Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش رویترز، مدیرعامل ایرباس با تاکید بر طرح های این شرکت برای تجدید ساختار به خاطر کاهش میزان سفرها که مشاغل بسیاری را تهدید می کند، گفت تولید هواپیمای ایرباس طی دو سال آینده 40 درصد کمتر از قبل از بحران کرونا خواهد بود.

 در سوم ماه ژوئن اعلام شد ایرباس قصد دارد در راستای طرح های خود برای تجدید ساختار ،تولید هواپیماهای خود را 40 درصد نسبت به قبل از همه گیری ویروس کرونا پایین بیاورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گیوم فاوری، مدیرعامل ایرباس با اشاره به اینکه تولید این شرکت تا 2025 به شرایط معمول باز می‌گردد گفت:« تخمین می زنیم تولید و تحویل هواپیما توسط شرکت ایرباس طی دو سال آینده 40 درصد پایین تر از برنامه های معمول باشد».

  ایرباس اعلام کرده تا حالا به طور متوسط یک سوم از تولید خود را پایین آورده است.

منابع صنعتی می گویند 40 درصد کاهش تولید ایرباس احتمالا می تواند تجدید ساختاری را که این شرکت مد نظر دارد عملی سازد. طبق پیش‌بینی این منابع، بین 14 تا 20 هزار شغل بر اساس اهداف تولید به تدریج از نیروی کار ایرباس کم خواهد شد.

فاوری جزئیات بیشتری در مورد طرح تجدید ساختار ایرباس ذکر نکرد ولی گفت بدون شک تعدیل نیروی فعلی کافی نخواهد بود.

وی گفت:« این یک واقعیت بی‌رحمانه است ولی باید انجام شود. این موضوع به  لزوم هماهنگی با کاهش عظیم در تولید ما و آینده شرکت مربوط می‌شود».

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۴۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنج هندی عقب‌نشینی کرد

قیمت برنج هند به دلیل کاهش تقاضا به پایین‌ترین حد سه ماه اخیر رسید.

به گزارش ایسنا، قیمت برنج هند با توجه به کاهش تقاضا و عرضه فراوان، به پایین‌ترین سطح خود در بیش از سه ماه گذشته رسید، در حالی که قیمت‌های تایلند تا حد زیادی ثابت ماند.

رقم برنج ۵ درصد شکسته هندی ۵۲۸ تا ۵۳۶ دلار آمریکا در هر تن قیمت‌گذاری شد که از ۵۳۸ دلار آمریکا تا ۵۴۶ دلار آمریکا کاهش یافته است. قیمت‌ها در ماه گذشته به رکورد ۵۶۰ دلار آمریکا رسید.

تقاضا از سوی کشورهای آسیایی و آفریقایی بسیار ضعیف است. برخی از صادرکنندگان عوارض کمتری برای صادرات می‌پردازند و برنج را با قیمت کمتری به خریداران خارجی عرضه می‌کنند.

بر اساس گزارش رویترز، دهلی نو در آگوست ۲۰۲۳ برای کنترل قیمت برنج داخلی، ۲۰ درصد عوارض صادراتی را بر صادرات برنج نیمه جوش اعمال کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • چشم‌انداز روشن توسعه همکاری ایران و آفریقا طی ۲ دهه آینده
  • نرخ بیکاری در قزوین به ۴.۷ درصد کاهش یافت
  • دردسرهای افزایش بیش‌ از حد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • دردسرهای افزایش بیش‌ازحد انرژی‌های تجدیدپذیر برای آینده
  • تورم نقطه به نقطه تولید در فروردین ۲۳.۸ و سالانه ۳۱.۲ درصد شد
  • آرامش بازار نفت و افول قیمت طلا تا چه زمانی ادامه دارد؟
  • برنج هندی عقب‌نشینی کرد
  • هلی کوپتر ایرباس رکورد سرعت را شکست
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • وابستگی به واردات نهاده‌های دامی با جایگزینی علوفه کم آب کاهش می‌یابد