Web Analytics Made Easy - Statcounter

فریبرز کرمی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: نرخنامه تن- کیلومتر برای ناوگان اعزامی از مبادی استان با در نظر گرفتن شاخص یک هزار و ۸۲۲ ریال به ازای هر کیلومتر تصویب شد.

وی افزود: نرخ مذکور از در سامانه مدیریت کنترل بارنامه بارگذاری و اطلاع رسانی شده و از امروز ملاک عمل است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه تصریح کرد: نرخنامه تن- کیلومتر برای ناوگان اعزامی از مبادی استان در سال گذشته متغیر و کمتر از امسال بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



کرمی گفت: همچنین با توجه به عدم تمایل به اخذ بارنامه توسط رانندگان و صاحبان کالا جهت برخی کالاهای خاص و کم ارزش نظیر ضایعات نان، تعرفه حمل کالاهای مذکور برای انواع ناوگان با کاهش ضریب ۳۰ درصدی نسبت به کالاهای تجاری لحاظ می‌شود.

این مسئول بیان داشت: با توجه به گزارشات دریافت شده از سوی برخی تشکل‌های صنفی درباره عدم اخذ بارنامه توسط رانندگان حامل گندم از مبادی زمین‌های کشاورزی به مقاصد سیلوهای استان درصدد برگزاری جلسه توجیهی در این باره با سازمان جهاد کشاورزی و غله و خدمات بازرگانی هستیم.

وی خاطرنشان کرد: همچنین در مکاتبه با انجمنی کارخانجات آرد استان الزام به اخذ بارنامه برای حمل محمولات گندم و دیگر محصولات از مبادی سیلوها به مقاصد کارخانجات آرد یادآور می‌شود.

کد خبر 4961317

منبع: مهر

کلیدواژه: جاده افزایش نرخ کرایه ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان خطبه های نماز جمعه دهه کرامت مواد مخدر ایلام استانداری سمنان بیرجند سازمان تبلیغات اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از آسوشیتدپرس، به‌دنبال خروج یک دستگاه قطار باری حامل سوخت از ریل در ایالت آریزونای آمریکا و وقوع حریق، شاهراه کلیدی آریزونا-نیومکزیکو مسدود شد.

تصاویر و ویدئوهای اولیه که در فضای مجازی منتشر شده است، واگن‌های له‌شده این قطاری باری را به تصویر می‌کشد که بالای آن دود غلیظی نیز به چشم می‌خورد.

سخنگوی شرکت «خط آهن بی‌ان‌اس‌اف» اعلام کرد که در این حادثه هیچ‌کس مصدوم یا کشته نشده است. به گفته وی، تیم اعزامی به محل در حال پاکسازی بقایای واگن‌های سوخته هستند.

دلیل خروج قطار از ریل هنوز مشخص نشده است. این قطار حامل گاز بی‌بوی «پروپان» بود و ۶ واگن آن طعمه حریق شد.

کد خبر 6089956

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا
  • آتش‌سوزی مهیب در پی خروج قطار از ریل در آریزونای آمریکا+ فیلم
  • گردنه تته پس از ۵ ماه بازگشایی شد
  • تصویب طرح تفصیلی شهر اردبیل
  • طرح تفصیلی شهر اردبیل به تصویب رسید
  • آخرین وضعیت شاخص فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بهبود ۹ پله‌ای رتبه فضای کسب و کار کرمانشاه
  • بازگشایی گردنه معروف پس از ۵ ماه مسدودی + فیلم | ارتفاع برف به چندین متر می‌رسد
  • جابه‌جایی ۲۵۲ هزار تن کالا از استان اردبیل
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد