Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیگو مارادونا بدون اینکه شناختی از پابلو اسکوبار داشته باشد و بداند قرار است با او در زندان ملاقات کند، راهی کلمبیا شد.

طرفداری - پابلو اسکوبار، مشهورترین و ثروتمندترین قاچاقچی مواد مخدر، پیش از اینکه در دسامبر 1993 کشته شود، چند ماه را در زندان سپری کرد. او طی مذاکراتی که با دولت کلمبیا داشت، یک زندان اختصاصی لا کاتدرال در محلی که خودش در نظر گرفته بود، ساخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این زندان از بیرون شبیه زندان های معمولی بود اما درون آن، شباهت زیادی به قصر داشت و همه امکانات رفاهی و تفریحات در اختیار پابلو اسکوبار و اعضای کارتل او بود. دیگو مارادونا در سال 1991، یک شب به دعوت پابلو اسکوبار، میهمان او در زندان لا کاتدرال بود.

دیگو مارادونا و ملاقات با پابلو اسکوبار در سال 1991

به نقل از دیلی استار؛ پابلو اسکوبار که به ثروتی معادل 50 میلیارد پوند از قاچاق مواد مخدر رسید، به شدت به فوتبال علاقه مند بود. او چند سال رئیس باشگاه اتلتیکو ناسیونال مدیین بود. یکی از تفریحات پابلو اسکوبار در زندان، برگزاری مسابقات نمایشی فوتبال بود. بسیاری از ستاره های آن زمان فوتبال کلمبیا در این مسابقات شرکت کردند. اسکوبار حتی از دیگو مارادونا، اسطوره فوتبال آرژانتین نیز دعوت کرده بود. مارادونا به دعوت پابلو اسکوبار پاسخ مثبت داد و بدون اینکه تصوری از این قاچاقچی و زندان او داشته باشد، راهی کلمبیا شد. مارادونا چند سال پیش در این مورد گفته بود:

مرا به زندانی بردند که توسط هزاران نیروی امنیتی، محافظت می شد. به خودم گفتم: "دستگیر شده ام؟" لعنتی آنجا مثل هتلی مجلل بود. وقتی رسیدم، آنها گفتند: "دیگو، ایشان ال پاترون (لقب پابلو اسکوبار) است. اهل دیدن تلویزیون و خواندن روزنامه نبودم بنابراین هیچ ذهنیتی از پابلو اسکوبار نداشتم. حتی نمی دانستم او کیست. با اسکوبار در دفتری ملاقات کردم. به من گفت: "دیگو، عاشق تو هستم. خودم را وجود تو می بینم. هر دو از فقر مطلق به همه چیز رسیدیم."

در مسابقه فوتبال حاضر شدیم و همه لذت بردند. نزدیک شب، یک میهمانی ترتیب داده بودند. بهترین دختران جهان که تاکنون در عمر خود دیده بودم، آنجا حضور داشتند. میهمانی را شروع کردیم و همه این اتفاقات در زندان بود. باورکردنی نبود. صبح روز بعد، دستمزد من را با پول نقد پرداخت، خداحافظی کرد و به آرژانتین برگشتم.

همچنین بخوانید:

دوان زاپاتا: سریال نارکوس را تماشا نمی کنم چون همه چیز واقعی نیست

تفنگی برای جام، جامی برای انسانیت؛ اتلتیکو ناسیونال سیاه با اسکوبار، سفید با چاپه کوئنسه

پابلو اسکوبار با اعضای تیم اتلتیکو ناسیونالدیگو مارادونا، سال 1991 در کلمبیا برای ملاقات با پابلو اسکوبارپابلو اسکوبار در زندان لا کاتدرال (سریال نارکوس)منظره زندان لا کاتدرال در سریال نارکوسمحوطه بیرونی زندان لا کاتدرال در سریال نارکوس

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پابلو اسکوبار دیگو مارادونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۲۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مراسم قهرمان ایران با حضور کیومرث هاشمی وزیر ورزش و جوانان، جامعه ورزش کشور و جمعی از ورزشکاران و قهرمانان ایران در سالن همایش‌های صداوسیما، در حال برگزاری است.

بنابر روایت ایسنا، در بخش اول این مراسم بهترین‌های ورزش ایران از نگاه مردم انتخاب شدند که به ترتیب در ادامه اسامی آن‌ها آمده است:

گل برتر: گل سید مهدی میرجلیلی دروازه‌بان تیم ملی فوتبال ساحلی

میرجلیلی پس از کسب این جایزه، گفت: یزدی صحبت می‌کنم و لهجه دارم و دم همه مردم گرم که به من رای دادند و امیدوارم لیاقت این همه محبت را داشته باشم و جان خود را برای خوشحال کردن مردم، می‌گذارم.

صحنه ماندگار ورزشی: پیروزی تیم ملی فوتبال ایران مقابل تیم ملی فوتبال ژاپن در جام ملت‌های آسیا

وحید امیری که به نمایندگی از ملی‌پوشان فوتبال ایران این جایزه را دریافت کرد، گفت: از مردم تشکر می‌کنم که این صحنه ماندگار را رقم زدند و برای مردم عزیز کشورم آرزوی توفیق روز افزون دارم.

برترین تیم ملی (دیپلم افتخار) : تیم ملی هاکی بانوان

سنایی، کاپیتان تیم ملی هاکی بانوان ایران در این رابطه، بیان کرد: خوشحالیم که دختران خود را دیدید از مردم، وزیر ورزش و صداوسیما که به دیدن شدن ما کمک کردند، تشکر می‌کنیم و زنانه جنگیدیم تا توانایی زنان را نشان دهیم و همیشه به این مسئله افتخار می‌کنیم.

برترین تیم ملی: تیم‌ملی فوتبال ساحلی

منصور بیک‌وردی پس از دریافت جایزه تیم ملی فوتبال ساحلی، گفت: امیدوارم وزیر ورزش و جوانان توجه ویژه‌ای به پا برهنه‌های فوتبال ساحلی داشته باشد.

جایزه افتخار تاریخی: کاوران فرزندان ایران زمین

برترین چهره پارالمپیک: رزا ابراهیمی

رزا ابراهیمی پاراتکواندوکار ایران با اشاره به اینکه خیلی خوشحالم که لایق این مهم شدم، گفت: از هموطنان عزیزم تشکر می‌کنم و شرمنده آن‌ها هستم.

۲۵۱۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899294

دیگر خبرها

  • فوتبال دختران زیر ۱۸ سال کافا؛ اعلام ترکیب ایران برابر تاجیکستان
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • زمان بازگشت بهترین گلر دنیا مشخص شد
  • شماره یک و دو دنیا برای PSG بازی می‌کنند
  • ملاقات بهترین‌های تاریخ در مهرآباد!
  • مهارت بی‌نظیر دیگو مارادونا؛ پنج ضربه متوالی به تیرک و چیپ زدن به دروازه بان / فیلم
  • بهترین‌های ورزش ایران انتخاب شدند
  • بزرگترین زندان اطلاعاتی دنیا + فیلم
  • تشکر ستاره اینتر از عمو تیری: بهترین عموی دنیا!‏
  • کاپلو: در تاریخ فوتبال سه بازیکن نابغه داریم که کریستیانو رونالدو جزو آن‌ها نیست