Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسلامی گفت: آسفالت راه‌های روستاهای بالای ۵۰ خانوار تا سال ۱۴۰۰ به پایان می ‌رسد تا هیچ یک از روستاهای کشور از نعمت راه آسفالته محروم نباشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین، «محمد اسلامی» در بازدید از شرکت کندوان پارس، مجری طرح‌های روکش آسفالت منطقه الموت تصریح کرد: در شرایط کنونی منابع مالی باید به گونه‌ ای تقسیم شود تا راه‌ های اولویت دار هرچه سریع تر به مرحله تکمیل و بهره برداری برسند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: تمامی راه های روستاهای بالای 50 خانوار باید تا سال 1400 آسفالت شوند  و هرگونه عقب ماندگی در این زمینه باید توسط راهداری و راه و شهرسازی مورد پیگیری قرار گیرد.

 

وی اضافه کرد: اعتبارات لازم برای آسفالت راه‌های روستایی از محل منابع استان و وزارتخانه تأمین می شود.

 

اسلامی بر تسریع در آسفالت راه‌ 20 روستای بالای 50 خانوار در قزوین تأکید کرد و افزود: اولویت بعدی ما روستاهای بالای ۲۰ خانوار است و برای بهسازی و روکش آسفالت راه ‌ها هم باید طرح‌های ارتقای کیفی آسفالت منعقد شود.

 

وی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید از ظرفیت تبصره 19 که بر مشارکت همگانی دستگاه‌ ها در این زمینه تأکید دارد، استفاده کنند.

 

وزیر راه و شهرسازی با اشاره به جاده رحیم آباد- کلاچای، گفت: وزیر نفت تقبل کرده است تا ادامه این مسیر در بودجه این وزارتخانه که جزو قانون و دستورالعمل هم هست، قرار گیرد تا مطالبات قرارگاه ‌های احداث راه جبران شود.

 

وی خاطر نشان کرد: الزام دولت در تکمیل طرح ‌ها با پیشرفت بالای 50 درصد است که خوشبختانه طرح قزوین- کلاچای هم در این دسته قرار می‌گیرد.

 

اسلامی یادآور شد: در حوزه تجهیز ماشین آلات راهداری هم اخیرا دستگاه‌ هایی به راهدارخانه‌ها اختصاص داده شده است و اگر استانداری قزوین منابعی در این زمینه اختصاص دهد ما هم آماده همکاری هستیم.

 

پایان پیام/293

منبع: شبستان

کلیدواژه: اعتبارات وزیر راه و شهرسازی راه روستایی روستاهای بالای آسفالت راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، قرارداد ستاره لهستانی خط حمله بارسلونا سال ۲۰۲۶ به پایان می‌رسد اما در حال حاضر آینده او در بلوگرانا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به دلیل چند نمایش ضعیف در این فصل و روند طولانی گل نزدن او، در مقطعی از فصل اعلام شد که ممکن است لواندوفسکی در پایان فصل بارسلونا را ترک کند.

پس از آن بود که باشگاه‌های عربستانی هم به جذب این مهاجم ابراز علاقه کردند و حتی بسیاری از نشریات هم گزارش دادند که لواندوفسکی پیشنهادات سعودی‌ها را در نظر می‌گیرد اما اکنون به‌نظر می‌رسد همه چیز تغییر کرده است.

او در مصاحبه جدیدی گفت: «برای من ترک بارسلونا در این تابستان قطعا امکان‌پذیر نیست. از نظر بدنی احساس خوبی دارم. از امروز تا حداقل دو سال دیگر این وضعیت ادامه دارد. وقتی دیگر از نظر بدنی در سطح بالایی نباشم، شروع به فکر کردن می‌کنم.

علاوه‌بر آمادگی جسمی، جو تیم را هم دوست دارم. هواداران عالی هستند، با هم‌تیمی‌ها و مربیان رابطه خوبی دارم. بازیکنان خوبی در تیم وجود دارد و ما می‌توانیم با همدیگر در فصل آینده به دستاوردهای خوبی برسیم.»

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های جشنواره نواشهر در قزوین
  • ۹۶ درصد از راه‌های روستایی شهرستان طارم آسفالت شده است
  • ️ پایان آسفالت کانال‌های فیبر نوری در شهر کرمان
  • حفظ شمس‌آذر ۱۳۰ میلیارد بودجه می‌خواهد
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال؛ برتری خانگی شمس‌آذر مقابل پیکان
  • رفع تداخل ۵ هزار و ۲۵۳ هکتار از اراضی کشاورزی استان قزوین
  • نگاهی بر خبر‌های ورزشی یازدهم اردیبهشت استان قزوین 
  • جانلوکا دی مارتزیو تایید کرد؛ شانس بالای یوونتوس برای آغار همکاری با تیاگو موتا
  • ستاره بارسلونا: به جدایی فکر نمی‌کنم