Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خوزستان مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به اجرای مسئولیت‌های اجتماعی به منظور توانمندسازی جوامع محلی، گفت: وزارت نفت در چند سال گذشته افزون بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ‏تومان به حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در استان خوزستان تخصیص داده است.

احمد محمدی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص آخرین اقدامات شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در اجرای مسئولیت‌های اجتماعی اظهار کرد: به دنبال آن هستیم که با جهت‌دهی طرح‌های مسئولیت ‏اجتماعی (CSR) شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب به سمت توانمندسازی جوامع محلی گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به چارچوب‌های مشخص شده برای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی افزود: مسئولیت‌های اجتماعی، نقش حمایتی و پشتیانی در حوزه‌های محدودی از ‏جمله آموزش، بهداشت و درمان و برخی زیرساخت‌های شهری و روستایی را دارد.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب تصریح کرد: اجرای ‏طرح‌ها و پروژه‌های این حوزه‌ها بر عهده سازمان‌ها و دستگاه‌های تخصصی است و شرکت ملی نفت ایران و شرکت‌های زیرمجموعه آن ‏مسئولیتی در عملیات اجرایی این طرح‌ها ندارند.‏

محمدی گفت: بین شرکت‌های دولتی بیشترین خدمات در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی ‏توسط صنعت نفت در مناطق نفتخیر کشور انجام می‌شود و وزارت نفت در چند سال گذشته افزون بر یک هزار و ۶۰۰ میلیارد ‏تومان به حدود ۸۰۰ طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی در استان خوزستان تخصیص داده است.

وی افزود: تاکنون ‏حدود یک هزار میلیارد تومان از این اعتبار تخصیص‌یافته، جذب و هزینه شده است. از سوی دیگر، شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب از محل صرفه‌جویی و امکاناتی که ‏در اختیار دارد نیز همواره به جوامع پیرامونی خود خدمات‌رسانی کرده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خاطرنشان کرد: عمل به مسئولیت اجتماعی نوعی تعهد اخلاقی صنعت نفت در مقابل جوامع محلی و پیرامونی ‏است و به طور منطقی نتایج اقدامات مرتبط با عمل به ‏مسئولیت اجتماعی شرکت نفت، باید در قالب افزایش سرمایه اجتماعی نمود پیدا کند.‏

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب مسئولیت اجتماعی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب مسئولیت های اجتماعی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۵۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران گفت: وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی را با اعتبار ۲۰ همت در سطح کشور در دست اجرا دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان جنوبی؛ بابک دارابی امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت _در جلسه بررسی پروژه‌های عمرانی از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت اظهار کرد: در دولت سیزدهم سه هزار و ۲۰۰ پروژه با اعتبار ۱۰ همت در کشور تکمیل و به بهره برداری رسیده‌است.

وی با بیان اینکه تاکنون براساس ارسال صورت حساب‌ها تمام تعهدات خود را درخصوص تکمیل پروژه‌ها در سطح کشور پرداخت کردیم افزود: برای تکمیل مابقی طرح‌ها هم این آمادگی را داریم که پرداخت اعتبارات را نسبت به پیشرفت فیزیکی داشته باشیم.

مشاور اجتماعی وزیر نفت عنوان کرد: اولویت ما در تکمیل طرح‌ها با استان‌های نفت خیز کشور است که البته در دولت سیزدهم استان‌های کم برخوردار هم در اولویت‌های شرکت نفت قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمرانی از محل مسئولیت اجتماعی وزارت نفت در دوره اول رئیس جمهور در خراسان جنوبی پیشرفت ۸۵ درصدی دارد، افزود: در دوره اول رئیس جمهور به استان ۸۵۰ میلیارد ریال برای تکمیل طرح‌های عمرانی استان تعهد داشتیم که تاکنون ۶۱۰ میلیارد آن تخصیص یافته است.

دارابی ادامه داد: برای ۲۴۰ میلیارد ریال باقی مانده هم اگر اسناد متناسب با پیشرفت فیزیکی ارائه شود، مابقی اعتبارات تعهدی پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: در حال حاضر ۸۵ درصد تعهدات ما در خراسان جنوبی در دوره اول محقق شده و ظرف سه ما آینده با توجه به قراردادهایی که منعقد شده، طرح‌های دوره اول سفر رئیس جمهور تکمیل و به بهره‌برداری می‌رسد.

وی تأکید کرد: در دوره دوم سفر رئیس جمهور هم ۲ هزار و ۵۷۰ میلیارد ریال تعهد داریم که در زمینه آبرسانی، آموزشی، بهداشتی و زیرساختی است و تلاش ما بر این است که تا پایان سال جاری پرداخت ۱۰۰ درصدی تعهدات خود را داشته باشیم.

مدیر نظارت بر طرح‌های عمرانی مناطق نفت‌خیز شرکت ملی نفت ایران با اشاره به شعار سال؛ جهش تولید با مشارکت مردم هم گفت: باید بیش از گذشته از ظرفیت مردم در تکمیل طرح‌های عمرانی استان استفاده شود چرا که هرکجا که مردم پای کار باشند روند کارها با سرعت بیشتری انجام می‌شود.

کد خبر 747633

دیگر خبرها

  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰ هزار مشترک جدید در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • صنایع نفت و گازوپتروشیمی به مسئولیت اجتماعی خود عمل کنند
  • استقرار جوی پایدار در هوای خوزستان
  • افزایش رطوبت هوا در برخی مناطق خوزستان
  • ضرورت روزآمدسازی دانش و اطلاعات مدیران مناطق نفت‌خیز جنوب
  • گام بلند مناطق نفت‌خیز جنوب در بومی‌سازی تجهیزات
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت در استان بوشهر افزایش یابد
  • اشتراک‌پذیری بیش از ۱۰۰۰۰ مشترک جدید گاز در مناطق شهری و روستایی ایلام
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی