیر هم‌سطح در این میدان آغاز شده است.

وی همچنین از برنامه در دستور کار شهرداری بجنورد در زمینه انجام بازگشایی پنج نقطه مهم و محوری این شهر به منظور روان سازی ترددها خبر داد و گفت: طی سال جاری، پنج نقطه واقع در مسیرهای ۳۲ متری شهدا، انتهای خیابان قیام جنوبی و در مسیر ۴۲ متری آیت الله موسوی بجنوردی بازگشایی خواهند شد.

اربابی در خاتمه به خریداری ۲۵ دستگاه اتوبوس و ۱۴ دستگاه ون برای شهر بجنورد در راستای نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی شهر بجنورد نیز اشاره و اعلام کرد: تعدادی از دستگاه‌های خریداری شده به شهرداری بجنورد تحویل شده‌اند و هنوز تعدادی نیز تحویل نشده‌اند.

خبرنگار: سمانه قهرمانی

انتهای خبر/

کد خبر: 1228978 برچسب‌ها بجنورد ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • کرونا ویروس چگونه با تغییرات آب و هوایی گسترش یافت؟
  • سال گذشته ۱۱ هزار گروه جهادی به بسیج پیوستند
  • چهار میلیون متر مربع از معابر بجنورد نیازمند آسفالت
  • شرایط درمانی و تمرینات حسین طیبی خوب است
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • زیرساخت‌های درمانی مرکز استان سمنان نیازمند توسعه
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • نقشه پراکندگی نیروهای مقاومت از یمن تا فلسطین