Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری تسنیم: محمد علیپور عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت نابه‌سامانی بازار ارز، گفت: طبق دعوتی که از آقای دژپسند وزیر امور اقتصادی و دارایی انجام داده‌ایم، مقرر شد وی در جلسه هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس حضور یابد.

وی افزود: قرار است آقای دژپسند، وزیر اقتصاد در جلسه روز سه‌شنبه هفته آینده کمیسیون اقتصادی مجلس که ویژه بررسی وضعیت بازار ارز و نابه‌سامانی موجود در این بازار است، حضور یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس تصریح کرد: باید علت این وضع موجود در بازار ارز مشخص شود، برخی صادرکنندگان هنوز ارز حاصل از صادرات را به چرخه داخلی وارد نکرده‌اند که اینگونه مسائل که باعث نابه‌سامانی در بازار ارز شده، باید حل و فصل شود.

علیپور تأکید کرد: نابه‌سامانی موجود در بازار ارز بر دیگشر بازارها نظیرمسکن، کالاهای اساسی و لوازم خانگی نیز تأثیر گذاشته که باید چاره‌ای اندیشیده شود.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: سلسه جلسات کمیسیون اقتصادی مجلس پیرامون وضعیت بازار ارز با وزرای مرتبط با موضوع و نیز رئیس کل بانک مرکزی در هفته‌های آینده برگزار خواهد شد.

منبع: فردا

کلیدواژه: کمیسیون اقتصادی مجلس کمیسیون اقتصادی مجلس نابه سامانی بازار ارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۰۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه

امروز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید در بازار آزاد تهران با قیمت ۴۲ میلیون تومان به فروش می‌رسد و هر گرم طلای ۱۸ عیار به مبلغ ۳ میلیون و  ۵۰۱ هزار تومان معامله می‌شود.

برای اطلاع از قیمت روز طلا و سکه به صفحه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان مراجعه کنید؛

محصول  نرخ
سکه تمام بهار آزادی طرح جدید (امامی) ۴۲ میلیون تومان
سکه تمام طرح قدیم ۳۸ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
نیم سکه بهار آزادی ۲۴ میلیون تومان
ربع سکه بهار آزادی ۱۵ میلیون تومان
سکه یک گرمی ۷ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان
طلای ۱۸ عیار ۳ میلیون و ۵۰۱ هزار تومان
طلای ۲۴ عیار ۴ میلیون و ۶۶۸  هزار تومان
باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی اقتصاددانان از آینده قیمت دلار
  • ببینید | درخواست معاون حقوقی رئیسی از نمایندگان مجلس آینده برای رفع مسائل اقتصادی!
  • هشدار رئیس مجلس نسبت به ابهامات موجود در مورد یارانه دارو/ مبلغ 74 همت نمی‌تواند باعث کنترل قیمت و بازار دارو شود/ دولت برای کنترل قیمت بازار دارو 180 همت در نظر بگیرد
  • نقش انتخابات آینده آمریکا بر قیمت مسکن چیست؟
  • قیمت سکه و طلا در بازار آزاد ۱۱ اردیبهشت ماه
  • قیمت«گوجه فرنگی» از هفته آینده و «پیاز» از ماه آینده کاهش می‌یابد
  • خبر جدید درباره لایحه عفاف و حجاب از زبان رئیس کمیسیون ویژه
  • واکنش کنایه آمیز مقام دولتی به انتقادات مجلس از قیمت دلار و وضعیت بازار ارز
  • ریزش قیمت دلار در روز‌های آینده ادامه خواهد داشت
  • کتاب «نقش ما» وارد بازار نشر شد