Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد معاون توسعه منابع انسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۰۵پروژه عمرانی در ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد در دست احداث و ساخت است.

"مسیح دلباز جو" با بیان این موضوع از واگذاری اماکن ورزشی از طریق سامانه ستاد خبر داد و افزود: کلیه اماکن ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان تنها از طریق ثبت در سامانه ستاد به بخش خصوصی و هیات های ورزشی واگذار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در خصوص نحوه شرکت در مزایده اماکن ورزشی اظهارکرد: متقاضیان و مستاجرینی که قصد شرکت در مزایده اماکن ورزشی را دارند باید از طریق دفاتر پیشخوان با مراجعه به سامانه ستاد نسبت به ثبت نام در این سامانه اقدام و با دریافت پیسورد و ثبت در سامانه در مزایده شرکت کنند.

معاون توسعه منابع اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه بویراحمد در خصوص تعداد پروژه های عمرانی خاطرنشان کرد: ۱۰۵ پروژه عمرانی از محل اعتبارات استانی ،ملی ، هدایایی خاص وزارت نفت و ۲۷ صدم ارزش افزوده توسط حوزه دفتر فنی و مهندسی اداره کل و با مشارکت پیمانکاران در شهرستانهای مختلف استان در دست احداث و ساخت می باشد.

دلباز جو در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد این طرح ها را، سالن ،استخر و زمین چمن مصنوعی عنوان و تصریح کرد: ۲۴ پروژه عمرانی و ورزشی در سال ۱۳۹۸ در شهرستان‌های مختلف افتتاح و تحویل جامعه ورزش و جوانان استان شد.

وی از ۱۲۰ چارت در اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و ادامه داد: از این تعداد ۶۰ پست خالی و بدون تصدی می باشد.

معاون توسعه منابع انسانی ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد از حضور ۱۰۱نیروی رسمی، پیمانی و قراردادی در حوزه های مختلف ستادی و ۸ شهرستان در ورزش و جوانان استان خبر و عدم مجوز در جذب نیروهای متخصص را مهمترین مشکلات اداره کل ورزش و جوانان استان در حوزه نیروی انسانی ذکر کرد.

دلــباز جو پروژه های هتل ورزش، استخر شنای بانوان گچساران و سرای کوهنوردان شهرستان دنا را از مهمترین پروژه های در دست احداث اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد برشمرد و تصریح کرد: ۱۰ باب چمن مصنوعی در شهرستان کهگیلویه و پنج سالن ورزشی در شهرستان باشت و گچساران از محل اعتبارات خاص وزارت نفت از دیگر پروژه های مهم در دست احداث و ساخت ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد است.

وی، تخصیص نیافتن اعتبار جهت تکمیل، تجهیز و تعمیرات اماکن و پروژه های عمرانی را مهمترین مشکلات حوزه عمرانی و دفتر فنی و مهندسی اداره کل ذکر و از حمایت‌های وزیر ورزش و جوانان و معاونین، استاندار و معاونین و مجمع نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و تلاش شبانه روزی علوی مدیرکل ورزش و جوانان استان در توسعه و ارتقای زیر ساخت های عمرانی و ورزشی استان تقدیر و بیان کرد: با تکیمل و افتتاح پروژه‌های عمرانی در دست احداث سرانه فضای ورزشی استان به ۹۶صدم متر مربع خواهد رسید.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی كهگيلويه و بويراحمد اداره ورزش و جوانان اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه و بویراحمد ورزش و جوانان استان دست احداث و ساخت اماکن ورزشی اداره کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۵۹۳۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد

به گزارش خبرنگار مهر، سعید جاودان سیرت هر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران افزود: این دستگاه از معتبرترین برندهای روز دنیا بوده و نصب این دستگاه در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج به زودی راه اندازی می‌شود.

وی بیان داشت: این دستگاه با اعتباری یکهزار و ۵۰۰ میلیارد ریالی خریداری شده است.

کد خبر 6091229

دیگر خبرها

  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • ساخت سه پایگاه امدادی اورژانس در کهگیلویه و بویراحمد
  • سه پایگاه اورژانس جاده ای در کهگیلویه و بویراحمد احداث می شود
  • احداث آسفالت بازیافتی تا پایان سال/تولید ۱.۵ میلیون تن آسفالت برای ۱۴۰۳
  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • آغاز ساخت پایگاه اورژانس در بویراحمد
  • درخشش کشتی‌گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی
  • ابراز امیدواری مدیرکل ورزش استان برای افزایش سهمیه‌های المپیکی
  • اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد‏