Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-05@02:04:19 GMT

رقابت دو انیمیشن ایرانی در بلغارستان

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۵۹۴۰۹

رقابت دو انیمیشن ایرانی در بلغارستان

یازدهمین دوره جشنواره بین‌المللی گلدن کوکر از ۱۱ تا ۱۶ شهریور ۹۹ در شهر صوفیه پایتخت بلغارستان برگزار می‌شود و در بخش مسابقه انیمیشن کوتاه این جشنواره (فیلم‌های زیر ۱۰ دقیقه) دو فیلم خاطره نمناک ساخته مسعود قدسیه و این سو، آن سو به کارگردانی لیدا فضلی به نمایش گذاشته می‌شوند. در این بخش، ۴۸ فیلم از کشورهای ایران، آلمان، آرژانتین، انگلیس، آمریکا، بلغارستان، ژاپن، هند، کره شمالی و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. شرکت دارند.

این جشنواره همه‌ساله در اردیبهشت‌ برگزار می‌شد و امسال بخاطر شیوع بیماری کرونا، به ماه شهریور موکول شده است. در انیمیشن خاطره نمناک دختر و پسری مشغول بازی کنار تپه‌ای هستند؛ دختر به یکباره گم می‌شود و پسر در تمام طول عمر خود به دنبال دختر می‌گردد. این فیلم پیشتر برنده جایزه بهترین فیلم انیمیشن جشنواره سیور دو وگا پرتغال شده بود.

در خلاصه داستان انیمیشن این سو، آن سو نیز آمده است: «هیچ مرزی نمی‌تواند مانع شکل‌گیری دوستی‌ها و محبت بین کودکان شود. کاش به‌راستی دنیای بزرگسالان هم مانند دنیای کودکان پُر از صلح و دوستی باشد.»

برچسب‌ها انیمیشن کره شمالی بلغارستان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انیمیشن کره شمالی بلغارستان انیمیشن کره شمالی بلغارستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۴۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما خراسان شمالی ؛ پیکر این هنرمند عرصه موسیقی، امروز از سالن گلشن شهر بجنورد تشییع و در بوستان جاوید در قطعه هنرمندان تدفین شد.
عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان ۱۴ اردیبهشت‌ماه پس از تحمل یک دوره‌ بیماری سرطان در بجنورد دارفانی را وداع گفت.
وی ۱۱ آبان سال ۱۳۲۱ در روستای سلاخی بجنورد در خانواده‌ای هنرمند متولد شد، استاد قلی پور در کنار پدرش که یکی از بخشی‌های قدیمی و دوتارنواز بوده است، پرورش یافت.
استاد قلی پور در جشنواره‌های متعددی شرکت کرد و کسب مدال و دیپلم افتخار در چهارمین جشنواره موسیقی فجر با گویش کرمانجی از افتخارات این هنرمند است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • هنرمند پیشکسوت خراسان شمالی به سوی خانه ابدی بدرقه شد
  • پسر نابغه ایرانی که به دستور دوست دخترش دست به سرقت می‌زد!
  • پسر نابغه ایرانی می خواست فضانورد شود و با سفینه به کره ماه سفر کند اما سارق شد | پایان سرقت های سارق نابغه!
  • استاد موسیقی شمال خراسان را بهتر بشناسیم
  • برخورد هولناک کامیون با کودکان در قرقیزستان + فیلم
  • بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • هنرمند و بخشی خراسان شمالی به دیدار حق شتافت
  • جشنواره‌ هنر‌های نمایشی کودکان و نوجوانان در همدان
  • پایان جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم
  • حضور ۱۴ گروه در جشنواره نمایشی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قم