Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@18:29:30 GMT

مشکلات هپکو در سطح ملی پیگیری می شود

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۱۰۳۰

مشکلات هپکو در سطح ملی پیگیری می شود

رئیس مجمع نمایندگان استان مرکزی با تاکید بر اینکه آمادگی کامل برای بازدید از هپکو را داریم، گفت: مشکلات این شرکت در سطح ملی پیگیری می‌شود.

به گزارش جماران، علی‌اکبر کریمی با اشاره به نامه شش تشکل دانشجویی خطاب به نمایندگان مجلس حوزه انتخابیه اراک، کمیجان و خنداب که توسط یکی از رسانه ها منتشر شده و اعلام درخواست این تشکل ها در این نامه جهت حضور این نمایندگان در شرکت هپکو و بازدید از مشکلات این شرکت، با تاکید بر آمادگی نمایندگان مجلس برای این بازدید اظهار کرد: اتفاق ویژه و خاصی درون شرکت نیفتاده که نیاز به بازدید باشد، با این حال آمادگی لازم برای بازدید وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: بنده تمامی اتفاقات و مسائل این شرکت را بطور مستمر رصد و مشکلات و موانع پیش رو را پیگیری می‌کنم.

کریمی اظهار کرد: در سایه ارتباط متعدد و مستمر و برگزاری نشست‌ها و جلسات مکرر با مدیریت شرکت، کارکنان و اعضای شورای اسلامی کار شرکت هپکو مشکلات این واحد صنعتی و تولیدی استان بررسی و برای برون رفت آن در سطح ملی و حدود اختیارات استان تصمیمات و سازوکار مناسب اندیشیده می‌شود.

وی با اشاره به اینکه هرگونه بازدیدی باید با هماهنگی مدیریت شرکت صورت گیرد، تاکید کرد: با توجه به شرایط شرکت که عملا در تعطیلی بسر می‌برد تلاش شده است که پیگیری مسائل و مشکلات آن، در سطح ملی و استانی به طور مستمر دنبال شود و همچنان تعیین تکلیف وضعیت شرکت و تحقق رونق تولید در این واحد صنعتی و رفع دغدغه کارگرانش بطور جد در دستور کار است.

اخبار مرتبط بازداشت تعداد دیگری از کارگران هفت تپه اقامه نماز آیات توسط نمایندگان مجلس در پی وقوع خورشیدگرفتگی + عکس طرح نمایندگان مجلس برای بی اعتبار کردن مدرک تحصیلی مدیران ۳۶۵ هزار سهامدار قطعی عدالت در شهرستان اراک وجود دارد بودجه ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد ریالی شهرداری اراک مصوب شد

منبع: جماران

کلیدواژه: سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا استان مرکزی شورای اسلامی نمایندگان مجلس جماران هپکو سهام عدالت بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی نمایندگان مجلس سطح ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان

اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در دومین جلسه این کمیته در شش ماهه نخست ۱۴۰۳ از پروژه‌های عمرانی فعال در منطقه ۱۳ بازدید کردند که در جریان این بازدید، رفع مشکلات مطرح شده در دستور کار کمیته قرار گرفت.

جواد کشانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به بازدید اعضای کمیته نظارتی شورای شهر از پروژه‌های عمرانی منطقه ۱۳ اصفهان اظهار کرد: دومین جلسه کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان با بازدید از پروژه‌های عمرانی همچون احداث منبع ذخیره آب در باغ بانوان پردیس، احداث مجموعه فرهنگی قائمیه، بازگشایی خیابان دستگرد، پیاده‌روسازی‌های سطح منطقه، احداث مجموعه ورزشی با رویکرد ورزش‌های پهلوانی و آزادسازی خیابان شهید عباسپور برگزار شد.

وی افزود: در این برنامه مشکلات و موانع با اعضای شورای اسلامی شهر مطرح و رفع آن در دستور کار قرار گرفت.

مدیر منطقه ۱۳ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعضای کمیته نظارتی شورای اسلامی شهر اصفهان در شش ماهه نخست سال جاری در منطقه ۱۳ آقایان محمدرضا فلاح، محمد شریعتی و علی صالحی هستند.

کد خبر 751153

دیگر خبرها

  • برای حل مشکلات باید در انتخابات شرکت کرد
  • رفع مشکلات منطقه ۱۳ در دستور کار کمیته نظارتی شورای شهر اصفهان
  • بررسی مشکلات مددجویان زندان سپیدار اهواز در دیدار با رئیس توسعه حل اختلاف خوزستان
  • پیگیری و تسهیل رفع مشکلات اهالی کلاته محمدعلی پهلوان
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • واحد کشتارگاه صنعتی در فسا بار دیگر آغاز به کار کرد/ اشتغال ۱۰۰ کارگر
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • پیگیری طرح وکلا در مساجد از سوی رئیس قوه قضاییه
  • لزوم توجه نمایندگان مجلس به نقش دانشگاه در توسعه مازندران
  • اجرای فیبر نوری در سطح شهرستان زابل