Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود خوش شکن روز سه‌شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تعداد شامل افراد دارای بیماری دیابت، پرفشاری خون، چاقی مفرط و زنان باردار و سالمندان هستند که بیشتر در معرض بیماری‌های مختلف همچون کرونا قرار دارند.

وی با اشاره به غربالگری‌های مختلف ادامه داد: بیش از ۹۸ درصد جمعیت این شهرستان یعنی ۱۷۹ هزار و ۹۹۷ نفر از طریق سامانه‌های الکترونیک غربالگری شدند که ۲ هزار و ۷۶۷ نفر مشکوک به بیماری حاد تنفسی شناسایی شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شبکه بهداشت و درمان قوچان گفت: به ‌منظور پیشگیری و مقابله با کرونا تاکنون بیش از ۴۰ جلسه با مصوبات مختلف در این شهرستان برگزار و دستورالعمل‌های ویژه گروه‌های مختلف ابلاغ‌ شده است.

وی با اشاره به آموزش بیش از ۵۰ هزار نفر به ‌صورت چهره به چهره در این شهرستان به ‌منظور آگاهی و پیشگیری از کرونا افزود: یکی از اقدامات مهم در قوچان ضدعفونی کردن معابر شهری، روستایی، اماکن عمومی و ادارات بود که تاکنون ۶ نوبت انجام‌ شده و مناطق آلوده نیز ۲۰ نوبت ضدعفونی شده‌اند.

خوش شکن ادامه داد: تاکنون ۳۰ هزار ماسک ویژه، ۲۰۰ هزار ماسک معمولی، ۴۰۰ هزار جفت دستکش، ۳۰ هزار دست لباس محافظت پرستاری و بیش از ۵۰۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی‌کننده توسط وزارت بهداشت به این شهرستان ارسال ‌شده است.

شهرستان ۱۸۰ هزار نفری قوچان در ۱۳۷ کیلومتری شمال غربی مشهد واقع است.

بر اساس آخرین آمار رسمی تاکنون ۲۲۵ هزار و ۲۰۵ نفر در ایران به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند. این بیماری تاکنون جان ۱۰ هزار و ۶۷۰ نفر را در کشور گرفته است. همچنین تاکنون ۱۸۶ هزار و ۱۸۰ نفر از مبتلایان به کرونا در ایران بهبود یافته‌اند.  

"پاندمی کرونا" تاکنون در جهان ۱۰ میلیون و ۳۰۸ هزار و ۲۸۰ نفر را بیمار کرده و جان ۵۰۵ هزار و ۶۱۶ نفر را در ۲۳۰ کشور گرفته است و پنج میلیون و ۵۹۱ هزار و ۲۶۶ نفر از افراد مبتلا به کرونا در جهان تاکنون درمان شده‌اند. 

برچسب‌ها ویروس کرونا قوچان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا قوچان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی ویروس کرونا قوچان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۵۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان

فریبرز جباری رئیس شبکه بهداشت و درمان لردگان گفت: پویش سلامت دهان و دندان از امروز یکشنبه به مدت چهار روز با هدف آموزش بهداشت دهان دندان، معاینه، شناسایی و غربالگری مشکلات دندان بین دانش‌آموزان انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور

وی پیش بینی کرد: در این طرح حدود ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی تحت پوشش غربالگری قرار گیرند.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • ۱۰۶۶ ختم قرآن به نیت شهدای قوچان انجام خواهد شد
  • از ۷۰ مامای نمونه استان همدان تجلیل شد
  • حرکت تیم کشتی قوچان لاک‌پشتی است
  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • پیش بینی غربالگری ۵ هزار دانش آموز مقطع ابتدایی در لردگان
  • آغاز پویش سلامت دهان و دندان در لردگان
  • تشخیص زودهنگام سرطان، پنجره‌ای به سوی زندگی
  • عملیات ایمن‌سازی با قطره فلج اطفال در مناطق پرخطر اجرا شد
  • سیل در 2 محور روستایی تربت جام
  • عزاداری روز شهادت امام صادق (ع) در قوچان همراه با بارش باران