Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،  دبیری دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان جنوبی، ارزش کالای قاچاق کشف شده از آغاز امسال را ۱۱ میلیارد و ۲۳۸ میلیون تومان اعلام کرد و گفت: این رقم در مقایسه مدت مشابه پارسال ۸ درصد کاهش داشته است.

او افزود: در این مدت ۵۵۵ پرونده به ارزش زیر ۱۰۰ میلیون تومان و ۱۸ پرونده بالای ۱۰۰ میلیون تومان تشکیل شد که دارو، اقلام بهداشتی و برنج بیشترین پرونده را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید

افزایش دوبرابری کشف کالا‌های قاچاق در خراسان جنوبی

دبیری بیان کرد: قاچاق دارو و اقلام بهداشتی ۵۵۱ درصد و برنج ۱۶۷ درصد افزایش و در مقابل فراورده‌های نفتی ۸۸ درصد، کیف و کفش ۱۶۳ درصد، تجهیزات ماهواره ۵۶ درصد، سیگار ۷۴ درصد، پوشاک ۵۶ درصد، لوازم بهداشتی ۷۸ درصد، لوازم خانگی ۹۵ درصد و مواد خوراکی ۲۲ درصد کاهش داشته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان، قاچاق طلا و دلار را به عنوان رویکرد جدید قاچاقچیان با توجه به افزایش بهاء آن اعلام کرد و اظهار کرد: در این خصوص ۲ پرونده سنگین در سه ماه گذشته در استان تشکیل شد.

او با بیان اینکه  پلیس اقتصادی در استان بزودی در حال شکل گیری است، تصریح کرد: امید است با ایجاد آن، مقابله با قاچاق کالا در کنار تلاش سایر دست اندرکاران شتاب بیشتری گیرد.

انتهای پیام/ ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: قاچاق کالا قاچاق طلا قاچاق دلار اقلام بهداشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۰۵۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، افزود: در بازرسی از این شناور‌ها انواع کالای قاچاق از جمله کولرگازی، لوازم خانگی، وسایل و غذای حیوانات، جاروبرقی، گرد و صد‌ها قلم کالای دیگر کشف شد.

وی از دستگیری ۵ نفر نفر در این ارتباط و معرفی آن‌ها به مراجع قضایی خبر داد و اضافه کرد: براساس نظر کارشناسان ارزش کالا‌های قاچاق کشف شده ۱۱۳ میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال برآورد شده است.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر ضمن تقدیر از همکاری مردم استان با مرزبانان، گفت: افتخار مرزبانان خدمت به مرزنشینان و استیفای حقوق آن‌هاست و در راستای مبارزه باقاچاق و حمایت از تولیدات داخلی باقاطعیت با قاچاقچیان برخورد خواهد شد.

دیگر خبرها

  • جریمه بیش از ۵ میلیارد ریالی، فرجام قاچاق لوازم یدکی خودرو در تایباد
  • کشف بیش از ۴۸ میلیارد کالای قاچاق در ایلام
  • کشف بیش‌از ۱۱۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در آب‌های استان بوشهر
  • کشف کالای خارجی قاچاق در یک منزل مسکونی در امیدیه
  • بازگشایی بازارچه‌های هنگه‌ژال و سیف مطالبه جدی ایران از عراق است
  • ۳ واحد صنفی متخلف در ورامین پلمپ شد
  • جریمه قاچاقچی نوشابه های انرژی خارجی در خواف
  • افزایش ۴۷ درصدی صادرات و ترانزیت گمرک سرخس در فروردین
  • مدیریت بازار کالای اساسی جدی گرفته شود
  • ترکمنستان مقصد۴۸ درصد صادرات گلستان/ خبری از یُد در ۱۰ کالای اول صادرات نیست!