Web Analytics Made Easy - Statcounter

مقامات محلی در جنوب افغانستان اعلام کردند که تلفات اصابت راکت و انفجار در بازاری در ولایت هلمند به ۲۵ کشته و ۲۰ زخمی افزایش یافت. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «روح‌الله باسط» فرماندار شهرستان «سنگین» ولایت «هلمند» گفت که تلفات اصابت راکت به «گنج بازار» به 25 کشته و 20 زخمی افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی به «هشت صبح» گفت که چهار راکت به قرارگاه تیپ دوم ارتش شلیک شد که دو راکت به قرارگاه نظامیان افغان اصابت کرد و دو راکت دیگر نیز در بازار فرود آمد.

دفتر والی هلمند نیز در بیانیه‌ای اعلام می‌کند که طالبان در ابتدا 4 راکت را به این بازار محلی شلیک کرد و سپس یک خودروی بمب‌گذاری شده در منطقه منفجر شد.

«قاری یوسف احمدی» سخنگوی طالبان با انتشار پیامی در توئیتر گفت که نیروهای سپاه دوم ارتش 215 میوند عامل این رویداد هستند و بر بازار حملات راکتی انجام دادند.

حمله انتحاری به یک پایگاه نظامی در جنوب افغانستانحمله هوایی آمریکا به غیرنظامیان در شمال و جنوب افغانستانانفجار در مسیر کاروان نیروهای خارجی در جنوب افغانستان

دفتر والی هلمند اما تصریح می‌کند که نیروهای امنیتی هیچ تحرکات و عملیات راکتی و توپخانه‌ای را در منطقه انجام نداده‌اند.

انتهای پیام/.

R1447/P/S8,87,1413/CT10 بیشتر بخوانید... اتحادیه اروپا: افزایش حملات طالبان در افغانستان به روند صلح آسیب می‌زند احتمال تأخیر مذاکرات بین‌الافغانی در پی تشدید حملات طالبان

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۱۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شهاب نیوز، گردان‌های قسام پیش با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد که در عملیاتی با حضور گروهان‌های قدس، نظامیان اشغالگر صهیونیست را در پایگاه نظامی کرم ابو سالم و اطراف آن با موشک‌های کوتاه برد ۱۱۴ میلیمتری رجوم هدف قرار داده است.

بنابر اذعان منابع عبری که تصاویر این حمله را منتشر کرده اند، عملیات قسام دو مرحله‌ای بوده و طی آن شماری از نظامیان صهیونیست نیز کشته و زخمی شده اند. این منابع تاکنون به هلاکت پنج نظامی اذعان کرده اند.



از سوی دیگر، دفتر رسانه‌ای گردان‌های قسام به عملیات امروز با انتشار تصویری از سامانه راکتی «رجوم» واکنش نشان داد که مزین به آیه‌ای از قرآن کریم نیز شده است.

کد خبر 6097497 محمدعلی تخت رونده

دیگر خبرها

  • افزایش شمار تلفات نظامی صهیونیست‌ها در حمله به پایگاه کرم ابوسالم
  • لحظه اصابت موشک به پایگاه نظامیان صهیونیست در کرم ابوسالم
  • وقوع انفجار در کابل
  • تصاویری از محل اصابت راکت‌های حزب‌الله به کریمات شمونه | ویدئو
  • لحظه اصابت راکت‌ها به پایگاه کرم ابوسالم/ واکنش تصویری قسام
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان افغانستان چه خبر است؟
  • بیانیه طالبان در مورد اتفاقات بدخشان
  • یک ماجرا و هزار داستان؛ در بدخشان چه خبر است؟
  • تظاهرات کم‌سابقه علیه طالبان در بدخشان افغانستان
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد