Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-02@02:48:29 GMT

(تصاویر) حمله مرگبار به ساختمان بورس کراچی

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۱۰۰۱

فرارو- منابع خبری پاکستان گزارش دادند: گروه غیرقانونی و تروریستی ارتش آزادیبخش بلوچستان(BLA) مسئولیت حملات امروز (دوشنبه) به بازار بورس در شهر کراچی پاکستان را که ۸ نفر کشته برجای گذاشت، برعهده گرفت.

به گزارش فرارو، حمله تروریستی امروز به بازار بورس در شهر کراچی منجر به درگیری شدید میان نیروهای امنیتی و مهاجمان شد و گزارش‌ها حاکی از کشته شدن ۸ نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رسانه‌های پاکستان به نقل از پلیس کراچی گزارش دادند: ۴ نفر مهاجم توسط نیروهای امنیتی کشته شده و ۴ تن غیرنظامی از جمله محافظان ساختمان بورس نیز جان خود را از دست دادند.

منابع خبری در پاکستان اعلام کردند: این تروریست ها با انجام انفجار در درب پارکینگ این ساختمان توانستند وارد ساختمان شوند اما پس از واکنش سریع و درگیری با نیروهای پلیس و رنجرز، تمامی تروریست ها کشته شدند.

طبق این گزارش، عملیات پاکسازی ساختمان بورس کراچی به پایان رسیده و مسئولان امنیتی از خنثی کردن توطئه عملیات تروریست‌ها خبر دادند. گردان مجید زیر نظر گروه تروریستی ارتش آزایبخش بلوچ ضمن برعهده گرفتن مسئولیت حمله امروز اعلام کرد که همه مهاجمان برای عملیات انتحاری به بازار بورس در کراچی حمله کرده بودند.

شرجیل کهرل رئیس پلیس منطقه جنوب کراچی در این زمینه گفت: خودرویی که تروریست ها با آن وارد محل حادثه شدند نیز شناسایی و بررسی مدارک آن آغاز شده است. همچنین شناسایی تروریست های به هلاکت رسیده جریان دارد. تعداد زیادی اسلحه، مهمات و تجهیزات پزشکی از تروریست ها کشف و ضبط شد. تروریست ها با انجام انفجار و تیراندازی از مسیر پارکینگ تلاش کردند وارد ساختمان شوند.

دولت پاکستان مدتهاست که ارتش آزادیبخش بلوچستان را در فهرست سازمان‌های تروریستی خود قرار داده است.

 

منبع: فرارو

کلیدواژه: بورس کراچی پاکستان حمله تروریستی بلوچ تروریست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات

منابع خبری در غرب افغانستان اعلام کردند بر اثر حمله مسلحانه به مسجد شیعیان در هرات شماری از نمازگزاران شهید و زخمی شدند. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، افراد مسلح ناشناس به سوی نمازگزارن شیعه در شهرستان «گذره» ولایت هرات تیراندازی کردند که بر اساس گزارش‌های اولیه یک عالم دین و شماری از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

برخی منابع محلی می گویند نمازگزاران پس از اقامه نماز در شهرک «محمدیه» هنگام خارج شدن از مسجد هدف حمله دو مهاجم موتور سوار قرار گرفتند.

گفته می‌شود حجت الاسلام جاوید از بزرگان این شهرک در حادثه تروریستی مسجد امام زمان عج و پنج نفر دیگر به شهادت رسیده‌اند.

جزئیات بیشتری از این حمله تروریستی منتشر نشده است.

مقامات امنیتی هرات نیز تاکنون اظهارنظری نکرده‌اند.

دور تازه حمله به نمازگزاران در افغانستان 11 کشته برجا گذاشتایران حمله تروریستی به نمازگزاران مسجد شهر هرات را محکوم کردمحکومیت همه جانبه حمله انتحاری هرات

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • بازداشت ۴۱ تروریست داعشی در ترکیه
  • کشته شدن ۲ سرباز رژیم صهیونیستی در حمله خودی
  • عوامل توطئه ترور وزیر مسکن پاکستان کشته شدند
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • تروریست ها از خارج از مرزها وارد ایران می شوند /جریانات تروریستی داخل ایران و پاکستان هدایت شده سرویس های اطلاعاتی خارجی هستند
  • اعترافات تروریستی که برای یازده میلیون آدم می‌کشت!
  • آخرین اقدامات برای جلوگیری از ورود تروریست ها به ایران از پاکستان
  • حمله تروریستی به مسجدی در هرات/ ۶ نمازگزار کشته شدند
  • اعترافات عضو بازداشت شده گروهک تروریستی انصارالفرقان + فیلم
  • حمله مسلحانه به نمازگزاران شیعه در هرات