Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@13:48:57 GMT

واگذاری1میلیون واحدمسکونی تاپایان1400

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۲۲۴۲

وزیر راه و شهرسازی گفت: ۸۰۰ هزار واحد مسکونی در قالب طرح اقدام ملی مسکن و ۲۰۰ هزار واحد برای محرومان تا پایان سال آینده احداث و به متقاضیان ثبت نام شده تحویل داده می‌شود. ناطقان: محمد اسلامی بعدازظهر دوشنبه و در حاشیه مراسم کلنگ زنی ۱۲۰۰ واحد مسکونی طرح اقدام ملی مسکن در ناحیه شهری مهرگان اظهار داشت: دولت در راستای اجرای این طرح به دنبال احداث خانه های با کیفیت و با معماری ایرانی - اسلامی و از ۸۰۰ هزار واحد پیش بینی شده، حدود ۱۰ هزار واحد به استان قزوین تخصیص داده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این مسوول با اشاره به ثبت نام یک میلیون و ۶۰۰ هزار متقاضی در حوزه طرح اقدام ملی مسکن، خاطرنشان کرد: پس از غربالگری و استعلام های دریافتی، ۸۰۰ هزار نفر از ثبت نام شدگان حایز شرایط تشخیص داده شده و برای آنان پرونده سازی شد.

وی ادامه داد: در حوزه احداث تاسیسات زیربنایی و تصفیه خانه، این مساله باید از سوی دستگاه‌های متولی در جهت جذب سرمایه گذار اقدام شود و همچنین احداث راه دسترسی ناحیه شهری مهرگان به قزوین نیز مورد توجه قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه تامین سرانه‌های لازم باید اولویت کار در مناطق مورد احداث طرح اقدام ملی مسکن باشد، افزود: برای تامین رفاه و امنیت مردم و اینکه در زمان سکونت نباید با مشکلی در این بخش روبرو باشند، تامین مکان‌هایی مانند کلانتری، مدرسه، مراکز بهداشتی، درمانی و ورزشی همزمان با احداث واحدهای مسکونی باید مورد توجه متولیان این حوزه قرار گیرد.

اسلامی با اشاره به اینکه براساس سیاست بانک مرکزی ۲۰ درصد تسهیلات بانکی کشور باید به حوزه مسکن تخصیص پیدا کند، گفت: امیدواریم با اقدام به موقع بانک ها در خصوص ارایه تسهیلات این بخش، شاهد بهره برداری به موقع واحدهای در دست اجرا باشیم. منبع: ایرنا برچسب ها: واگذاری ، واحد مسکونی ، متقاضیان

منبع: ناطقان

کلیدواژه: واگذاری واحد مسکونی متقاضیان طرح اقدام ملی مسکن هزار واحد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز سیستان وبلوچستان، تعدادی از شهروندان زاهدانی که ۱۴ سال قبل دویست میلیون ریال برای یک واحد ۷۵ متری در درمجتمع ۴۰ واحدی مهر شهر پرداخت کردند، همچنان بی سرپناهند واحدهاي مسکن نيمه کاره اي که پيگيري و مساعدت مسئولان را مي طلبد.

سرمایه گذاران در مجتمع خیران مسکن سازکه سال ۸۹ مبلغ بیست میلیون تومان پرداخت کردند می‌گویند که آن زمان این مبلغ معادل ۷۰ در صد از ارزش یک واحد ۷۵ متری بود وباتاخیرصورت گرفته وتورم موجود، ازدست رفته است.

شهروندان سرمایه گذار بااشاره به اینکه تاکنون به دستگاه‌های اجرایی مانند سازمان بازرسی، استانداری و فرمانداری مراجعه و مطالبه خود را پیگیری کردندو به نتیجه نرسیدند خواستار پاسخگویی شفاف مسئولان و رفع این مشکل شدند.

دیگر خبرها

  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهر‌های جدید
  • افزایش عجیب نرخ اجاره در شهرهای جدید
  • بازار نابسامان اجاره مسکن در شهرهای جدید
  • روند ثبت قرارداد‌های اجاره مسکن از طریق سامانه خودنویس کوتاه می‌شود
  • واحد تولید آمونیاک سبز در بندرعباس احداث می‌شود
  • مسکن هایی که بیش از یک دهه به سرانجام نرسیده
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان
  • وجود ۱۹ هزار واحد مسکونی در حال ساخت در سمنان
  • احداث ۳۸۱۱ واحد مسکن ملی توسط بنیاد مسکن کردستان+فیلم
  • ۴۵ واحد آموزشی در بردسکن بازسازی و احداث شد