Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام«محمدنقی یارمحمدی» بر ضرورت تقویت هنر متعهد و انقلابی در مساجد استان زنجان تاکید کرد و گفت: برگزاری جشنواره تئاتر بچه های مساجد تجربه خوبی در این زمینه بود.

مدیرستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان اظهار کرد: سال گذشته جشنواره تئاتر بچه های مساجد استان زنجان با همکاری حوزه هنری استان کلید خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

حجت الاسلام محمدنقی یارمحمدی با اشاره به اینکه طی جلسات برگزار شد، گروه های تئاتر مشخص و تحت نظر اساتید هنر آموزش دیدند، اظهار کرد: بچه های مساجد از این جشنواره استقبال خوبی داشتند، به گونه ای که 12 گروه نمایشی 40 اجرا در بهمن ماه سال گذشته در مساجد و مدارس داشتند و در آیین اختتامیه این جشنواره از برترین ها تجلیل شد.

 

وی با تاکید براینکه تئاتر باید به نیازهای جامعه بپردازد، گفت: نمایش تئاتر بچه های مسجد با رویکرد دینی، انقلابی، اخلاقی تربیتی و اجتماعی است.

 

مدیرستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان بر ضرورت تقویت هنر متعهد و انقلابی در مساجد استان زنجان تاکید کرد و گفت: این جشنواره با هدف کشف، جذب، تربیت و پرورش نسل جدیدی از هنرمندان تئاتر و تولید آثار فاخرِ مبتنی بر ارزش های فرهنگی غنی ایرانی- اسلامی برگزار شد.

 

وی از اعلام آمادگی ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان زنجان در ادامه همکاری با حوزه هنری استان زنجان در جهت اجرای این جشنواره در سال جاری خبر داد و گفت: به جهت انتشار ویروس کرونا این جشنواره بایستی با رعایت پروتکل های بهداشتی اجرا شود.

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: تئاتر بچه های مساجد کانون های مساجد استان زنجان مساجد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۵۹۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز،مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز افزود: طرح ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد از جمله مهمترین برنامه‌های سال گذشته ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز بود که طی آن بیش از ۷ هزار عضو جدید در سامانه بچه‌های مسجد ثبت شد.

وی تصریح کرد: به همین منظور، محمدتقی محمدیان، معاون ساماندهی و شبکه سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور در تقدیرنامه‌ای به همین منظور آورده است: به شکرانه این توفیق و به پاسداشت همت مضاعف شما نظر به بررسی‌های صورت گرفته در معاونت ساماندهی و شبکه سازی؛ ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان البرز در رویداد ساماندهی باشگاه بچه‌های مسجد ممتاز شناخته شده است.

براساس این گزارش، استان البرز با اهتمام مدیریت و مجموعه کارشناسان ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد این استان موفق شد در جایگاه نخست ثبت اعضاء در سامانه بچه‌های مسجد کشور قرار گیرد.

مدیرستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد البرز خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود، ساماندهی و شبکه سازی نیرو‌ها و ظرفیت‌های نوجوان و جوان جذب شده مسجدی گامی در مسیر رشد و بالندگی مساجد و تحقق مسجد تراز اسلامی باشد.

دیگر خبرها

  • البرز رتبه نخست ثبت اعضا در طرح رویداد سامانه بچه های مسجد
  • برپایی کارگاه آموزشی و تربیتی مضمار در رشت
  • استان البرز رتبه نخست ثبت اعضاء را در طرح رویداد سامانه بچه‌های مسجد کسب کرد
  • مجلس آینده نقاط قوت مجلس یازدهم را تقویت کند
  • پوستر طرح تربیتی «هزار مشعل» رونمایی شد
  • تئاتر شبستان فرصت کشف استعدادهای هنری را ایجاد کرده است
  • برنامه‌های فرهنگی و هنری اوقات فراغت مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • برنامه‌های فرهنگی،هنری اوقات فراغت در مساجد اردبیل گسترش می‌یابد
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • هرجا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم