Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@15:28:38 GMT

گرد و غبار گریبانگیر شهرهای شمالی اصفهان است

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۷۳۶۶

گرد و غبار گریبانگیر شهرهای شمالی اصفهان است

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان از تداوم گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا در مناطق شمالی این استان تا عصر امروز خبر داد.

حجت الله علی عسگریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی پایدار روی استان اصفهان در سه روز آینده است از این رو آسمان بسیاری از مناطق صاف و در ساعات بعد از گاهی وزش باد به نسبت شدید پیش بینی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: وزش باد توأم با گرد و خاک محلی و کاهش کیفیت هوا در شهرهای شمالی استان عصر امروز ادامه دارد.

کارشناس مسئول پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده تغییر محسوسی ندارد، گفت: همچنین در این بازه زمانی چوپانان با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای شش درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین مناطق استان پیش بینی می‌شود.

علی عسگریان اضافه کرد: بیشینه دمای کلانشهر اصفهان در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما در خنک‌ترین ساعات صبح فردا به ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

کد خبر 431143

منبع: ایمنا

کلیدواژه: گردو غبار کاشان هوای ناسالم اداره کل هواشناسی استان اصفهان وزش باد شدید شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درجه سانتی گراد بالای صفر پیش بینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 

ایسنا/خراسان جنوبی کارشناس هواشناسی در خزاسان‌ جنوبی گفت: از امروز ظهر توده هوای ناپایدار وارد خراسان جنوبی شده و هشدار سطح نارنجی نیز اعلام شده است.

فاطمه زارعی، در گفت‌وگو با ایسنا گفت: براساس الگوی نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از بعدازظهر امروز با نفوذ تدریجی توده هوای ناپایدار به جو استان علاوه بر وزش باد شدید، گردو خاک، وقوع رگبار، رعدو برق، بارش تگرگ، برخورد صاعقه و در ارتفاع تشکیل مه تا روز شنبه پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد:  با توجه به بارش گسترده در اکثر نقاط استان وقوع رواناب، آبگرفتگی معابر عمومی، سیلابی شدن مسیل‌ها و طغیان رودخانه‌های فصلی قابل پیش بینی است و احتمال خسارت به بخش کشاورزی، قنوات و تاسیسات زیربنایی وجود دارد.

زارعی گفت: با توجه به هشدار سطح نارنجی که از طرف هواشناسی صادر شده  باید از سفرهای غیر ضرور، عدم استقرار و صعود به مناطق مرتفع، خودداری از اتراق، چرای دام و عدم تردد عشایر در حاشیه و بستر رودخانه‌ها و مسیل‌ها و...  خودداری شود. 

کارشناس هواشناسی اظهار کرد: در شبانه روز گذشته سربیشه و خضری دشت بیاض با کمینه دمای ۱۱ درجه بالای صفر و نهبندان با بیشینه دمای ۳۵ درجه بالای صفر هستند و تغییرات دمای بیرجند نیز بین ۱۶ و ۲۸ درجه بالای صفر است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بارش‌ باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • تداوم بارش باران تا روز شنبه در آذربایجان ‌غربی
  • بارش باران تا شنبه در آذربایجان‌غربی تداوم دارد
  • بیشترین بارش باران در کوهپایه اصفهان ثبت شد/تداوم روند کاهشی دما
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • فعالیت سامانه بارشی در آذربایجان‌غربی تقویت شد
  • ورود توده هوای ناپایدار در خراسان جنوبی 
  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت
  • تداوم بارندگی های شدید در کردستان تا روز جمعه
  • زنجانی‌ها روزهای خنکی را تجربه خواهند کرد