Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@15:22:16 GMT

اسبقیان: ۲۵ هزار ورزشکار پارالمپیکی ثبت شده است

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۶۷۶۱

اسبقیان: ۲۵ هزار ورزشکار پارالمپیکی ثبت شده است

«سیدرضا صالحی‌امیری» رییس کمیته ملی‌المپیک امروز (دوشنبه) در فدراسیون جانبازان و معلولین حضور پیدا کرد تا از نزدیک با برنامه و مشکلات این فدراسیون در راه پارالمپیک ۲۰۲۱ توکیو آشنا شود.

در جریان این دیدار «سید محمد شروین اسبقیان» رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین گفت: اکنون ۱۰ انجمن ورزشی را در زیر مجموعه فدراسیون داریم و برخی انجمن ها هم طی تفاهم نامه‌ای جدا شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تا کنون هشت رشته که پیش از این زیر نظر فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین فعالیت داشتند از زیر مجموعه این فدراسیون خارج شدند.
وی به رویکرد ورزش معلولان در المپیک اشاره کرد و افزود: بهترین دوره حصور پارالمپیک ۲۰۱۲ لندن بود. اما در مجموع بیش از ۱۸ هزار ورزشکار مرد و در بخش زنان بیش از هفت هزار ورزشکار ثبت شده داریم.
رییس فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولان اظهار داشت: ۱۶ دستگاه کشور بر اساس مصوبه دولت باید از ورزش جانبازان و معلولان حمایت کنند.

برچسب‌ها فدراسیون جانبازان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین محمدشروین اسبقیان کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فدراسیون جانبازان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری فدراسیون جانبازان فدراسیون ورزش های جانبازان و معلولین کمیته ملی المپیک سید رضا صالحی امیری فدراسیون ورزش های جانبازان جانبازان و معلولین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی

به گزارش ورزش‌سه، اتفاقات و حواشی دیدار پرسپولیس و سپاهان باعث شده که مسئولان عالی رتبه ورزش و فوتبال کشور خیلی زود دست به کار شوند و در همین راستا قرار است اولین کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار شود.
امیرمهدی علوی،مدیر روابط عمومی فدراسیون در این خصوص اینطور توضیح داده است: «نامه حائز اهمیت اخیر وزیر محترم ورزش و جوانان و به دنبال آن دستورات اکید ریاست محترم فدراسیون فوتبال،نخستین نشست کارگروه آسیب شناسی فرهنگی ورزشگاهها جهت اعمال رویه های قانونی متقن،به زودی با حضور دستگاههای ذیربط،مقامات و مدیران مسول به میزبانی فدراسیون فوتبال برگزار خواهد شد.»
وی افزود:«بدیهی است،با عنایت به وظایف ذاتی فدراسیون و وفق آیین نامه های مصرح در فرایند صدور مجوز حرفه ای وهمچنین با توجه به الزامات بالادستی،تخلفات احتمالی از سوی افراد حقیقی یا حقوقی با جدیت  مورد پیگیری قرار خواهد گرفت.»

دیگر خبرها

  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • واکنش معاون پارلمانی رییس جمهور به بودجه والیبال ودرخواست کاپیتان
  • اسبقیان: هدف هیئت دولت ممانعت از ورود بانوان به ورزشگاه‌ها نیست/ هیچ مشکلی با تاج نداریم
  • سخنرانی رئیسی در آیین تجلیل از مدال آوران و قهرمانان ورزشی آغاز شد
  • وزارت ورزش و مهدی تاج به اتفاقات ورزشگاه آزادی ورود کردند
  • جلسه معاون وزیر با تاج درباره اتفاقات اخیر
  • برگزاری جلسه اسبقیان و تاج درباره اتفاقات ورزشگاه آزادی
  • برگزاری نشست فوری تاج و ارکان انضباطی - اخلاقی درپی اتفاقات بازی پرسپولیس - سپاهان
  • با تاج جلسه فوری برگزار می کنیم/ مسائل فرهنگی باید دغدغه‌ باشد
  • واکنش وزیر ورزش و رییس فدراسیون به اتفاقات آزادی