Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@23:19:50 GMT

دعوای ترامپ با پوشیدن ماسک ادامه دارد

تاریخ انتشار: ۹ تیر ۱۳۹۹ | کد خبر: ۲۸۴۶۴۰۸۰

دعوای ترامپ با پوشیدن ماسک ادامه دارد

خبرگزاری فارس: در آمریکا کشمکش بر سر پوشیدن یا نپوشیدن ماسک توسط مقام‌های سیاسی برای پیشگیری از شیوع کرونا ادامه دارد و این مسئله به یکی از موضوعات تبلیغات انتخاباتی هم تبدیل شده است.

آغازگر این کشمکش «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا بوده که در انظار عمومی از پوشیدن ماسک خودداری کرده و گفته که هرگز این کار را انجام نخواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«کایله مک‌اینانی»، سخنگوی کاخ سفید دوشنبه از این تصمیم ترامپ دفاع کرد و گفت که رئیس‌جمهور ترامپ معتقد است که تصمیم برای پوشیدن ماسک جهت جلوگیری از شیوع ویروس کرونا یک تصمیم شخصی است.

مک‌اینانی گفت: «پوشیدن ماسک انتخاب هر فرد است. اینکه کسی تصمیم بگیرد ماسک بزند یا نه تصمیم خودش است. ترامپ مردم را تشویق می‌کند هر تصمیمی که برای ایمنی‌شان بهترین است را بگیرند. ولی او به من گفت مشکلی با ماسک ندارد.»

«جو بایدن»، نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا موضوع ماسک را به یک مسئله انتخاباتی تبدیل کرده و از آن برای حمله به ترامپ استفاده می‌کند.

او روز یکشنبه گفت که در صورتی پیروزی در انتخابات ماه نوامبر پوشیدن ماسک در اماکن عمومی را اجباری اعلام خواهد کرد.

جو بایدن گفت: «نکته‌ای که باید بدانیم این است که پوشیدن ماسک تفاوت زیادی ایجاد می‌کند. من اصرار خواهم کرد که همه در اماکن عمومی ماسک بزنند.»

منبع: فردا

کلیدواژه: ترامپ ماسک پوشیدن ماسک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود

به گزارش "ورزش سه"، روز عجیبی برای لیورپول بود. نه به دلیل تساوی مقابل وستهم، آنها هفته‌هاست که نمایش‌های ضعیفی ارائه می‌دهند و این موضوع عجیبی نیست.

عجیب‌ترین اتفاق بازی در لب خط رخ داد. محمد صلاح که منتظر تعویض و ورود به بازی بود، با یورگن کلوپ وارد درگیری شد، این بحث به حدی جدی شد که داروین نونیز مجبور به مداخله و پایان دادن به آن شد.

پس از پایان بازی و تساوی ۲-۲، کلوپ در نشست خبری ادعا کرد همه چیز تمام شده و آنها در رختکن مشکلات را برطرف کرده‌اند اما صلاح گفت که اگر در مورد این اتفاق صحبت کند، «آتش به پا خواهد شد.»

کرگر، کاپیتان سابق لیورپول و کارشناس فعلی شبکه اسکای، در مورد درگیری امروز گفت: «تنها دلیلی که یک مربی می‌تواند در این موقعیت از بازیکنش عصبانی باشد، این است که او زمان زیادی را صرف آماده شدن برای ورود به بازی کرده باشد.»

علیرغم ادعای کرگر، مهاجم لیورپول لباس‌هایش را کامل پوشیده بود و کاملا آماده ورود به بازی بود. در صحنه‌هایی که پیش از وقوع درگیری منتشر شده، کلوپ و صلاح با بی‌میلی با یکدیگر دست می‌دهند. هنوز دلیل کامل و باجزئیاتی برای این درگیری اعلام نشده است و مشخص نیست دو طرف به چه علت با یکدیگر وارد درگیری شدند.

دیگر خبرها

  • معاون بارسا: به غیر از ژاوی به مربی دیگری فکر نکردیم
  • مرگ سارق موبایل قاپ با شلیک پلیس
  • معمای کف و سقف مجاز حجاب
  • روایتی مستند از دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ دولت چه کرده؟ | فیلم
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • ببینید | دعوای فیتیله‌ای‌ها با مجید قناد بالا گرفت؛ پاسخ محمد مسلمی به آقای مجری
  • ببینید | دعوای ایران و افغانستان بر سر آب؛ مگر سیلاب به داد مردم سیستان برسد
  • ماروتا: همکاری اینتر و اینزاگی هنوز به میانه راه هم نرسیده است
  • ماجرای دعوای هند و شرکت مهندسی توسعه گاز چه بود؟
  • دلیل دعوای صلاح و کلوپ این اتفاق بود