Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مهم‌ترین حوادث امروز۹ تیر ماه  سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف بیش از ۶ میلیون نخ سیگار قاچاق در برخوار سرهنگ "حجت فرهادی جانشین انتظامی شهرستان برخوار گفت: در پی کسب خبری مبنی بر وجود تعداد زیادی کارتن سیگار در یکی از باغ‌های اطراف شهرستان "برخوار" بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او ادامه داد: پس از هماهنگی‌های لازم از باغ مورد نظر بازرسی شد که ۶ میلیون و ۴۵۴ هزار و ۴۰۰ نخ سیگار خارجی کشف شد.  

این مقام انتظامی بیان داشت: کارشناسان مربوطه ارزش سیگار‌های کشف شده را ۳۰ میلیارد ریال اعلام کرده اند.

جانشین انتظامی شهرستان برخوار با اشاره به اینکه متهمان این پرونده در محل نبودند، اظهار داشت: این افراد شناسایی شده و به زودی دستگیر خواهند شد.

سرهنگ حجت فرهادی خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی با مفسدان اقتصادی و برهم زنندگان نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و در این راه نیازمند تعامل و مشارکت مردمی است.   توقیف محموله میلیاردی کولر گازی قاچاق در"نجف آباد سرهنگ "محمدحسین باباکلانی فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد گفت: ماموران یگان امداد شهرستان "نجف آباد" حین گشت زنی در عوارضی شهید "کاظمی" به یک سواری پژو مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۱۴ دستگاه کولر گازی خارجی کشف شد که راننده مدارک گمرکی را ارایه نداد و خودرو و محموله توقیف شدند.
این مقام انتظامی بیان داشت: ارزش محموله کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ باباکلانی اظهار داشت: در این رابطه راننده دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی شهرستان نجف آباد خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کشف یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال کالای قاچاق در"نایین سرهنگ "ایرج کاکاوند فرمانده انتظامی شهرستان نایین گفت: ماموران انتظامی شهرستان نایین در راستای کنترل محور‌های مواصلاتی با هدف برخورد با قاچاقچیان کالا و نا امن سازی مسیر‌های اصلی وفرعی اقدام به گشت تخصصی در محور می‌کنند و ۸ دستگاه کامیون را متوقف می‌کنند.

او ادامه داد: دربازرسی تخصصی ودقیق از این خودرو‌ها ۵ دستگاه یخچال، یک دستگاه کولرگازی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و یک دستگاه مایکروویو فاقد مدارک گمرکی کشف کردند.

این مقام انتظامی افزود: کالا‌های کشف شده توسط کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۹۳۰ میلیون ریال ارزش گذاری شده و ۸ نفر نیز دستگیر که تحویل مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان نایین در پایان خاطر نشان کرد: قاچاق کالا به تولیدات داخلی کشور ضربه مستقیم می‌زند که از تمام مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در خصوص کالای قاچاق، را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.   کشف بیش از ۵۲ کیلو تریاک در"شهرضا سرهنگ "علی ملکی آهنگران معاون عملیات پلیس اصفهان اظهار داشت: عوامل پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرضا حین گشت زنی در یکی از محور‌های فرعی این شهرستان به یک کامیون مشکوک و آن را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی از این خودرو ۵۲ کیلو و ۸۰۰ گرم تریاک که در اطاق بار خودرو جاساز شده بود کشف شد.

این مقام انتظامی بیان داشت: در این رابطه ۳ سوداگر مرگ دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.

معاون عملیات پلیس اصفهان خاطر نشان کرد:نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.   مستاجرسارق به صاحب خانه خود هم رحم نکرد سرهنگ "محمدرضا خدادوست فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر یک فقره سرقت از منزلی در یکی از محله‌های شهر اصفهان موضوع به صورت ویژه در دستور ماموران کلانتری ۲۶ این فرماندهی قرار گرفت.

او افزود: طی بررسی‌های صورت گرفته و ظن صاحب خانه به مستاجرش و طی اقدامات پلیسی مشخص شد مستاجر به گمان قوی سارق می‌باشد که با هماهنگی قضائی از منزل مستاجر بازدید به عمل آمد و مقادیری طلا و وجه نقد و تعداد زیادی وسایل ولوازم منزل از منزل مستاجر کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: در این رابطه مستاجر سارق دستگیر و جهت تحقیقات بیشتر به کلانتری منتقل شد.

سرهنگ خدادوست بیان داشت: طی بازجویی‌های صورت گرفته متهم به بزه انتسابی اعتراف و پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه یک موتورسیکلت مسروقه نیز از منزل مستاجر کشف شد از شهروندان خواست موارد ذیل را در پیشگیری از سرقت منزل جدی بگیرند:- در صورت خرید خانه یا تغییر مستاجر حتما قفل‌های در اصلی منزل جدید را تعویض کنید. -مقابل کلیه پنجره‌های قابل دسترسی، نقاط نفوذ پذیر، نورگیر‌ها و روی دیوار‌های کوتاه، حفاظ مقاوم و مطمئن نصب کنید. - راهرو و پشت بام را با حفاظ نرده‌ای ایمن نمایید و نسبت به تعویض قفل‌هایی که کلید یدکی آن‌ها گم شده یا بری مدتی در اختیار دیگران بوده سریعا اقدام کنند، در صورت خروج از منزل تنها به بستن در خروجی اکتفا نکرده و کلیه در‌های داخل منزل را قفل کنید تا فرصت جستجو و راه نفوذ از سارقان سلب شود و اگر خانه‌های اطراف منزل شما خالی از سکنه است یا در مجاورت منزل شما مشغول ساختمان سازی هستند لازم است که از منزل خود مراقبت بیشتری به عمل آورید.


انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق سیگار قاچاق کولر گازی کشف مواد مخدر فرمانده انتظامی شهرستان مقام انتظامی خاطر نشان مراجع قضائی نجف آباد کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 

سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی استان هرمزگان  گفت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس در ۲۴ ساعت گذشته حین کنترل خودرو‌های عبوری و اجرای ایست و بازرسی درسطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف نمودند.

وی افزود: مأموران جمعا ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط نموده و ۳ متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضائی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه، ۲۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف سیگار خارجی قاچاق در مراغه
  • کشف محموله ۲۰۰ میلیاردی پارچه قاچاق در شهرضا
  • تویوتا ۱۲۰ میلیاردی در چابهار توقیف شد
  • توقیف ۳ تانکر حامل سوخت قاچاق در هرمزگان 
  • کشف ۷۶۰ پاکت سیگار خارجی قاچاق در لردگان
  • کشف سیگار‌های قاچاق در بهاباد
  • موتورسیکلت ۴ میلیاردی قاچاق در اصفهان توقیف شد
  • توقیف محموله مرغ زنده در تالش
  • توقیف ۳۲ محموله قاچاق در هندیجان
  • کشف محموله میلیاردی پوشاک قاچاق در بستک