Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه دستورالعمل برگزاری سومین دوره جشنواره سرود« ترنم الهی» بر اساس شرایط کرونایی تنظیم شده است گفت: داوران نیزآثار را بر همین اساس داوری خواهند کرد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «حجت الاسلام محمدرضا شمس الدین » در جلسه شورای سیاست گذاری سومین جشنواره سرود نماز با عنوان« ترنم الهی»، با اشاره به برگزاری سومین جشنواره سراسری سرود نمازدانش آموزی با عنوان «ترنم الهی»گفت: این جشنواره در رده های سنی ۹ تا ۱۳ و ۱۴ تا ۱۸ سال با هدف ترویج و توسعه فرهنگ نورانی نماز با بهره گیری از ظرفیت ابزار هنر و رسانه (شبکه های اجتماعی و رسانه های برخط)،افزایش آگاهی نسل نو نسبت به آثار، آداب و احکام نماز،تشویق و ترغیب مربیان و فعالین عرضه هنر به تولید آثار نمازی،معرفی و ترویج سرود های فاخر نمازی در جامعه وانتقال مفاهیم اسلامی ، انقلابی و ملی به نسل نو با استفاده از ابزار هنر و سرودبرگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

دبیر سومین جشنواره سراسری سرود نمازدانش آموزی با عنوان «ترنم الهی» با بیان اینکه در سال جاری به علت ویروس منحوس کرونا تصمیم بر این شد که جشنواره ترنم الهی تماما به صورت غیرحضوری با موضوعیت نماز برگزار شود اضافه کرد: بررسی سرود از جهت فنی و تخصصی و اقبال و بازدید مردم به سرود های منتخب در جشنواره از روش های داوری آثار ارسالی به این جشنواره  است.

 

وی با تأکید بر اینکه گروه های منتخب علاوه بر حمایت مادی،حمایت معنوی هم خواهند شد ادامه داد:  اثر ارسالی منتخبان در استودیو ضبط و به عنوان نماهنگ نماز منتشر خواهد شد.

 

حجت الاسلام شمس الدین با اشاره به اینکه اجرای برنامه برای نخستین بار بصورت مجازی  برگزار می شود اظهارداشت:در دوران کرونا ظرفیت های مختلف در حوزه فضای مجازی شناسایی شد.

 

مدیرستاد اقامه نماز استان سمنان حدفاصل شروع و پایان جشنواره را ۴ تا ۵ ماه اعلام کردوافزود: گروه های سرود می بایست تا پایان مرداد ماه نام گروه خود به شماره پیامک ۶۶۰۰۰۹۹۸۶۳  ارسال و پس از دریافت لینک ثبت نام و آیین نامه فنی اقدام به تکمیل فرم شرکت در جشنواره  کنند.

 

وی با تأکید براینکه  آثار ارسالی صرفاً باید در موضوعات جشنواره باشد ادامه داد: آثار ارسالی به دو صورت با موسیقی و بدون موسیقی قابل پذیرش است.

 

حجت الاسلام شمس الدین با بیان اینکه این جشنواره مختص پسران  برگزار می شود اضافه کرد: رعایت شیوه نامه های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا الزامی است.

 

این جلسه با حضور معاون فرهنگ، آموزش و پژوهش ستاد اقامه نماز کشور، مدیر ستاد اقامه نماز استان سمنان و دبیر جشنواره، نمایندگان وزارت آموزش و پرورش، ستاد هماهنگی کانون های مساجد و جمعی از اعضاء شورای سیاست گذاری جشنواره برگزارشد.

 

 

پایان پیام/276

منبع: شبستان

کلیدواژه: ویژه پسران حجت الاسلام شمس الدین ترنم الهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۶۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسالی‌های شما به «صفحه شما» در یازدهم اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان؛ شما هم می‌توانید با تلفن همراهتان، مشکلات، نظرات و اتفاقات محله، منطقه، شهر و روستایتان را به عنوان شهروند خبرنگار، از طریق شماره ۰۹۱۳۸۵۵۳۵۳۵ در پیام رسان‌های داخلی به «صفحه شما» ارسال کنید. بخش «صفحه شما»، هر شب در خبر ساعت ۲۰ شبکه اصفهان پخش می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • راهیابی ۲۵ گروه سرود فجر به مرحله نهایی
  • کارکرد انتقادی و راهبری فیلم های مستند کمرنگ شده است
  • ارسالی‌های شما به «صفحه شما» در یازدهم اردیبهشت
  • دانش آموز خوزستانی، برگزیده جشنواره افتخار من+فیلم
  • سومین جشنواره ملی تئاتر خیابانی رضوی به شناخت ابعاد شخصیت امام رضا (ع) نزدیکتر شد
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • فراخوان سومین جشنواره پاسخ برتر اعلام شد
  • برگزاری جشنواره سرود امید فردا در شاهرود
  • درخشش در سومین جشنواره ملی افتخار من
  • فراخوان نوجوانان تهرانی برای شرکت در مسابقه «هم‌سُرا»