Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@02:25:36 GMT

فیلم| چگونه کودکی «تاب‌آور» داشته باشیم

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۷۷۵۶

فیلم| چگونه کودکی «تاب‌آور» داشته باشیم

‍‍‍‍‍‍

تاب‌آوری یعنی توان تحمل مشکلات و روبه‌رو شدن با بحران‌های زندگی. خیلی از مواردی که بزرگسالان آن را اتفاق خاصی به حساب نمی‌آورند برای کودک شرایطی بحرانی است.

گروه خانواده: تغییر خانه و مدرسه، فوت یکی از عزیزان، جدا شدن از دوستان و مواردی از این دست همگی بحران‌هایی هستند که ممکن است کودک ما در طول زندگی خود با آن روبه‌رو بشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعضی از این اتفاق‌ها شاید از نظر والدین آنقدر بزرگ نباشند که نیاز به رسیدگی داشته باشند. اما واقعیت این است که دنیای کودکان هم نیاز به تمرین «تاب‌آوری» و مهارت  صبر دارد.

 در این ویدئو «مریم یمین» تسهیلگر والدین و مربی کودک از آموزش و تمرین تاب‌آوری برای کودکان می‌گوید.

 

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تاب آوری خانواده آموزش تمرین صبر سبک زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۷۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جامعه‌ای سرافراز است که معلمانش سرافراز نگه داشته شده باشند

وزیر آموزش‌ و پرورش با تاکید بر اینکه باید بکوشیم معلم در جامعه عزت و احترام داشته باشد، گفت: جامعه‌ای سرافراز است که معلمانش سرافراز نگه داشته شده باشند.

 به گزارش ایسنا، رضامراد صحرایی در آئین بزرگداشت و تکریم معلمان نمونه شهرستان‌های استان تهران در مجتمع فرهنگی ایوان ری، اظهارکرد: امروز کسی که مرکز این تحولات است معلم است؛ قد هیچ جامعه‌ای از معلمانش بالاتر نیست بنابراین اگر می‌خواهیم جامعه‌ای آباد داشته باشیم باید قدردان معلمان باشیم.

وی با بیان اینکه معلم معمار هویت آینده ماست گفت: باید بکوشیم معلم در جامعه عزت و احترام داشته باشد چراکه جامعه‌ای سرافراز است که معلمانش را سرافراز نگه داریم.

وزیر آموزش‌ و پرورش افزود: مقام معظم رهبری فرمودند تکریم مقام معلم بر همگان لازم است و باید همگی بر این مهم اهتمام داشته باشیم زیرا هیچ کشوری پیشرفت نمی‌کند مگر از مسیر آموزش و پرورش. امروز اگر از پیشرفت کشور و قدرت و اقتدار کشور چیزی می‌شنویم ریشه آن در آموزش‌ و پرورش است و همین آموزش‌ و پرورش است که سیلی محکمی بر دهان دشمنان این مرز و بوم می‌زند.

صحرایی خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش امید آفرین و سرزنده و رو به پیشرفت است البته در درون آموزش و پرورش نقص‌هایی نیز وجود دارد اما این درخت پرنشاط است و اگر سرزنده نبود امروز در جهان چنین قدرتی نداشتیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • بازیگر مشهور ترکیه اول ساختمان یک مدرسه را خرید سپس با خاک یکسان کرد | اقدام عجیب و جنجالی این چهره همه را شوکه کرد + عکس
  • تجدید چاپ مجموعه کتاب «کودکی نامداران»
  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند
  • امام جمعه اهواز: هر روز در غرب ظلم به زنان بیشتر می‌شود/ درصد خودکشی در زنان آمریکایی 50 درصد افزایش داشته/ همه قوانینی که در غرب اجرا کردند، به ضرر زنان بوده/ پدران و مادران باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • امام جمعه اهواز: والدین باید تمرین حجاب را در کودکی به فرزندان خود بیاموزند
  • (ویدئو) فراموش نکنیم که نمی‌توانیم هم اشغالگر باشیم و هم اخلاق مدار
  • جامعه‌ای سرافراز است که معلمانش سرافراز نگه داشته شده باشند
  • خلبانی، رویای کودکی هرکول طلایی ایران!
  • زندگی سخت است، اما مدیرعاملی سخت‌تر!