Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید کریم حسینی نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی به همراه موسی شاعری شهردار اهواز، رئیس شورای شهر و معاون فنی و عمرانی شهردار از پروژه‌های عمرانی این شهر بازدید کردند.

حسینی با ابراز رضایت از عمکلرد شهردار گفت: ۲  پروژه عظیم کمربندی و اتصال پل ششم وتقاطع غیر همسطح شهید کجباف را بررسی کردیم و شهردار اهواز ثابت کرد مدیری موفق، پرتلاش و تحولگرا است، همچنین او با مدیریت جهادی و تدبیر مناسب پروژه‌های عمرانی این شهر را به خوبی هدایت می‌کند و شاهد رشد مناسبی در پیشرفت آن‌ها هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او پیشرفت فیزیکی پروژه‌های مورد بازدید خود را اثباتی بر عملکرد موفق شهردار اهواز برشمرد و تصریح کرد: همه ما باید شهردار را در زمینه اهداف پیش رویش که همان خدمت رسانی برتر به شهر و شهروندان است، یاری کنیم.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پروژه های عمرانی خدمات شهری شورای شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۱۷۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس

رئیس قوه قضائیه در سفر به بندرعباس برنامه‌های مختلفی از جمله حضور در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح در منطقه یکم نیروی دریایی سپاه، بازدید از اسکله شهید رجایی و اموال تملیکی، دیدار با کارگران، دیدار با روسای مناطق آزاد و کارآفرینان و صنعتگران، شرکت در جلسه شورای اداری استان هرمزگان، بازدید از نمایشگاه دستاوردهای دستگاه قضایی استان هرمزگان در محل دادگستری کل استان هرمزگان ، شرکت در جلسه شورای عالی قوه قضاییه در محل دادگستری کل استان هرمزگان و مصاحبه پایانی با خبرنگاران و اصحاب رسانه خواهد داشت. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079146 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • انتخاب رئیس هیئت اتومبیل رانی و موتورسواری استان اصفهان
  • رونمایی از سامانه پایش اجرای مصوبات شورای شهر تهران | معاون شهردار: نظارت گریز نیستیم
  • حسینی آذرخوارانی سکان‌دار هیئت اتومبیل‌رانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • حسینی آذرخوارانی سکان دار هیئت اتومبیلرانی و موتورسواری استان اصفهان شد
  • بازدید از بزرگترین پروژه پل‌سازی شیراز تا تقاطعی که دسترسی به حرم شاهچراغ را تسهیل می‌کند
  • بازدیدهای سرزده و شهرستانی ادامه دارد؛مدیران آماده و به گوش باشند
  • عضو شورای اسلامی کلانشهر اهواز :کلانشهر اهواز امینی شهردار را نمی‌خواهد | کسی ندای هل من ناصرا ینصرنی اهواز را نمی شنود
  • جوکار: طبق قانون " شفافیت قوای سه گانه " آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد + فیلم
  • پایانی بر حواشی بودجه شهرداری کرمانشاه در شورای شهر
  • سفر رئیس قوه قضائیه به بندرعباس