Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام اسدالله جعفری، دوشنبه در آیین تکریم و معارفه دادستان مرکز استان خراسان شمالی اظهار داشت: نهادهای فعال در درون قوه قضاییه است مانند دادستانی در مسیر احقاق حقوق مردم تلاشی مستمر دارند.

وی گفت: برای ما مسوولان مهم این است که در سنگر خدمت به مردم با عشق و علاقه و خستگی‌ناپذیر کار کنیم، به نحوی که رضایت خدا و ائمه (ع) را در پی داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس کل دادگستری خراسان شمالی در ادامه منطق استکبار جهانی را تجاوز و نادیده گرفتن حققو دیگر ملتها دانست و اظهار داشت: قریب ۱۰۰ سال است که عده ای تلاش دارند چنین القا کرده و جهان سوم را مجاب کنند که تنها مکتبی که می تواند جهان را رهبری کند نظام لیبرال دموکراسی غربی و آمریکایی است اما منطق این نظام جز تجاوز، از بین بردن و نادیده گرفتن استقلال و تمامیت ارضی کشورهایی که بر اساس خواست مردم شکل گرفته اند، نیست.

جعفری افزود: آمریکا جنگ ها و فتنه های بسیاری را در خاورمیانه برافروخته است و می توان گفت در ۷۰ سال گذشته به تنهایی چندین برابر کل جنگ های روی زمین، جنگ افروزی کرده است.

بهترین هنر مسوول در نظام اسلامی خدمت است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی نیز در این آیین با تاکید بر ارزش خدمت به مردم اظهار داشت: هنر مسوولان در این نظام، خدمت بی منت به مردم و ایجاد خاطره ای نیک است که از خود در ذهن مردم برجای می گذارند و البته مردم قدر این خدمات را دانسته و قدردان آن هستند.

ولی الله حیاتی با اشاره به شرایط سخت کشور گفت: هم اکنون در شرایطی هستیم که همه مجامع بین المللی سعی دارند تا برای ما چه در سطح بین المللی و چه با تحریم ها مشکل ایجاد کنند اما ملت ما علیرغم همه این سختی ها، پای انقلاب، نظام و رهبری ایستاده اند.

وی افزود: ۴۲ سال  است با وجود همه سناریوهایی که تئوریسین های غربی برای مقابله با ما طراحی کرده اند مقاومت کرده و ایستاده ایم و اکنون استکبار می داند که این تلاش ها در ایران جواب نمی دهد زیرا با وجود کاستی ها و فشارها و همه مشکلات اقتصادی و کمبودها، مردم پیوندی ناگسستنی با انقلاب و رهبری دارند.

در این آیین با قدردانی از خدمات ۶ ساله مسلم محمدیاران، سیدجواد ایلالی به عنوان دادستان جدید مرکز استان خراسان شمالی معرفی شد.

ایلالی، که سابقه تدریس دروس حققوی و قضایی در دانشگاه های خراسان شمالی را دارد، پیش از این مسوولیت حفاظت اطلاعات دادگستری کل خراسان شمالی را عهده دار بود و محمدیاران نیز قرار است فردا به عنوان رییس سازمان قضایی نیروهای مسلح خراسان شمالی معرفی شود.

برچسب‌ها بجنورد خراسان شمالی ولی الله حیاتی قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بجنورد خراسان شمالی قوه قضاییه بجنورد خراسان شمالی قوه قضاییه خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۳۷۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی

پیکر عیسی قلی پور مشهور به عیسی بخشی، هنرمند موسیقی مقامی، خواننده و نوازنده‌ دوتار و از آخرین بازماندگان بخشی‌های کرمانج شمال خراسان، در شهر بجنورد تشییع شد.

وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی

  به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079742 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • برای انجام دومین سفر به خراسان شمالی از رییس جمهور دعوت شد
  • تعیین تکلیف بیش از ۷ هزار سند مالکیت در قشم
  • راه حل سند تحول برای رفع مشکل پراکندگی نظرات در حقوق عامه
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج «ارز دیجیتال» در استان خراسان شمالی
  • بزرگترین مزرعه استخراج ارز دیجیتال در خراسان شمالی کشف شد
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • کشف بزرگترین مزرعه استخراج رمز ارز در خراسان‌شمالی
  • کشف بزرگترین مزرعه رمز ارز در خراسان شمالی
  • بزرگترین مولفه در توسعه سیستان‌و بلوچستان بحث امنیت است
  • وداع مردم خراسان شمالی با عیسی بخشی هنرمند موسیقی مقامی