Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران از اختلاف 40 درصدی قیمت انواع میوه در میادین میوه و تره بار با میانگین قیمت‌های سطح شهر خبر داد و گفت: تفاوت قیمت گروه محصولی میوه‌جات بر اساس تازه‌ترین نرخ‌نامه محصولات این سازمان و مقایسه آن با نرخ‌های خرده فروشی‌ها به 40 درصد می‌رسد.

به گزارش ایسنا، سید سعید راد با اعلام اینکه البته این اختلاف قیمت در برخی محصولات به 50 درصد نیز می‌رسد، افزود: این به معنای آن است که شهروندان با خرید از میادین میوه و تره بار، می‌توانند به جای دو کیلوگرم میوه‌ای که از سطح شهر می‌خرند، سه کیلوگرم از همان میوه را از میادین خریداری کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بر اساس این گزارش، بر مبنای آخرین نرخ‌نامه سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار، قیمت هر کیلوگرم انبه با هزار تومان کاهش به 28500 تومان، لیموتُرش با هزار تومان کاهش به 14500 تومان و موز با 700 تومان کاهش به 11500 رسیده است.
بنا بر گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران، قیمت محصولات پرمصرفی همچون پیاز، خیار، گوجه فرنگی، انواع سبزی و هندوانه نیز در میادین میوه و تره بار ثابت مانده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: سازمان ميادين ميوه و تره بار شهرداري تهران میادین میوه و تره بار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۷۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول

قیمت انواع میوه و تره‌بار در بازارهای روز کوثر اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، قیمت انواع میوه و تره‌بار امروز _‌پنجشنبه ششم اردیبهشت_ در بازارهای روز کوثر اصفهان به شرح جدول زیر است:

کد خبر 746288

دیگر خبرها

  • توزیع روزانه پیاز به ۴۰۰ تن رسید
  • گوجه سبز سر به فلک کشید؛ هر کیلو گوجه سبز چند؟
  • مجوز افزایش دوباره «قیمت لاستیک» به فاصله شش ماه/ سازمان حمایت از مصرف کننده خبر دارد؟
  • قیمت‌ میوه و تره‌ بار امروز ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ جدول
  • قیمت برنج ایرانی و خارجی در میادین تره بار
  • (ویدیو) توضیحات شهردار تهران در مورد خدمات میادین میوه و تره‌بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره بار
  • قیمت برنج در میادین و بازارهای میوه و تره‌بار اعلام شد
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی