Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون رحمانی ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به تمهیدات اندیشیده شده در راستای کنترل بیماری کووید ۱۹ اظهار کرد: بر اساس مصوبات آخرین جلسه ستاد استانی مقابله با کرونا، آرایشگاه‌های زنانه و آموزشگاه‌های خصوصی پارک‌ها و مراکز گردشگری در شرایط فعلی تعطیل و تالارها با حداقل ظرفیت و رستوران‌ها از پذیرش مشتری معذور و فقط غذای بیرون بر عرضه می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: با توجه به مباحث مطرح شده در ستاد استانی مقابله با کرونا، پیگیری‌ها برای تعطیلی برخی مراکز تجمعی مانند مهدکودک‌ها در دست اقدام است.

وی گفت: چهارمحال و بختیاری با راه اندازی پویش همگانی «من ماسک می زنم تا از تو محافظت کنم» با شعار «ماسک من از تو محافظت می‌کند ماسک تو از من» با همکاری دانشگاه علوم پزشکی، استانداری، شورای اطلاع رسانی استانداری، شورای هماهنگی روابط عمومی‌های استان، شهرداری شهرکرد، پلیس فتا، دفتر امور اجتماعی و فرهنگی سازمان‌های مردم نهاد استان، سازمان صداو سیما، فعالین فضای مجازی و خانه مطبوعات و خبرنگاران استان به عنوان استان پیشگام در ترویج فرهنگ استفاده همگانی از ماسک است.

کد خبر 4961373

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرکرد ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه دهه کرامت مواد مخدر ایلام استانداری سمنان بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری گفت: امسال در سطح شهرستان لردگان تعهد ایجاد یک هزار و ۵۰۷ فرصت شغلی جدید در سه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی وجود دارد.

دیگر خبرها

  • کمبود سرانه فضای آموزشی چهارمحال و بختیاری
  • ایجاد هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی در لردگان
  • بهره مندی بیش از ۳۳ هزار نفر از خدمات مشاوره‌ای بهزیستی چهارمحال و بختیاری
  • خبر‌های ورزشی ۶ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • سفر استاندار چهارمحال و بختیاری به ناغان
  • خبر‌های ورزشی ۵ اردیبهشت چهارمحال و بختیاری
  • (تصاویر) طبیعت بکر بازفت در چهارمحال و بختیاری
  • افزایش تعداد پروازهای فرودگاه شهرکرد
  • معضل مدیریت پسماند چهارمحال و بختیاری بدون راهکار مانده است
  • لغزندگی جاده‌های چهارمحال و بختیاری