Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید کیانی مهر روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بر اثر سیلاب‌های بهار امسال هشت میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به راه‌های منطقه عشایری بخش روداب سبزوار خسارت وارد شد.
وی ادامه داد: بیشترین خسارت ناشی از سیلاب به راه ورودی و اصلی مناطق عشایری از روستای آریان محمدآباد به چاه تلخ بخش روداب سبزوار به طول ۲۶ کیلومتر وارد شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس اداره امور عشایری سبزوار گفت: راه‌های منطقه عشایری بخش روداب سبزوار خاکی و حدود ۴۰۰ کیلومتر است که بر اثر بارش و سیلاب‌های اخیر بیشتر این راه‌ها نیاز به زیرسازی و تیغ زنی دارد.
۷۰ درصد جمعیت عشایری سبزوار، داورزن و خوشاب در بخش روداب و بقیه در بخش مرکزی سبزوار و شهرستان‌های خوشاب و داورزن استقرار دارند.
عشایر سبزوار از هشت طایفه تشکیل شده‌اند و ۷۰ هزار راس دام سبک شامل گوسفند، بز و حدود سه هزار و ۶۰۰ نفر شتر در اختیار دارند.
سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد واقع است.

برچسب‌ها زندگی عشایری روداب سبزوار بهسازی راه ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: زندگی عشایری روداب سبزوار بهسازی راه ها زندگی عشایری روداب سبزوار بهسازی راه ها روداب سبزوار بخش روداب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی، شهردار سبزوار روز چهارشنبه در نشست شورای هماهنگی ترافیک سبزوار گفت: مطالعات طرح ساماندهی ورودی این شهر با هدف زیباسازی، کاهش سوانح رانندگی و استفاده از ظرفیت عبور زائران امام رضا (ع) انجام می شود.

میثم حسین‌آبادی افزود: کمربندی جنوبی سبزوار در حوزه وظایف اداره راهداری و حمل ونقل جاده‌ای است، اما شهرداری سبزوار برای ساماندهی ورودی شهر به این طرح مهم در خارج از چهارچوب وظایف ذاتی خود ورود کرده است. 

حسین آبادی گفت: ساماندهی وضعیت آشفته ورودی شهر، کاهش تصادفات رانندگی، استفاده از ظرفیت عبور سالانه بیش از ۳۰ میلیون زائر از سبزوار و رونق اقتصاد گردشگری از مهمترین چشم‌اندازهای این طرح است. 

دیگر خبرها

  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • آغاز عملیات اجرایی طرح ساماندهی ورودی‌ سبزوار
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • برگزاری اردوی جهادی در روستا‌های بخش روداب سبزوار
  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • ۵۰ واحد مسکونی در خراسان جنوبی بر اثر سیلاب اخیر خسارت دید
  • حمله عنابستانی به رشیدی کوچی
  • اختصاص ۶۵ میلیارد ریال جایزه کم‌مصرفی به مشترکان کاشانی
  • اختصاص ۲۱ درصد اوراق مشارکت کشور به مشهد