Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر پیشین دادگستری رژیم صهیونیستی اعلام کرد که نخست‌وزیر اسرائیل از الحاق دره اردن منصرف شده است.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دو روز مانده به تاریخ اعلامی رژیم صهیونیستی برای اجرای طرح اشغال بخش‌های بزرگی از کرانه باختری، وزیر پیشین دادگستری این رژیم از حذف شدن دره اردن از طرح اشغال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«آیلت شاکد» که به‌صورت مشترک ریاست حزب «یامینا» را نیز برعهده دارد، امروز (دوشنبه) در مصاحبه با شبکه رادیویی «گالاتز» گفت «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی با تسلیم شدن در برابر فشار کشورهای عربی و همچنین شرکای خود در کابینه، مقیاس طرح اشغال کرانه باختری را کوچک‌تر کرده است.

به نوشته وبگاه «عروتص‌شوع»، شاکد با ادعای اینکه اطلاعات محرمانه‌ای را درباره آخرین نسخه از طرح اشغال به دست آورده، اظهار داشت: «طرحی که اکنون مدنظر قرار دارد، شامل الحاق دره اردن نمی‌شود».

وی ادامه داد: «نتانیاهو در برابر فشار اعراب و [حزب] آبی‌وسفید تسلیم‌شده و از [اشغال دره اردن] دست کشیده است... این، دیگر طرح ترامپ نیست (معامله قرن) بلکه طرح نتانیاهو است. او این را طراحی کرده و به نظرم می‌تواند خواستار تغییر در آن شود».

رژیم صهیونیستی قصد دارد با حمایت‌های دولت آمریکا، 30 درصد از کرانه باختری فلسطین را به قلمرو خود ملحق و آن را رسماً اشغال کند. مقامات و گروه‌های فلسطینی این اقدام را بخشی از طرح ضد فلسطینی آمریکا موسوم به معامله قرن می‌دانند و به همین دلیل خواستار قطع همکاری با آمریکا و اسرائیل هستند.

رسانه‌های اسرائیلی نیز می‌گویند ارتش این رژیم در حال آماده شدن برای مقابله با هرگونه اعتراضات و تظاهرات احتمالی فلسطینیان در واکنش به اجرای طرح اشغال 30 درصدی کرانه باختری است.

این در حالی است که نتانیاهو در نشست ویدئوکنفرانسی سازمان «مسیحیان متحد برای اسرائیل» با تأکید بر تصمیم خود برای اجرای طرح اشغال 30 درصدی کرانه باختری، مدعی شد که آماده نشستن بر سر میز مذاکره با فلسطینی‌ها را دارد.

انتهای پیام/4106/

منبع: آنا

کلیدواژه: کرانه باختری معامله قرن دره اردن رژیم صهیونیستی کرانه باختری طرح اشغال دره اردن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین

رسانه‌های رژیم صهیونیستی از انجام عملیات ضد صهیونیستی در شهر الرمله در سرزمین‌های اشغالی فلسطین خبر دادند.

به گزارش مشرق، رسانه های رژیم صهیونیستی از مجروح شدن یک شهرک نشین صهیونیست بر اثر حمله با چاقو در شهر رمله خبر دادند و افزودند در این حمله که بعدازظهر امروز (جمعه) انجام شد، یک زن شهرک‌نشین صهیونیست به شدت مجروح شد.

بر اساس گزارش رسانه‌های رژیم صهیونیستی عامل این حمله توسط پلیس رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.

کلیپ‌های منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی لحظه شلیک نیروهای امنیتی رژیم صهیونیستی به سمت یک جوان فلسطینی را نشان می‌دهد که ادعا شده این جوان، حمله با چاقو را انجام داده است.

پلیس رژیم صهیونیستی تاکنون هویت عامل این حمله را اعلام نکرده است.

پیشتر نیز رسانه‌های رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه اعلام کردند که یک نظامی ارتش رژیم صهیونیستی، هدف حمله با سلاح سرد قرار گرفت.

به گفته این رسانه‌ها، مجری این عملیات به شهادت رسیده است.

دو روز پیش از آن نیز رادیوی ارتش رژیم صهیونیستی از وقوع عملیات ضدصهیونیستی در شهر اشغالی قدس خبر داد و اعلام کرد که یک عملیات زیرگیری با خودرو در قدس روی داده و دو نفر زخمی شده اند.

به گفته این رادیو، یک قبضه سلاح دست ساز نیز در محل حادثه یافت شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • ببینید | عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌ های اشغالی فلسطین
  • عملیات ضد صهیونیستی در سرزمین‌های اشغالی فلسطین
  • یورش ارتش رژیم صهیونیستی به منطقه‌های مختلف کرانه باختری
  • کرانه باختری، میدان وحدت در جبهه مقاومت
  • مخالفت هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • واکنش هرتزوگ با تحریم گردانی در ارتش رژیم صهیونیستی توسط واشنگتن
  • سابقه گسترده همکاری‌های اردن با رژیم صهیونیستی
  • حمایت از رژیم صهیونیستی برای حکومت اردن امری حیاتی است 
  • چرا اردنِ «هاشمی» مخالف تسلیح کرانه باختری است؟
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری