Web Analytics Made Easy - Statcounter

سراج الدین عارف نیا در گفتگو با خبرنگار مهر اظهارکرد: روند صعودی شیوع کرونا از دو هفته پیش در گلستان آغاز شده و اوضاع در هفت شهرستان استان قرمز است.

وی با اشاره به افزایش تعداد بیماران در گنبدکاووس، گفت: ظرفیت بیمارستان های گنبدکاووس پر شده و تمام بخش های ال اکتیو را به بخش کرونا تبدیل کردیم.

عارف نیا اضافه کرد: در مجموع می توان گفت که بیش از ۴۰ درصد بیماران کرونایی استان در گنبدکاووس بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که چهار بیمارستان گنبدکاووس درگیر کرونا هستند، ادامه داد: تغییراتی که در دو ماه اخیر رخ داده به دلیل مراسم عروسی در بین ترکمن ها بوده است که باید مردم با رعایت پروتکل ها و عدم حضور در اماکن شلوغ به کاهش روند شیوع بیماری کمک کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی گلستان گفت: از لحظه ای که مردم تصمیم بگیرند که پروتکل ها را کاملاً رعایت کنند تقریباً دو هفته زمان لازم است تا شیوع کرونا کند شود.

وی بیان کرد: وزارت بهداشت اعلام کرده که گلستان به مرز هشدار رسیده است و این وضعیت براساس فرمول افزایش تعداد بیماران نسبت دو هفته قبل از آن است.

کد خبر 4961848

منبع: مهر

کلیدواژه: گرگان دانشگاه علوم پزشکی گلستان ویروس کرونا شیراز بوشهر قزوین شیوع کرونا شهرکرد گرگان مواد مخدر ایلام خطبه های نماز جمعه دهه کرامت استانداری سمنان سازمان تبلیغات اسلامی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۸۴۶۵۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد

در رقابت‌های امروز جمعه هفتم اردیبهشت چابکسواران با ۶۷ راس اسب از نژاد‌های دوخون، تروبرد و ترکمن برای تاختن در ۸ دور ۱۰۰۰، ۱۲۰۰، ۱۶۰۰ و ۱۷۰۰ متری به میدان آمدند.

در پایان یونس اروکلی، محمدرضا نوری، رضا فهیمی، عبدالحلیم قبادی، بهرام بینایی، محمد صفا مختوم نژاد در ۲ دور و نادر صالح پور در دور‌های مختلف عنوان برتر را کسب کردند.


امروز مبلغ ۱۱ میلیارد و ۲۱۵ میلیون ریال جایزه نقدی به چابکسواران برتر، مالکان و مربیان اهدا شد.

 روز نخست این مسابقات که روز چهارشنبه به سبب شرایط نامساعد جوی لغو شده بود، فردا شنبه هشتم اردیبهشت در مجموعه سوارکاری گنبدکاووس برگزار می شود.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس برگزار شد
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • معرفی برترین‌های روز دوم هفته سوم مسابقات سوارکاری گنبدکاووس
  • وصل شدن تلفن ثابت ۲ هزار مشترک مخابرات در گنبدکاووس به همت نیرو‌های جهادی
  • اعتبارنامه منتخبان مردم گلستان در مجلس صادر شد
  • بازگشایی محور گنبدکاووس به کلاله حد فاصل پل بایلر
  • مختومقلی فراغی از محور‌های وحدت در گلستان است
  • مسدود شدن محور کلاله – گنبدکاووس