Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- هافبک برزیلی بارسلونا پس از پیوستن به یوونتوس از حضور در این تیم ابراز خوشحالی کرد. تاریخ انتشار: 23:04 - 09 تير 1399 - کد خبر: ۶۳۳۳۵۵

خبرگزاری میزان - امروز باشگاه بارسلونا به صورت رسمی خرید میرالم پیانیچ را اعلام کرد و از طرف دیگر آرتور ملو راهی یوونتوس شد. این هافبک برزیلی در صفحه رسمی خود در اینستاگرام به این مسئله واکنش نشان داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در این رابطه نوشت: از علاقه یوونتوس برای حضور در این تیم تشکر می‌کنم، قرار است که به یک باشگاه بزرگ بروم در آینده چالش‌های بزرگ و سختی در پیش است که باید با بیانکونری بر آنها غلبه کنیم. در حال حاضر تمرکزم روی زمان حال است. ما در بارسلونا اهداف بزرگ و روشنی داریم و می‌خواهم به هم تیمی‌هایم در این مسیر کمک کنم. من تا پایان فصل با تمام توانم برای بارسلونا بازی خواهم کرد. از حمایت شما ممنونم و فردا شما را ملاقات می‌کنم.

بیشتر بخوانید: آرتور به شایعات عجیب در خصوص پایان همکاری با کاتالان‌ها پاسخ داد!

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: بارسلونا میرالم پیانیچ آرتور ملو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم

به گزارش "ورزش سه"، اریک گارسیا یکی از چهره‌های اصلی بازی شنبه آینده بین خیرونا و بارسلونا خواهد بود که در آن احتمالا سرنوشت نایب قهرمان لالیگا تا حد زیادی مشخص خواهد شد.

مدافع میانی در این فصل به‌صورت قرضی از باشگاه بارسلونا در خیرونا بازی می‌کند و به یکی از مهره‌های کلیدی تیم میچل تبدیل شده، کمک کرده تا خیرونا برای اولین‌بار در تاریخ خود در آستانه رسیدن به لیگ قهرمانان اروپا باشد.

اریک در مصاحبه با روزنامه اسپورت اذعان کرد که فصل آینده به بارسلونا بازخواهد گشت: «وقتی فصل تمام شود، به بارسا برمی‌گردم و امیدوارم ماندنی شوم. من با بارسا قرارداد دارم و با باشگاه صحبت خواهیم کرد تا ببینیم چه می‌شود. شرایط خیلی خوبی در خیرونا دارم و آنها با من بسیار خوب رفتار کرده‌اند. بسیار دوست دارم به مهم‌ترین هدفمان یعنی سهمیه لیگ قهرمانان برسیم.»

اریک که سه سال پیش از منچسترسیتی به بارسلونا ملحق شد، پس از یک فصل بد در بارسا امسال به خیرونا قرض داده شد و فوتبالش را این انتقال متحول کرد. اریک در خیرونا اعتماد به نفسی دارد که در بارسا نداشت. او در این رابطه گفت: «سال اول پیچیده بود. تغییر مربی داشتیم ولی توانستیم سهمیه بگیرم. فصل دوم ولی خیلی خوب بود و ما قهرمان لیگ شدیم. با این حال از نظر فردی دقایق زیادی نصیبم نشد و در پایان فصل تصمیم به جدایی موقت از بارسا گرفتم.»

دیگر خبرها

  • ژاوی: فرمین لوپز کشفی بزرگ برای بارسلونا بود؛ می‌خواهیم انتقام تقابل قبلی با ژیرونا را بگیریم
  • راز بزرگ ژاوی سیمونز فاش شد / ژاوی به ژاوی می‌رسد!
  • راه حل بارسلونا برای مشکل دقایق بازی ویتور روکه
  • آدریان رابیو با یوونتوس تمدید می‌کند یا به عنوان بازیکن آزاد جدا می‌شود؟
  • انعقاد دو موافقت‌نامه بزرگ تحقیقاتی در یک هفته
  • فصل که تمام شود به بارسا برمی‌گردم
  • تورم و بیکاری چالش بزرگ لرستان/ زمینه برای سرمایه‌گذاری فراهم شود
  • دانشگاه جزیره جدا از جامعه نیست/در آینده‌ای نزدیک شاهد تحولات بزرگی در جهان خواهیم بود
  • لوچانو موجی: الگری از طریق گالیانی فهمید از یوونتوس اخراج خواهد شد
  • به دو دلیل مهم: شاید آلگری در یوونتوس بماند