Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@21:07:40 GMT

قیمت فروش مرغ در لرستان ۱۵ هزار تومان تعیین شد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۸۹۸۷

قیمت فروش مرغ در لرستان ۱۵ هزار تومان تعیین شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان با بیان اینکه کارگروه تنظیم بازار برای هر کیلوگرم مرغ ۱۵ هزار تومان مصوب کرده است گفت: تا روز سه‌شنبه و چهارشنبه قیمت مرغ به نرخ مصوب می‌رسد. - اخبار استانها -

فریبرز حسامی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در خرم‌آباد، در رابطه وضعیت قیمت مرغ در استان اظهارداشت: کارگروه تنظیم بازار برای هر کیلوگرم مرغ 15 هزار تومان مصوب کرده است که علاوه بر این نرخ مصوب با توجه به نظر کارگروه تنظیم بازار استان، پنج درصد نیز افزایش یا کاهش می‌یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: با توجه به ملاحظاتی موجود، کارگروه تنظیم بازار استان تصمیم گرفت که با هماهنگی اتحادیه مرغداران و جهاد کشاورزی طی سه تا چهار روز کاری (تا چهارشنبه هفته جاری) به قیمت مصوب برسیم که از روز شنبه تاکنون قیمت‌ها به صورت نزولی بوده است.

استان قم روزانه به 40 تن مرغ نیاز دارد/ در تأمین مرغ و جوجه‌ریزی مشکلی نداریمقیمت مصوب مرغ در بازار استان قم 15 هزار و 200 تومان استتوزیع مرغ منجمد تنظیم بازار در خراسان جنوبی آغاز شد

معاون نظارت و بازرسی سازمان صمت لرستان عنوان کرد: کارگروه تنظیم بازار استان برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام می‌دهد تا به تدریج قیمت‌ها کاهش پیدا کند و ما مراقبت می‌کنیم که مرغ تولیدی لرستان به خارج از استان به ویژه خوزستان نرود و عملاً تکلیف شده به این ترتیب عمل شود و نیز ما مطیع مصوبات تنظیم بازار استان هستیم.

وی بیان کرد: امروز قیمت هر کیلوگرم مرغ زنده از مرغداری‌ها 11 هزار و 600 تومان بود که با قیمت 16 هزار و 500 به دست مصرف‌کننده می‌رسید، برخی از مرغداری‌ها نیز فروش‌شان تا 15 هزار و 700 تومان رسید؛ البته قیمت مصوب شده 15 هزار و 750 تومان است و با احتساب پنج درصد کارگروه تنظیم بازار حدود 700 تا 800 تومان اختلاف قیمت وجود دارد که به تدریج کاهش پیدا می‌کند.

حسامی گفت: اکنون در بحث مرغ کمبود نداریم و کشتار مناسب است و مقرر شده که تا روز سه شنبه و چهارشنبه به قیمت مصوب برسد.

انتهای پیام/642/ر/ش

R41450/P/S6,72/CT1 بیشتر بخوانید... گزارش|نارضایتی مردم از افزایش قیمت‌ مرغ در بازار کردستان/ مسئولانی که فقط نظاره‌گرند توزیع نامحدود مرغ منجمد ۱۳۵۰۰ تومانی آغاز شد فروش مرغ بالاتر از ۱۵هزار تومان ممنوع است/ با متخلفان برخورد قاطع می‌شود

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کارگروه تنظیم بازار تنظیم بازار استان هزار تومان قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۸۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب

ایسنا/زنجان مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر گفت: هرگونه افزایش کرایه تاکسی در ابهر تا تعیین تکلیف نرخ مصوب ممنوع است.

حسین کرمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به افزایش خودسرانه کرایه‌های تاکسی توسط برخی رانندگان ابهری، عنوان کرد: تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب کرایه تاکسی در ابهر هرگونه افزایش خودسرانه ممنوع است.

وی با توضیح اینکه در حال حاضر طرح افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها به فرمانداری اعلام شده است، ادامه داد: در صورت تصویب این نرخ‌ها توسط فرمانداری طی هفته آینده رسما ابلاغ خواهد شد. 

مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری ابهر با توضیح اینکه از شهروندان درخواست داریم در صورت دریافت کرایه اضافه مراتب را به سازمان تاکسی‌رانی ابهر گزارش کرده تا برخورد قانونی صورت گیرد، تاکید کرد: تا تعیین تکلیف نرخ مصوب هرگونه افزایش کرایه ممنوع بوده و سازمان حمل و نقل مکلف است تا ضمن نظارت، با متخلفان برخورد قانونی انجام دهد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو جانبازی؛ 12 میلیارد ناقابل!
  • حواله خودروی جانبازان هم‌قیمت خانه در نیاوران
  • قیمت عجیب حواله‌های خودرو؛ ۱۲ میلیارد تومان ناقابل!
  • یک پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در روز‌های آینده؛ زمان خرید خودرو هست یا خیر؟
  • ممنوعیت افزایش کرایه تاکسی‌های ابهر تا تعیین‌تکلیف نرخ مصوب
  • تشدید گشت‌های نظارتی بر بازار شهرستان دهلران
  • بنگاه‌های املاک همدان زیر ذره‌بین نظارت کارگروه تنظیم و کنترل بازار مسکن
  • رهاشدگی قیمت ها در بازار اجاره بها و رهن مسکن
  • قیمت جدید دام زنده؛ منتظر این تغییر در بازار گوشت باشید