Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش «نماینده»،ابوالفضل عمویی  با اشاره به جلسات آتی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، گفت: کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از محمدجواد ظریف و رئیس سازمان انرژی اتمی دعوت به عمل آورده و قرار است آنها در جلسه روز یکشنبه هفته آینده حضور یابند.

وی اظهار داشت: در این جلسه مباحث مشترک بین کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس و وزارت امور خارجه و همچنین نحوه همکاری‌ میان کمیسیون و وزارتخانه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس تصریح کرد: یکی از موضوعات دیگر این جلسه، مربوط به قطعنامه شورای حکام آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره برنامه هسته ای ایران است که درباره این موضوع نیز بحث و تبادل نظر صورت خواهد گرفت.

منبع: نماینده

کلیدواژه: محمد جواد ظریف نماینده کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت namayande.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «نماینده» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۹۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/رضوانی: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند

عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در برنامه سپهر سیاست گفت: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند.

دریافت 8 MB

به گزارش مشرق، غلامحسین رضوانی، عضو فهرست شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در برنامۀ سپهر سیاست در مناظره با صالح اسکندری گفت: برخی‌ها امروز مثل مجلس یازدهم برای ریاست مجلس خودشان را مطرح کرده‌اند و فیگور ریاست گرفته‌اند اما روز ثبت‌نام برای ریاست مجلس اقدام نخواهند کرد.

دیگر خبرها

  • سند امنیت انرژی ایران در شورای عالی امنیت ملی تصویب شد
  • خبر جدید یک نماینده مجلس در خصوص اصلاح سیاست‌های ارزی/ دولت و مجلس به توافق رسیدند؟
  • توافق مجلس و دولت برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • توافق کمیسیون اقتصادی مجلس با «مخبر» برای اصلاح سیاست‌های ارزی
  • برگزاری سومین نشست کمیسیون تخصصی شورای عالی انرژی در سال ۱۴۰۳
  • ساخت و ساز در پارک لاله متوقف شد
  • فیلم/رضوانی: برخی‌ها فیگور ریاست مجلس گرفته‌اند اما پاپس‌ می‌کشند
  • کشاورزی در خطر اپیدمی! مجلس به دنبال حل مشکل واردات نهاده‌های کشاورزی
  • تضارب آراء در سیاست‌های ارزی طبیعی است
  • جزئیات جلسه ارزی کمیسیون اقتصادی مجلس با مخبر