Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-03@04:34:56 GMT

باغ پرندگان قم تا شهریور ماه افتتاح می‌شود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۰۵۰۲

باغ پرندگان قم تا شهریور ماه افتتاح می‌شود

گروه استان‌ها-معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در شهربازی غدیر گفت: در حال تست و راه‌اندازی دستگاه‌های این شهربازی هستیم تا محیطی فرح‌بخش و شادی‌آفرین برای همشهریان قمی فراهم کنیم. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، عباس حلوایی زاده امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در سالن همایش‌های شهرداری اظهار داشت: بودجه‌های عمرانی شهرداری قم در سال 99 بالغ‌بر1800 میلیارد تومان و کل بودجه سه هزار و 80 میلیون تومان بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم اهتمام شهرداری در تکمیل بودجه‌های عمرانی و زیرساخت‌های سطح شهر را موردتوجه قرارداد و گفت: تکمیل رینگ فردوسی، تکمیل تقاطع غیر همسطح نماز، تکمیل تقاطع فردوسی با بلوار صدوق، تکمیل تقاطع غیر همسطح شهدای روحانیت و تونل جمهوری ازجمله مهم‌ترین پروژه‌های در حال تکمیل شهرداری هستند.

وی یکی از اقدامات شهرداری را به پایان رساندن و یا کلنگ زنی تقاطع‌های غیر همسطح سطح شهر عنوان و بیان کرد: تکمیل رینگ فردوسی در اولویت نخست شهرداری قرارگرفته است.

حلوایی زاده ادامه داد: این رینگ 30 کیلومتر بوده که از کمربندی امام علی(ع) تا بلوار شهید محلاتی شروع  و تا سمت 72 تن ادامه پیدا می‌کند، نخستین تقاطعی که با این رینگ تداخل دارد تقاطع غیرهمسطح بلوار پیامبر اعظم با بلوار فردوسی بوده که 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: امیدواریم در ماه‌های آینده محور مستقیم آن که حدود 2.2 کیلومتر است به اتمام رسیده و شاهد بهره‌برداری آن باشیم.

وی با اشاره به آخرین وضعیت تقاطع غیرهمسطح نماز گفت: این تقاطع در مرحله فاز دو قرار دارد که امیدواریم در ماه آینده بتوانیم انعقاد قرارداد و کلنگ زنی آن را داشته باشیم.

 به گفته حلوایی زاده تونل جمهوری حدفاصل میدان امام حسین تا یادگار امام(ره) بوده که بالغ‌بر 90 میلیارد تومان مبلغ قرارداد پیمان و بالغ‌بر 60 میلیارد تومان  مربوط به اعتبارات تملکی آن است.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم مطرح کرد: سوله‌های ورزشی مناطق یک و شش سال گذشته تکمیل و بهره‌برداری شده و در حال حاضر در مرحله اجرای 6 سوله باقی‌مانده در منطقه سه، شش، هفت و هشت هستیم.

وی پیرامون احداث باغ پرندگان نیز گفت: طراحی‌های این باغ با توجه به توپوگرافی طرح و به فراخور پیشرفت پروژه انجام‌شده و عملیات تکمیل، تجهیز، راه‌اندازی و بهره‌برداری آن در دست اقدام است تا یک محیط بسیار طبیعی با وسعت بالغ‌بر 12 هکتار را به سرانجام برسانیم.

پروژه‌های شهری نیمه‌تمام قم سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد/افتتاح باغ پرندگان در اوایل سال 99باغ پرندگان کرمانشاه به علت حیوان آزاری پلمب شدباغ پرندگان قم تابستان سال 98 افتتاح می‌شود

حلوایی زاده با اشاره به آخرین اقدامات صورت گرفته در شهربازی غدیر بیان کرد: در حال تست و راه‌اندازی دستگاه‌های این شهربازی هستیم تا محیطی فرح‌بخش و شادی‌آفرین برای همشهریان قمی فراهم کنیم.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم پیرامون ساماندهی بلوار زائر گفت: ساماندهی این بلوار جزو دغدغه‌های شهرداری بوده و شامل بازگشایی معابر، جلوگیری از ریزش نخاله‌ها و.. می‌شود که مقاوم‌سازی قنات‌ها به‌صورت فاز به فاز در حال انجام است و بعدازآن زیرسازی آسفالت انجام خواهد شد.

وی اظهار داشت: شورای فنی استان معتقد است که رتبه یک را درزمینهٔ تولید آسفالت کسب کرده است، دو سال پیش یک بخش از ناوگان حمل و پخش بهسازی شد که از کیفیت بسیار مناسبی برخوردار است.

حلوایی زاده در پایان به فرونشست زمین در برخی مناطق اشاره و تأکید کرد: به دلیل حفاری‌ها و گودبرداری‌هایی که در کنار ساختمان‌های بلند انجام می‌شود نشست‌های زمین اتفاق می‌افتد.

انتهای پیام/451/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11 بیشتر بخوانید... باغ پرندگان قم اواخر تابستان سال ۹۹ به بهره‌برداری می‌رسد شهربازی و باغ پرندگان قم قبل از آغاز فصل تابستان به بهره‌برداری برسد پروژه‌های شهری نیمه‌تمام قم سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد/افتتاح باغ پرندگان در اوایل سال ۹۹

منبع: تسنیم

کلیدواژه: معاون فنی و عمرانی شهرداری قم باغ پرندگان قم بهره برداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۵۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند

استاندار ایلام گفت: با بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زراعی استان اضافه و ۱۶۰۰ میلیارد تومان برای کشاورزان ارزش افزوده دارد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام؛ حسن بهرام‌نیا امروز- پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت‌- در نشست شورای اداری استان با موضوع "تبیین الزامات اطلاع‌رسانی دولت" اظهار کرد: پروژه‌های کلان نظیر ارغوان‌گستر، ان‌جی‌ال دهلران، فولادگستر ایوان و کاغذ سنگی چرداول، سد میمه دهلران، تصفیه‌خانه ایوان و ملکشاهی به زودی افتتاح می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با افتتاح ابر پروژه گرمسیری ۱۸ هزار هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود، افزود: با افتتاح فاز نخست این پروژه ۴ هزار و ۳۰۰ هکتار از اراضی استان مشروب می‌شود.

استاندار ایلام افزود: از مجموع ۱۰ هزار میلیارد تومان اعتبار اختصاص یافته برای سامانه گرمسیری، ۲ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در این دولت هزینه شده است. هم‌چنین طبق وعده پیمانکار فاز دوم سامانه گرمسیری تا شهریورماه ۱۴۰۳ به بهره‌برداری می‌رسد.

بهرام‌نیا با اشاره به اینکه هزینه تمام شده ابرپروژه تونل کبیرکوه ۳ هزار میلیارد تومان است، گفت: تاکنون حدود یک هزار میلیارد تومان به پیمانکاران پرداخت شده است و مابقی ۲ هزار میلیارد تومان تا قبل از تکمیل و تحویل پروژه، از طریق سازمان برنامه و بودجه تأمین و به پیمانکاران پرداخت می‌شود.

وی با بیان این‌که طبق وعده پیمانکاران این تونل حداکثر تا اوایل تیرماه زیر بار ترافیک می‌رود، اضافه کرد: میزان پیشرفت فیزیکی تونل کبیرکوه از سال ۱۳۸۹ تا سال ۱۴۰۰ حدود ۴۳ درصد بوده است، اما طی دو سال گذشته پیشرفت فیزیکی این پروژه به ۹۳ درصد رسیده است، زمان اتمام پیمان این پروژه، ۱۵ آبان‌ماه سال‌جاری است، اما طبق وعده پیمانکار تا پایان خردادماه به بهره‌برداری می‌رسد.

استاندار ایلام اضافه کرد: ۳ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان در دولت سیزدهم برای دو ابر پروژه سامانه گرمسیری و تونل کبیرکوه هزینه شد.

بهرام‌نیا با اشاره به رشد سرمایه‌گذاری خارجی در استان به ویژه در شهرستان ملکشاهی، گفت: ۵.۲ میلیون دلار برای تولید سیلیکون منگنز آلامتو (ساخت قطعات ماشین‌آلات و هواپیما) توسط شرکت چینی در شهرستان ملکشاهی سرمایه‌گذاری شده است و ایلام از نظر سرمایه‌گذاری خارجی، استان آخر کشور بود، اما در جایگاه دهم کشور قرار گرفت.

وی از انعقاد قرارداد برای حفر ۱۹ حلقه چاه در میدان نفتی چنگوله خبر داد و گفت: قرارداد توسعه میدان نفتی آذر (چنگوله) برای حفر ۱۹ حلقه منعقد شده است که در اشتغال‌زایی، توسعه و رونق اقتصاد استان بسیار مؤثر است.


استاندار ایلام با اشاره به انتقال پرونده مالیاتی نفت و گاز غرب کشور به استان ایلام، افزود: در مجموع سالیانه حدود ۲۰۰ میلیارد تومان از این طریق وارد استان می‌شود.

بهرام‌نیا اضافه کرد: در حوزه عمرانی تصفیه‌خانه آب ملکشاهی، سالن فرودگاه ایلام و درمانگاه مهران در آستانه افتتاح است.

وی ادامه داد: خوشبختانه در این دولت با نگرش فسادستیزی کشتارگاه دام ایلام دوباره به دامن بیت‌المال بازگشت و به پشیتبانی امور دام استان واگذار شد.

استاندار ایلام با بیان اینکه خوراک پارک پروپیلن از شرکت پتروشیمی ارغوان‌گستر تأمین می‌شود، گفت: با راه اندازی پارک پروپیلن در مهران، ۲۵۰۰ نفر مشغول به‌کار می‌شوند که اخیر تفاهم‌نامه اجرای این پروژه منعقد شده است.

بهرام‌نبا اضافه کرد: روستاهای هدف آب‌رسانی با مشارکت قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) سپاه از ۱۲۸ به ۵۰۰ روستا افزایش یافت و اعتبار آن از ۵۰۷ میلیارد تومان به ۸۰۰ میلیارد تومان افزایش یافته است.

کد خبر 750074

دیگر خبرها

  • بهره‌برداری از سامانه گرمسیری ۹۰ هزار تن به محصولات زارعی استان اضافه می‌کند
  • افتتاح مدرسه خیرساز در خنداب
  • افتتاح اقامتگاه سنتی دربند در مهدیشهر
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • ۳۰ کیلومتراز محور ترانزیتی خوی به رازی آماده بهره برداری شد
  • باند دوم جاده امیدیه تا سه‌راهی آغاجاری از سوی نفت و گاز آغاجاری تکمیل می‌شود
  • راه آهن اردبیل امسال به بهره برداری می رسد
  • تکمیل و بهره‌برداری یک‌هزار طرح در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی نفت
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • بهره برداری از سدهای کمندان و تاج امیر در سال جاری