Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی مسوول مرکز فرهنگی هنری لنده از تامین اعتبار ۶٠٠ میلیون ریالی بنیاد علوی به خرید و تجهیزات مرکز فرهنگی هنری لنده خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد ؛راضیه کبوتری در این خصوص گفت : باتوجه به تعاملات فرهنگی که مسئول مرکز با بنیاد علوی انجام گرفت وبا دعوت ازنمایندگان این نهاد برای بازدید از مرکز، چندین جلسه و بازدید درمرکز انجام برگزار و باتوجه به اقدامات فرهنگی بنیاد در سطح کشور استقبال برای تجهیز مرکز فرهنگی هنری لنده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
وی ادامه داد: درنشست‌هایی که با نماینده بنیاد علوی درشهرستان لنده انجام گرفت فعالیت‌های کانون و رسالت آن تشریح ونقش مهم کانون در کشف و شناسایی و رشد استعدادهای کودکان‌ و نوجوانان بیان شد. 
کبوتری بیان کرد: در ادامه این نشست‌ها مربی مسئول مرکز لنده گزارشی از فعالیت‌ها مرکز وموفقیت‌های دانش آموزان در حیطه‌های فرهنگی و هنری و ادبی و همچنین مشکلات فیزیکی ساختمان مرکز برای نماینده بنیاد در تهران ارسال کردند. 

مربی مسوول مرکز فرهنگی لنده، نبود تجهیزات سرمایشی و گرمایشی و نداشتن سیستم صوتی و تصویری سالن آمفی تئاتر را مشکلات این مرکز عنوان کرد. 

وی در پایان افزود:این اعتبار برای خرید و تجهیز مرکز فرهنگی هنری جذب و در خردادماه امسال سالن مجهز به سیستم صوتی و تصویری و پروژکتور و کولر گردید.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بنیاد علوی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بذرپاش در پایان سفر یک روزه خود به تبریز با بیان اینکه در بحث محور‌های ارتباطی آزادراه تبریز - زنجان مشکل جدی وجود دارد گفت: سرمایه گذار شریک این پروژه برای رفع مشکلات ورود نمی‌کرد که در این راستا تصمیم گرفتیم خودمان وارد شویم.

وی با بیان این‌که قطعه ۶ آزادراه تبریز-ارومیه با تزریق مالی از طریق ماده ۵۶ و ردیف بودجه و قیر رایگان تقویت خواهد شد افزود: محور مراغه-هشترود در مراحل پایانی قرار دارد و در عرض چند ماه آینده آماده افتتاح می‌شود.

وزیر راه و شهرسازی اعلام کرد: باند رفت محور تبریز- صوفیان بزودی تمام شده و باند برگشت تا هفته دولت افتتاح می‌شود.

بذرپاش با بیان این‌که پیشرفت خوبی را در پروژه کنارگذر ایلخچی شاهد هستیم گفت: ۷۲۵ نقطه حادثه خیز کشور و ۱۰ نقطه در استان آذربایجان شرقی رفع شده است و ۱۰ نقطه دیگر استان نیز امسال در دستورکار قرار دارد.

وی همچنین از تمدید تخفیف ۵۰ درصدی در عوارضی آزادراه تبریز - سهند تا پایان سال خبر داد و گفت: یک رام قطار به مسیر ریلی خاوران تبریز - تهران اضافه می‌شود.

وی با اعلام اینکه بخش زیاد تامین زمین نهضت ملی در استان آذربایجان شرقی حل شده است گفت: در شهر‌های مرند و مراغه که کمبود زمین دارند با توافق از طریق ماده ۱۰ قانون جهش تولید حل می‌شوند تاکید شده که هرجا نیاز به الحاق محدوده شهری باشد انجام شود.

وزیر راه و شهرسازی با بیان این‌که اضافه شدن یک هزار و ۴۰۰ هکتار زمین روستایی به طرح نهضت ملی مسکن باعث رشد قابل توجه این طرح شده است گفت: خبر‌های خوبی را در ماه‌های آتی خواهیم شنید.

دیگر خبرها

  • میزبانی قلعه فلک‌الافلاک از ارکستر سمفونیک تهران
  • ۱۰۰ نفر در استان داوطلب تسهیل گری در محرومیت زدایی
  • هدف بنیادعلوی توانمند سازی وایجاد درآمدپایداربرای اقشار ضعیف است
  • معرفی و انتصاب مجری و نماینده بنیاد علوی در استان کهگیلویه وبویراحمد
  • گروه های جشنواره هنرهای نمایشی مازندران معرفی شدند
  • معرفی گروه‌های راه یافته به مرحله استانی جشنواره هنر‌های نمایشی
  • اعتبار ۱۱ هزار میلیارد ریالی برای راههای آذربایجان شرقی
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • تجهیز مدارس چهارمحال و بختیاری با ۹۵ میلیارد تومان اعتبار