Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-06@20:05:37 GMT

عکس ؛ مشکل بزرگ ساکت الهامی در ادامه لیگ

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۱۲۸۶

عکس ؛ مشکل بزرگ ساکت الهامی در ادامه لیگ

ساکت الهامی سرمربی تراکتور روز تلخی را برابر نساجی پشت سر گذاشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در حالی‌که در همان ابتدای بازی روی یک غافلگیری نساجی دروازه تراکتور را باز کرد، تراکتوری مالک توپ و میدان شدند و با میدان‌داری بازیکنانی چون سعید مهری و رضا اسدی توپ را از حریف گرفتند و اگرچه روی ضدحملات آسیب پذیر بودند اما بارها و بارها روی دروازه نساجی موقعیت های خوبی را ایجاد کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موقعیت‌هایی که اوج آن‌ها، دو ضربه کاشته فوق العاده احسان حاج صفی بود که در هر دو مماس با تیرک دروازه علیرضا حقیقی راهی به دروازه نساجی نداشت و باعث شد تا لیگ برتر ایران از ثبت دو گل زیبا محروم شود؛ الهامی که نیمه دوم را پر امید آغاز کرده بود با افت محسوس بازیکنان تیمش مواجه شد و مجبور شد تا بازیکنانی مانند میلاد فخر الدینی، سعید مهری و … که در یک ساعت آغازین نیمه نمایش خوب و با طراوتی را داشتند، با استفاده از فرصت پنج تعویض خود از میدان خارج کند.

نکته مهم درباره تیم تراکتور این است که آن‌ها نسبت به روزهای پیش از شیوع کرونا، چند مهره اصلی خود را در اختیار ندارند؛ مسعود شجاعی (امروز محرومیت‌اش به پایان رسیده)، اشکان دژاگه، عکاشه حمزاوی، جفرسون یوری. در کنار غایبان پرشمار تراکتور، ویلیان میمبلا ستاره پرویی‌ها هم شرایط خوبی برای بازی نداشت و در واپسین دقایق آماده بازی شده بود و در زمان کوتاه حضورش در میدان هم نمایش خوبی را از خود ارائه نکرد.

تراکتور با وجود دست بسته سرمربی‌اش در طول مسابقه نمایش خوبی مقابل تیم سختکوش نساجی داشت اما سرانجام سه امتیاز حساس خانگی را از دست داد تا در جدول و کورس مدعیان سقوط کند؛ این شکست باعث شد تا تمامی ۲۴ امتیاز ۸ مصاف باقیمانده تراکتوری‌ها در لیگ نوزدهم حکم مرگ و زندگی را داشته باشد. تیمی که بیشترین آسیب را از تعطیلات کرونایی متحمل شده است اما راهی جز، ادامه حضور در لیگ نوزدهم در راه کسب سهمیه ACL 2021 ندارد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: تراکتور تراکتور ساکت الهامی سرمربی تراکتور محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی یوونتوس تیم ملی ایران لیونل مسی تیم ملی فوتبال ایران کارلوس کی روش جام جهانی منچستریونایتد تیم استقلال برانکو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تیم تراکتور، فردا دراهوازبه میدان می‌رود

دور رفت را تیم تراکتوربا نتیجه ۲ برصفربه برتری رسیده بود.

درجدول رده بندی، تیم تراکتور با ۴۱ امتیاز، چهارم است وتیم فولاد خوزستان هم با ۲۲ امتیاز، دررده چهاردهم قرار دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| چهارمین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • حاشیه بازی نساجی و پرسپولیس| سومین گل اورنووف به نماینده مازندران/ برخورد گرم الهامی و پیروانی
  • اوسمار در پیچ خطرناک جاده شمال
  • اوسمار به ساکت مدیون است
  • پایان تنش بزرگ لیورپول با گلزنی صلاح! (عکس)‏
  • تیم تراکتور، فردا دراهوازبه میدان می‌رود
  • ساکت الهامی و یک انگیزه مهم برای شکستن رکورد پرسپولیس
  • ساکت الهامی به دنبال طلسم شکنی برابر پرسپولیس
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد
  • پولی در مسیر قهرمانی پرسپولیس (عکس)